schaduw15 schreef:Bedankt allemaal voor de reacties. Veel dingen had ik zelf kunnen en moeten bedenken, maar hij heeft steeds aangegeven dat het voor hem puur een vriendschappelijke band was en dat ik niet bang hoefde te zijn dat er meer zou gebeuren. Het is makkelijk om op papier te zeggen dat dat naïef is, maar als je iemand kent, ben je sneller geneigd om erin mee te gaan, hoewel ik wel constant alert ben geweest en zeker de laatste week heb vermeden alleen met hem te zijn. Er is toen ook niks meer gebeurd. Maar er zijn wel wat keren geweest dat ik bijv. gebukt iets stond op te schrijven en hij een hand op mijn rug legde, waarvan ik dan een flinke schrikreactie kreeg. Hij zei dan ook weer iets als 'rustig maar, ik doe je niks'.
Ik had gedacht dat na een nachtje slapen mijn gedachten iets rustiger zouden zijn en ik de gebeurtenissen van gisteren beter in perspectief zou kunnen plaatsen. Helaas is dit absoluut niet zo. Het moment dat hij me vasthield om te zoenen laat me niet los. Hij werd ruwer op dat moment en het leek wel alsof hij de controle losliet of verloor. Ik ben zo bang voor wat er gebeurt zou zijn als ik me niet had verzet op dat moment.
Hij heeft me wel geappt dat hij spijt heeft van gisteren en me geen kwaad wilde doen en hoopt dat ik niet boos of verdrietig ben.
Ik denk dat ik een mail ga sturen naar degene die direct boven mijn werkgever staat. In de eerste mail wil ik alleen aangeven dat het om een vertrouwelijke zaak gaat en of het tussen ons kan blijven, tenzij ik toestemming geef om het met anderen te delen. Dan hoor ik wel of ik bij hem mijn verhaal kan doen of bij iemand anders moet zijn. Ik wil geen aangifte doen, maar ik wil het wel bij de school bespreken.
Jeetje wat een situatie. Ik kan me voorstellen dat je bang bent.
Jammer dat je niet eerder je grenzen aan gaf, en er zo in mee ging. Je had de rest daar misschien mee kunnen voorkomen. Hij is een vieze man die volgens mij hartstikke goed weet dat wat ie doet, niet door de beugel kan. Hier moet je werk van maken! Voor je eigen veiligheid, maar ook van die van anderen. Goed dat je een gesprek aan wilt gaan. Heel veel succes. En stay strong!