Ik ben een klunsje, wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 23:16

Ik krijg het altijd voor elkaar om met mijn hoofd voor een vliegende bal te gaan staan, bij gym, in de pauzes op de basisschool, elke keer weer, nog wat dingen:
- in het zwembad een gat in je knie door opstaande tegel onder water
- als klein meisje tegen een muur aanspringen om achter de bal aan te gaan => gat in hoofd
- tenen stoten
- traptredes vergeten
- niet meer weten waar ik naartoe ging als ik aan het fietsen ben
- heel, héél onhandig zijn in het bijzijn van paarden en/of ponies
- In de pauze op de trap vallen, in het bijzijn van 300 andere mensen :Y)
Uhm en vast nog wel meer maar dat ben ik ook vergeten hihi, meer mensen die tegen muren springen? :')

Desty

Re: Ik ben een klunsje, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 23:32

Dat heb ik ook Lonneke, het lijkt wel of mijn hoofd magnetisch is voor ballen en eigenlijk alle andere vliegende voorwerpen :')
Vaak maakt een ontwijkpoging het nog veel erger haha

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 23:34

Desty schreef:
Dat heb ik ook Lonneke, het lijkt wel of mijn hoofd magnetisch is voor ballen en eigenlijk alle andere vliegende voorwerpen :')

Hier hetzelfde :')
Honkballen/softballen (gym) zijn het pijnlijkst, ben ik achter gekomen. Kleine, harde witte duiveltjes >;)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 08:36

Wow zo herkenbaar allemaal. Ik ben echt heel onhandig af en toe. Ik laat regelmatig dingen vallen, om het daarna op te rapen en vervolgens mijn hoofd te stoten -O-

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 10:10

Ik ben ook een klunsje :+ nu een dikke enkel doordat ik vorige week op de dressuursingel gestapt ben toen ik het zadel op wilde bergen. Ik voelde het fout gaan, en voor ik het wist lag ik op de grond met een verstuikte enkel en een dikke knie.

Sommige dingen moet ik ook gewoon niet doen, op vakantie op een huurfiets kunstje willen laten zien terwijl het handvat los zat. Daar kwam ik ook pas achter toen ik met ruim 30 km per uur op het asfalt viel := alles stuk, broek/knie overal bloed en de hele verdere vakantie strompelend doorgebracht.

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 11:01

SusanH schreef:
Ik ben ook een klunsje :+ nu een dikke enkel doordat ik vorige week op de dressuursingel gestapt ben toen ik het zadel op wilde bergen. Ik voelde het fout gaan, en voor ik het wist lag ik op de grond met een verstuikte enkel en een dikke knie.

Sommige dingen moet ik ook gewoon niet doen, op vakantie op een huurfiets kunstje willen laten zien terwijl het handvat los zat. Daar kwam ik ook pas achter toen ik met ruim 30 km per uur op het asfalt viel := alles stuk, broek/knie overal bloed en de hele verdere vakantie strompelend doorgebracht.

Auch zeg, dat is niet zo fijn :(

EskeGirl schreef:
Desty schreef:

Hier hetzelfde :')
Honkballen/softballen (gym) zijn het pijnlijkst, ben ik achter gekomen. Kleine, harde witte duiveltjes >;)

Ik ken het, heb je eindelijk les van die leuke gymdocent, en dan speel je trefbal en vang je een bal met je gezicht :+ Maar in ieder geval was ik 1) niet af en 2) helemaal in topvorm wakkergeschud want toen ik nog alleen tegen 10 man stond gooide ik een pion om en ik voelde me een held *\o/*

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 11:03

Ik kreeg net een heel goed idee :j
Tel je klunzige acties vanaf begin september, en degene die voor eind september het meest klunzig is geweest krijgt het klunzen-certificaat *\o/* *\o/* Ik maak een goede kans :Y)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-15 11:27

Prima idee! Ik zeg doen :D

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 11:29

Ik doe mee :')
Telt dingen laten vallen en je stoten mee?

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 11:31

Ik brak mijn voet toen ik op een te groot paard stapte en er aan de andere kant weer afviel. :Y)

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 11:34

Ooh zo herkenbaar! Mijn vingers zitten regelmatig tussen de deur, zelfs botte aardappelschilmesjes zijn niet veilig voor me in de keuken, laat heeel vaak vanalles uit mijn handen vallen.... en mijn hoofd stoot ik zooo vaak. %)

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 11:36

voor die award kan ik ook wel mee doen :') zat dit jaar al 4x bij de spoedeisende hulp waaronder de afgelopen 4 weken 2x :+

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 11:45

EskeGirl schreef:
Ik doe mee :')
Telt dingen laten vallen en je stoten mee?

Jazeker ;) alleen niet expres steentjes gaan laten vallen dat telt niet :')

Ik zal het wel een soort van bijhouden en de winnaar ontvangt een certificaat en virtuele Oscar :Y)

Edit: Apart topic voor de deelnemers of past het hier ook goed bij? :o

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-15 12:18

Haha wordt het dan niet onoverzichtelijk :+?
Misschien een topic (vanaf morgen ofzo) en dan je naam + klunsactie? Dat als je op 1 sept een vaas lat vallen je er neerzet: 1-09 vaas laten vallen, en als je op 2 sept tegen een boom aanloopt dat er staat: 2-09 tegen een boom aangelopen.

