Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ayasha schreef:gewoon gaan, mijn man en ik waren nog maar net samen toen hij me mee vroeg naar een bruiloft.Je hoort toch bij je vriend?
had ze nog nooit gezien. Dus voor mij was het hetzelfde als TS. Caesar schreef:Ayasha schreef:gewoon gaan, mijn man en ik waren nog maar net samen toen hij me mee vroeg naar een bruiloft.Je hoort toch bij je vriend?
Dat vind ik wat anders. Maar de TS én haar vriend hebben al tijden geen contact met het bruidspaar. Moet je daarvoor dan vrij nemen of ben je puur als "vulling" uitgenodigd?
Yonker schreef:Als kamervulling?? Iemand enig idee wat een gast ook kost voor het bruidspaar???? Het bruidspaar hecht er blijkbaar waarde aan dat haar vriend komt en haar vriend wil blijkbaar ook komen omdat hij er waarde aan hecht. Waarom zo moeilijk doen als het toch zo makkelijk kan zijn
Ik kan me voorstellen dat het gek overkomt als je een uitnodiging krijgt van iemand die je al tijden niet gesproken hebt. Maar kennelijk was de band vroeger zo goed dat het bruidspaar er nu nog steeds waarde aan hecht dat je vriend (+1
) erbij is.

spatter schreef:Jeetje, je wordt uitgenodigd voor het grootste feest en dan wil je niet?
Wie wil er nu niet naar een groot feest, toch altijd leuk!
Wat zijn een aantal bokkers moeilijk zeg, ken niemand dus ik ga niet, alsof je geen feest kan bouwen met mensen die je niet kent?!
Ik heb een hekel aan feestjes, aan grote groepen mensen langdurig om me heen, ik ben sociaal niet bijzonder vaardig, en ik dans niet graag. Dat maakt dat bruiloften niet direct mijn favoriete tijdverdrijf zijn, zeg maar. 
Natúúrlijk wilde hij graag mee, mijn vriendinnen van vroeger ontmoeten, lekker samen netjes gekleed naar een feestje. Hartstikke leuk hoor, zo'n excuus om strak in pak en in een mooi jurkje te paraderen
In mijn geval dan.
Dani schreef:spatter schreef:Jeetje, je wordt uitgenodigd voor het grootste feest en dan wil je niet?
Wie wil er nu niet naar een groot feest, toch altijd leuk!
Wat zijn een aantal bokkers moeilijk zeg, ken niemand dus ik ga niet, alsof je geen feest kan bouwen met mensen die je niet kent?!
Nou, ik ga zelfs niet graag naar bruiloften van mensen die ik wel goed ken.Ik heb een hekel aan feestjes, aan grote groepen mensen langdurig om me heen, ik ben sociaal niet bijzonder vaardig, en ik dans niet graag. Dat maakt dat bruiloften niet direct mijn favoriete tijdverdrijf zijn, zeg maar.
Mijn vriend is ook wel eens alleen naar een bruiloft geweest. Ik kende dat bruidspaar niet en de meeste gasten ook niet, hij weet dat ik me dan totaal niet op m'n gemak voel, en hij gaat net zo makkelijk alleen. Dat was dus geen probleem. Zou hij er echt prijs op stellen dat ik meega, dan zou ik dat wel doen.
bigone schreef:Ik wilde grotendeels hetzelfde typenWij hebben als paar de afspraak dat bruiloften en begrafenissen gezamenlijk bezocht worden. Dat doe je uit respect voor de partner en voor het bruidspaar en iig begrafenis, voor de nabestaanden. wat is nu een avond of middag als je er je partner een groot plezier mee doet, zolang je niet contactgestoord of lichamelijk zwaar ziek bent zie ik het probleem niet.
)