NatasjavE schreef:Niet werken is slecht voor de moeder, de kinderen en de Nederlandse economie.
Nooit stoppen met werken. Er zijn altijd oplossingen die beter zijn.
Dat vind ik dan ook weer onzin .... Ik ben gestopt met werken voor een baas uit belang van mijn kinderen. Waarom zou dit per definitie slecht zijn voor mij en mijn kinderen?
Er is niets mis met blijven werken, maar als het mogelijk is en je voelt je er happy bij, dan is er net zo weinig mis met stoppen met werken.
joyca schreef:het hondentrimmen doe ik ook erbij, maar dat is ook wisselend, de ene week bellen er 4 klanten tegelijk op en andere weken heb ik niemand opstaan, maar dat is een optie als ik er helemaal niet uit zou gaan komen, en mijn onrust blijft,
ik heb al een poetshulp aangenomen zodat het in huis wel netjes en schoon blijft, want daar heb ik de puf helemaal niet voor.
maar ja de dagen dat ik vrij ben en de kindjes thuis zijn geniet ik altijd extra van ze, we gaan ook vaker naar een speeltuin of gister lekker gaan zwemmen, of we gaan na het avondeten een ijsje halen lekker wandelen,
Ik zou zeer zeker eens proberen via FB of acties (40% korting op trimbeurt als ze je aan een nieuwe klant helpen) e.d. wat meer klanten aan te trekken.
En een poetshulp lijkt mij ook best wat geld te kosten? Waarom niet gewoon zelf poetsen en het geld voor de poetshulp besteden aan de gastouder? Dan heb je ook meer rust lijkt me.
Of misschien zelfs wat uurtjes minder gaan werken en dat opvangen door je hondentrimsalon en op poetshulp te bezuinigen.