Zoiets?

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 12:29

Ess_Ramona schreef:
Haha wordt het dan niet onoverzichtelijk :+?
Misschien een topic (vanaf morgen ofzo) en dan je naam + klunsactie? Dat als je op 1 sept een vaas lat vallen je er neerzet: 1-09 vaas laten vallen, en als je op 2 sept tegen een boom aanloopt dat er staat: 2-09 tegen een boom aangelopen.

Zoiets?

Jaaa goed idee! Ik maak vast een topic aan, en dan hoop ik maar dat het goed staat :Y)

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 12:40

[LZP] Klunzenaward September 2015!

Hier is het klunzenaward topic voor degenen die hem nog niet gezien hebben :P Ik doe mee dingen mogen, gezellig en dan zet ik je vast op de lijst :') Succes?

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 12:41

oeeh mag ik mee doen . zal straks wel eens ff een lijstje uit type :')

Cabelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 13:04

Ik meld me ook. Ben hierheen gestuurd door een andere bokker dus dat zegt bijna al genoeg :+

Vallen van de trap op school, kop tegen kop met de hond, tegen deurposten lopen, enkel verzwikken etc klinkt allemaal erg bekend.
Heb het zelfs weten te presteren om van een (mini) glijbaan af te vallen en mijn arm te breken en heb twee littekens bij mijn oog, een van tegen een ijzeren kist aanlopen en de ander door tegen de lamp aanlopen (de tafel was weg en mijn moeder had er nog stoelen neergezet, wist ik veel dat die er voor mijn veiligheid stonden en ik nog mooi de stoelen weghalen :Y) ). Ben ook zo'n geval waar bijna niemand naast wou fietsen in de middelbare school omdat de kans dat je aangereden werd nogal groot was zeg maar.

Trouwens ben ik ook een kampioen in het handig zijn in het onhandig zijn zo ging ik een keer met mijn benen zwaaien op de fiets (niet zo handig) en kwam mijn voet tussen de spaken. De fiets ging over de kop en op de een of andere vage manier ben ik daar gewoon af gestapt en uit gelopen. Fiets was voor de helft ingekrompen maar ik was gewoon oke. :')

Ewona

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 13:25

*trekt ook een volgnummertje*

Yep, nog eentje :o
- muur gekust toen ik struikelde en vol tegen een muur aan knalde.
- in de regen met hoofd naar beneden fietsen en een spiegel van een auto af gereden.
- een glas laten vallen en dan héél snelle reflex uithalen om het nog te pakken in de vlucht. Resultaat : glas in vlucht stukgeknepen en 8 draadjes in mijn hand.
- laatste traptrede missen is ook een van mijn handigheden.
- struikelen over tapijtjes wil ook wel eens lukken.
- hond die plots voor mijn voeten loopt en die ik wil ontwijken ... naja omgeslagen enkel en gebroken bijzettafeltje tot gevolg.
- autosleutels kwijtraken in veelvoud.
- met een hamer op mijn vinger slaan en hem vervolgens laten vallen ... op mijn tenen !! Ik verzeker je dat ik kon dansen en zingen tegelijk :D
- nog eens gek willen doen met de kinderen : touwtjespringen, blijven haken, vol op mijn smoel en daarbij een gat in de knie.
- volle vaart aan komen lopen en tegen een gesloten deur aan springen (wist nochtans héél zeker dat hij niet gesloten was en wou letterlijk binnen vliegen)

*zucht* moet ik nog verder gaan ?
Heb nog een hele :list:

Toothless

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 20:04

of gelanceerd worden door je paard en een hek in tweeën breken... Ook een van mij,

Op mijn oude manege zit nogsteeds een deuk in de bakrand van de binnenbak, rara wiens hoofd dat was :Y)

Doodleuk als je paard de hooivork pakt en achter je aan komt... Slim paard ook, en dan vallen in een modderpoel, vorige week gebeurt

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 20:20

Ook ik kan soms erg klunzig zijn.
Wat heb ervan geleerd?
- Als je door een draaideur loopt kun je je niet omdraaien en terug lopen.
- Avocado's ontpit je beter niet met een mes. Dat heeft me een operatie en een aantal weken gips opgeleverd.
- Pannen afgieten doe je niet over je eigen pols. Grote 2e graads brandwond.
- Als je loopt moet je je voeten optillen anders val je over een randje die voor het blote oog niet zichtbaar is... :+

Maar verder ben ik best handig hoor :D

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 20:35

Cabelona schreef:
Als je loopt moet je je voeten optillen anders val je over een randje die voor het blote oog niet zichtbaar is... :+

Dat is de natuurlijke manier van de natuur om onze achterhand actiever te krijgen :j

Edit: ik bedacht me net nog een foutje :')
Toen ik met mn laptoppasje voor op school aan het spelen was (beetje verbuigen enzo) brak ie plots doormidden, zoooo awkward dat doe ik nooit meer :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-15 11:11

Mijn laptop lag op de eetstoel, maar omdat de vloer nog moet drogen kon ik er niet bij. Dus wat doe ik; ik probeer de laptop via de andere kant van de stoel te vissen, gevolg: ik stoot mijn hoofd en de oplader komt op mijn teentje terecht :').