Janine1990 schreef:Sterker nog, je leert theorie gewoon thuis. Vraagt zelf examen aan bij het CBR. Doet je theorie examen en dan moet je binnen een jaar je rijbewijs ook halen. Dus ik zou eerst wat lessen nemen.
Gewoon gaan lessen hoor! Niet naar je vader luisteren.
Theorie is 1.5jr geldig.
Waarom sporen jullie iemand zo onwijs aan om maar maling te hebben aan de mening van iemand die kennelijk verstand van zaken heeft (instructeur) en waarschijnlijk heel veel van TS houdt (haar vader).
Nogmaals, hij zal het haar niet voor niks afraden of denken jullie van wel? En waarom dan?
Ik zeg niet dat ik het TS niet gun, maar sommige mensen zijn echt niet voor autorijden in de wieg gelegd wat doet jullie dan bewegen om haar zo aan te moedigen het advies van een bekende en ervaringsdeskundige in de wind te slaan en te zeggen dat ze maar bij een ander moet gaan lessen? Er zijn ongetwijfeld rijscholen die graag met haar willen rijden en geld verdienen maar IMO is het wel belangrijk dat het haalbaar is.
Ik adviseer dan ook om, als je het perse toch wil gaan proberen, te gaan lessen bij een instructeur met bewezen ervaring met autisme omdat dat gewoon anders lesgeven is dan aan iemand die geen autisme heeft (ja, ervaring ik heb extra certificaten voor omgang ADHD en autisme)