Brainless schreef:Volgens de wet mag het, mits je niet vanaf de openbare weg te zien bent.
Als buren je normaal kunnen zien (door bv hun bovenraam) dan is het officieel verboden.
Indien zij er "aanstoot" aan nemen dan ben je verplicht je zo af te schermen dan men je niet ziet.
Dit geldt voor zowel binnenshuis als buitenshuis (op je eigen grond..) en zowel voor topless (vrouwen) als volledig naakt (man en vrouw).
Het is wel zo dat tegen topless zonnen minder vaak raar wordt gevonden, maar ik zou zelf niet vrolijk rond gaan hupsen
Is de wet werkelijk zo preuts? Jeetje zeg...
Ik snap het probleem dus ook niet. Als ik in mn blote kont door huis wil lopen (wat ik regelmatig doe na het douchen) dan doe ik dat. Omdat er nogal wat mensen langs komen (en ik me geen godin voel), heb ik altijd de gordijnen wel dicht, maar het zou dus zelfs verboden zijn als ik dat niet doe? Zal het vriendlief melden want die loopt wel heel kalmpjes in zn blote jodokus langs het keukenraam op weg naar de douche.... Buren zien niks, maar eventuele voorbijgangers wel. Wat een aanstellerij zeg!
Het stomste vind ik nog dat als je dus 3 ministukjes stof aantrekt, het ineens wel goed is. Terwijl je bijna hetzelfde ziet, op tepels en lippen na... Die bikini's van tegenwoordig zijn soms ook overbodig imo, je kan net zo goed niks aandoen. En dat mag dus wel.... Onbegrijpelijk gewoon.

Mensen zijn niet anders gewend van me. 
dat gaat voor mij net ff te ver. Zo'n 22 woningen kunnen het balkon op kijken bij hun
Het is natuurlijk een ander verhaal als 'ie dat dus wel doet.