Verliefd, maar hij wilt niet verder..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

anjali

Re: Verliefd, maar hij wilt niet verder..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 19:10

Als iemand niet wil zeggen waarom hij/zij niet met je verder wil,dan is in 80procent van de gevallen de reden dat ze iemand anders hebben.Misschien wel in 99 procent van de gevallen zelfs.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 18:05

Oehh, heeeeel herkenbaar! :) Ik kan een vent nog zo knap vinden, maar als ik niet iets heb om 'moeite' voor te doen haak ik al heel snel af..

Het is ontzettend lastig eigenlijk, ik word verliefd op gasten waar ik naar mijn idee gekker op ben dan hij op mij (omdat ik dus ervan houd om ervoor te 'vechten'), maar uiteindelijk kan ik er totaal niet mee dealen als ik smoor ben en hij niet verder wilt..

Elisa2 schreef:
Lieshorses schreef:
Oh en daarnaast, verder kijken is echt een heel stuk moeilijker dan vele denken. Dit is nu de tweede keer dat ik écht verliefd ben. Maar de eerste keer had het dus bijna 3 jaar nodig om volledig over hem heen te zijn.. :+

Het is vaak ook moeilijk als jij gekker bent op iemand dan andersom..op een of andere manier lijkt het ook alsof je juist verliefder word als de ander "moeilijk" doet. Tenminste dat is mijn ervaring, ik heb nooit verlegen gezeten om mannen..maar juist degene die ik niet of moeilijk kon krijgen vond ik het meest interessant. :+

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 18:08

Die reactie van hem zou trouwens evengoed T. kunnen zijn :+ Echt zo'n oliebol reactie die nergens op slaat..