Stral schreef:Courses: Ik heb niet gespecifieerd over wat soort fouten het gaatEen lief hebben dat de drang heeft in je gsm te kijken, zou voor mij niet betekenen dat het meteen einde relatie is. Zo'n dingen las ik wel in het andere topic, gebrek aan vertrouwen = buiten. Ik ben van mening dat je aan bepaalde fouten kan werken en kan groeien in de relatie... Net zoals ik hoopvol ben dat ik mijn vriend ooit ga leren dat hij zijn sokken niet in een bolletje in de wasmand mag gooien
![]()
Finnens: ik zou praktisch gezien niet eens àlles aan mijn vriend kunnen vertellen dat ik beleef op een dag, daar zien wij elkaar veel te weinig voor
Haha, ja dat word nog lang wachten denk ik
Een drang hebben te checken vind ik niet zo zeer een 'fout', maar als iemand blijft liegen, beloftes niet nakomt enzovoort, meer op die tour zeg maar. Dat kan voor de andere partij ook enorm in wantrouwen brengen (niet alleen over de relatie maar ook over zichzelf 'Doe ik het dan niet goed genoeg?')
Een lief hebben dat de drang heeft in je gsm te kijken, zou voor mij niet betekenen dat het meteen einde relatie is. Zo'n dingen las ik wel in het andere topic, gebrek aan vertrouwen = buiten. Ik ben van mening dat je aan bepaalde fouten kan werken en kan groeien in de relatie... Net zoals ik hoopvol ben dat ik mijn vriend ooit ga leren dat hij zijn sokken niet in een bolletje in de wasmand mag gooien

).
Als er veel foute dingen gezegd zijn is het inderdaad heel moeilijk om er nog ooit bovenop te komen moest je dat willen, denk ik...