Lestrange01 schreef:Super bedankt allemaal! Ik zit nu in de auto en kom om 10 uur aan... allemaal best spannend maar het is een geweldige kans en ik ga zo goed mogelijk mijn best doen. (Ik hoop alleen dat ik volgende week nog naar het elfia kan)
En? Hoe is het gegaan?
)
het wordt steeds moeilijker om hetgeen te krijgen waar je recht op hebt, en dat is hulp! Ik hoop voor je dat je dat je die ook krijgt!
- terug ben gegaan was er gelukkig een meisje die me heel erg bij de rest van de groep betrok. Toch was ik nog heel verlegen. Ze hadden namelijk mijn instagram gevonden en berichten tussen mij en mijn vriendin (ja ik heb een vriendin die in England woont sinds 15 januari ^^) gelezen, maar omdat ik en mijn vriendin nogal een complexe en eigen humor hebben vonden ze me heel raar. Dus omdat ik wist dat ze mijn insta in de gaten hielden heb ik aan mijn vriendin gevraagd om hele rare berichten bij mijn foto's te zetten, om ze voor de gek te houden. Uiteindelijk is die actie ook de reden geweest dat ik meer geaccepteerd werd - ze konden mijn humor wel waarderen.