Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hetzelfde dat zijn ex de eerste periode in onze relatie telkens langskwam, zogenaamd voor de 'gezelligheid'. Heel ongemakkelijk, vond ik.
Palmera schreef:Mag ik wel wat zeggen?
Met stijgende verbazing lees ik sommige reacties.
Ik ben mij ervan bewust dat iedereen wel eens onzeker is. Maar iemand iets verbieden omdat jíj onzeker bent? Brullen dat hij dan niet meer terug hoeft te komen van het concert omdat jíj onzeker bent? Dat slaat toch werkelijk waar helemaal nergens op?
Hoe halen sommigen het in hun hoofd om een mens, hun partner notabene, iets te verbieden? Met allerlei dreigementen erbij? Dan is de gelijkwaardigheid imo ver te zoeken. En krijg ik zowaar nog begrip voor de vriend die op zijn beurt gillend naar een andere dame holt.
@TS: je hebt het met je vriend besproken las ik. Probeer wat aan je onzekerheid te doen. Praat veel met je vriend en wees beiden eerlijk. Dát geeft vertrouwen en zekerheid.

joleinn schreef:Bedankt voor alle reacties, fijn om te weten dat ik niet de enige ben en ik ga m'n best doen om t op te lossen; m'n gevoel erkennen, accepteren en er wat mee doen.
blijf ook erover praten samen
en met de jaren heeft hij geleerd los te laten
joleinn schreef:Helaas was m'n gevoel niet voor niks, hij heeft met een ander gezoend. En ik me maar schamen omdat de gedachte in me opkwam. 6 jaar verkering.. Betekende schijnbaar niet veel voor m.
Was het die van het concert?
joleinn schreef:Helaas was m'n gevoel niet voor niks, hij heeft met een ander gezoend. En ik me maar schamen omdat de gedachte in me opkwam. 6 jaar verkering.. Betekende schijnbaar niet veel voor m.

oh ooh Jeetje wat een nare wending ts... Wat een klootzak!