Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gydja schreef:amber15 schreef:Je hebt een goede daad verricht, ts! Ik denk dat die zwerver zo verbaasd was dat hij even niet wist hoe hij moest reageren. Volgens mij heeft hij je broodjes heerlijk opgepeuzeld
Fijn om te horen
Ik hoop dat hij de broodjes heeft opgepeuzeld
Carr_friesje schreef:Hier ook wel eens gedaan.
Vorig jaar liep ik stage in Spanje en daar zat elke dag een man met een hondje bij de supermarkt.
Zag hem 's avonds en 's nachts ook altijd op bankjes hangen etc. dus ik wist dat het niet zomaar een 'bedelaar' was.
Heb regelmatig een praatje met hem gemaakt en wat voor hem en z'n hondje uit de supermarkt meegenomen. (chocola, broodjes, hondenvoer, etc.)
Afgelopen zomer waren m'n vriend en ik op vakantie in Spanje en toen kwamen we bij het busstation ook een man tegen met een super lieve stafford pup.
Ook elke dag even een praatje gemaakt als we met de bus gingen.
(Liepen er zelfs eerder voor naar de bus haha. Om een praatje te maken en even met dat hondje te knufelen.)
Eind van de vakantie ook een leuk tasje voor hem samengesteld met drinken, koekjes, speeltje voor z'n hond en wat hondenvoer.
Hij was helemaal overdonderd en pakte m'n handen stevig vast terwijl hij ons met tranen in z'n ogen 1000 maal bedankte en gebaarde dat hij ons voor altijd in z'n hart gesloten had.
Dat soort dingen daar doe je het gewoon allemaal voor.
[ [url=m/32fvXq.jpg]Afbeelding[/url] ]
t zijn ook maar mensen ...
geef hem een ongelijk en dat voor iemand die alles kon betalen wat hij wilde hebben 
claudiadvx schreef:Ik zie dat je in drenthe woont? gaat het om de zwerver(s) op station emmen?
Diegene geef ik zelf ook vaak wel een broodje als ik wat over heb en telkens weer kijk hij me verbaast aan. Ik vind hem ergens zo zielig en wil ze dan zo graag ergens onderdak bieden
ben blij om te horen dat ik niet de enigste ben die zo raar word aan gekeken haha