waar warme betaalbare truien

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

luuntje

Re: waar warme betaalbare truien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 07:31

Fleecetrui is leuk, voor binnenshuis.
Ik ga er niet mee naar orkest of uit eten.

Jammer genoeg vooral open vesten deze winter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 10:43

Misschien hebben ze okk nog iets op plutosport.nl, leuke website die alle kleding goedkoper aanbied dan dat ze in de winkels hangen (collecties van verleden jaar).

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 10:58

Je kan ook nog even kijken op kleding.nl, daar kun je makkelijk zoeken in heel veel verschillende shops.

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 10:59

Bij de H&M hebben ze altijd van die sweaters, ik heb er heel veel en ze zijn allemaal gruwelijk warm. Heb er ook eentje die van wol is gemaakt en die is echt heerlijk haha.

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 11:00

Hier in het dorp zit een winkel die een hoog oma imago heeft. Maar ik kom er vaak en ze hebben er altijd heerlijke vesten en truien. Dus misschien eens binnenlopen bij een winkel waar je dat normaal niet zou doen?
Of the Sting, daar verkopen ze vaak ook wel mooie warme truien.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 11:01

Vreemde insteek misschien maar heb je de mogelijkheid naar decathlon te gaan? Daar hebben ze dikker spul in elke soort, maat materiaal of wat ook en nog betaalbaar ook. Is het niet op de wandelafdeling, dan wel bij de polo of paardrijd of jacht stuk. Veel van mijn dikkere spullen komen daar vandaan.

Moet juist altijd wel mannen spul hebben vanwege brede schouders. Maar vrouwen spul is zoveel leuker kwa kleur.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 11:20

Karuna ik ga eens kijken op de site van Decathlon.
Oma winkels, check Van Vuuren hebben we in het dorp.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 11:28

Op de site staat lang niet alles. Elke winkel heeft zijn koopjeshoek van uitlopende modellen of kleuren. Dat scheelt nog meer kwa prijs. Bv een heel fijn dik vest voor 20 euro, geen fleece maar heel fijn breisel. Mijn vader is er blij mee zelfs dus ziet er ook netjes uit. Zelf houd ik van fleece alleen om dat net te houden met honden moet je je best doen.

Anders eventueel batavia stad in lelystad, ook daar kun je als je goed rondneust leuk spull vinden voor een fijne prijs. Een andere optie is even serious request af te wachten. De truien en vesten is super kwaliteit en blijven ook netjes. En je steunt er een goed doel mee.

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 15:03

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 15:07

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-15 15:08

Haha dat vest is toch echt voor in huis vind ik en niet voor op de werkvloer. Meerdere maten bestellen via bronprix is wel een goed idee, maar heb je ook een beetje snel je geld terug?

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 15:12

Wat voor iets zoek je? Wat ik nu doorheb zoek je een warme gevoerde sweater (met capuchon?), voor het werk buiten.

Ik weet niet of je studeert ofzo, maar ik ben zelf echt verliefd op mijn universiteitstruien. Damesmodelletjes, extra lange mouwen en goed warm.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-15 16:35

Het mag fleece zijn, gebreid, een gevoerde sweater als t maar warm is en toch netjes staat. Ik werk overigens binnen.

Deoiridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 18:32

Coolcat. Niet extreem duur en als je even goed zoekt/er af en toe in loopt vind je denk ik wel wat leuks. (Moet dan wel weer een beetje bij je passen, sommige mensen hebben er echt iets tegen, haha)

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 18:39

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 23:46

Ik koop de kleding voor mijn werk (behandelen van paarden) vaak in bataviastad, bij Helly Hansen, Tenson, Gaastra, Superdry, Protest, enz.
Het is nog niet écht goedkoop, maar vaak wel een stuk goedkoper dan de reguliere winkels van deze merken. En daarbij is het gewoon echt wel goede kwaliteit.
Helly Hansen staat wat dat betreft wel bovenaan voor mij qua kwaliteit. Dat zijn echt warme truien, zonder dat ze meteen heel dik zijn.

Overigens zou ik sowieso kijken naar wintersport of outdoor kleding als je echt iets warms wilt, zonder dat het vormloos en mega dik is.

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 01:46

Ik zeg ook de Sting. Vorig jaar nog zo'n heerlijke trui gekocht waarbij het net lijkt dat je er een blouse onderaan hebt. Vind ik zeker wel geschikt voor het werk.
Meestal wacht ik tot de sale dan zijn ze leuker geprijsd maar bovenstaande trui toen toch meegenomen voor €65 maar wel echt kwaliteit.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 16:17

Sting heeft prachtige truien maar nooit mijn maat en vind het ook echt te duur. Truien doe ik ook aan naar school etc, dus ze moeten wel enigszins leuk zijn en lekker warm. Maar poeh, ik zoek mij ook rot hoor! TS, als je DE winkel vindt, wil je die met ons delen? :D

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 16:22

Ik koop regelmatig bij Cranenbroek :)
Goedkope, simpele kleding die gewoon lekker zit. Laatst nog een vest met teddy gevoerd, heerlijk warm en net, voor 19,95.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 16:25

Ik koop ze altijd bij de Sting, heerlijke truien die me altijd een paar jaar meegaan :) Prijs vind ik ook goed te doen.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 21:30

Ik vind de warme truien en vesten van Primark lekker warm! En hier spreekt een koukleum :Y)

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 21:41

Gisteren heeft mijn dochter op concours een superleuke coltrui van Kingsland gescoord, normaal 99 euro, nu 10 euro! Hing er ook in small. Gewoon je ogen goed openhouden als je ergens bent. Mijn favoriete nette warme wintertrui komt van de Lidl. Lang, een beetje strak, met col en een glimmend draadje erdoor. Leuk met een skinny en een paar laarzen. Was ook maar een tientje. En bij de Primark zijn inderdaad ook leuke truien te vinden, zeker ook in kleine maatjes.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 21:45

Ik koop ze ook bij the sting. Maar dan alleen in de uitverkoop. Er bestaan ook outlet winkels van the sting. Daar heb ik er pas 3 gekocht. 15 euro per stuk. Normaal 50.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 21:47

Ik kwam bij toeval deze trui tegen bij Kramer toen in op zoek was naar iets voor paardlief: http://m.kramer.nl/Trui-Sparkle-Grey.ht ... &ci=256952
Lekker warm, gebreid, sluit mooi aan, vrouwelijke lijn er in, zilverdraad er doorheen. Ik vind 'm erg geslaagd! En ze hebben er nog meer :))

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-15 21:50

antje_vip schreef:
Ik vind de warme truien en vesten van Primark lekker warm! En hier spreekt een koukleum :Y)

Ik ga er binnenkort s langs, ook de new yorker zit hier, maar vorige keer hing er nog geen winter spul