Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 23:58

HeartOfHorse schreef:
Leuk topic :')

Ik heb als zesjarige mijn vierjarige zusje opgesloten in het oventje van ons houten speelgoedkeukentje :o. Wilde het deurtje ook niet meer opendoen en zuslief was compleet over de zeik :'). Nu ik erop terugkijk voel ik me best slecht aangezien ze nu claustrofobie heeft, geen idee of het door mij als wrede zus komt maar schuldig heb ik me zeker gevoeld :=

Bij mij was het andersom en was ik zelf het slachtoffer: mijn broertje heeft mij eens in de droger opgesloten toen we nog klein waren. En ja, hij kon nog niet praten dus kon hij mijn moeder ook niet vertellen waar ik was toen ze mij hoorde huilen -O- Heb uiteindelijk (volgens moeders) maar tien minuten in die droger gezeten, maar voor mn gevoel heeft het echt meer dan een uur geduurd voordat ik er eindelijk uit kon :(:)

nouky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 00:00

Ik heb toen ik een jaar of 7/8 was een hele hand slakken bij de buren naar binnen gegooid via de brievenbus omdat ik boos op ze was. mijn moeder was zo boos op me geworden toen ze er achter kwam

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 00:01

Haha, geweldige dingen hier! Ik heb toen ik jong was snoepjes gejat bij de kruidvat.. Gewoon stiekem in m'n jaszak doen.

MarlindeRooz

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 00:02

Ik heb ooit een konijn ontvoerd bij een school. := :')

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 00:08

Met vaders auto de wei slepen, terwijl paarden er nog in stonden. Was geen succes met een 2-jarig nieuwsgierig paard dat graag alles uitprobeert met de tanden. :7
Resultaat was tand-geschraap midden op de motorkap. Niks verteld en gelukkig heeft m'n vader het pas paar dagen later gezien en het niet herkend als tandafdruk :') En hij zich maar afvragen hoe die rare kras op de motorkap kwam......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 01:05

Ik durf niet mijn confessions na jaren op tafel te leggen :o . Ik jatte overal , zwembad de winkels. Van poen tot knikkers , of gratis magneetjes in de AH die bij wasmiddel zaten. Ik kwam met 3 euro bij zwembad en kwam met 3 dubbele thuis , min de patat en ijsjes.

Ik was best stout :o

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 06:51

Jeetje,ik schaam me al voor het stukje gum wat ik gejat had als kind.

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 07:15

Confessions, waar zou ik eens beginnen? :D
De ergste dan maar: Op bezoek bij iemand met een nogal ranzig toilet, en ik moest zo nodig plassen...Het enigste wat ik me kon bedenken was dan maar in de wastafel te gaan plassen :o
Helaas zat die niet zo goed bevestigd en kwam het hele ding met veel lawaai van de muur.
Ik kon net op tijd mijn broek omhoog trekken toen ze kwamen kijken wat er aan de hand was.
Vreemd genoeg geloofde ze me toen ik zei dat ik er tegenaan gevallen was. Ik was 18 en heb daarna mijn leven gebeterd :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 07:34

Miryamk schreef:
De ergste dan maar: Op bezoek bij iemand met een nogal ranzig toilet, en ik moest zo nodig plassen...Het enigste wat ik me kon bedenken was dan maar in de wastafel te gaan plassen :o
Helaas zat die niet zo goed bevestigd en kwam het hele ding met veel lawaai van de muur.
Ik kon net op tijd mijn broek omhoog trekken toen ze kwamen kijken wat er aan de hand was.
Vreemd genoeg geloofde ze me toen ik zei dat ik er tegenaan gevallen was. Ik was 18 en heb daarna mijn leven gebeterd :+

You made my day :') :') :') _O-

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 07:49

Toen ik nog klein en schattig was (zie 5 jaar) steelde ik wel een knikkers van "vriendinnetjes". Dan hadden zij van die grote bonken die ik wilde hebben. Tjah... Ze zijn er eigenlijk nooit achter gekomen, op eentje na. Oops.

Ook heb ik ooit een keertje een armbandje met veertjes gejat bij de speelgoedwinkel vandaan. Ik was het "perongeluk vergeten" dat ik het bandje nog om mijn pols had om te kijken hoe het stond. Owowow, wat een geweten :')

Nou was dat ook een beetje een rare tijd in mijn leven. Nou praat dat het natuurlijk niet goed. Maar jullie begrijpen me vast wel.

Ach, nu ben ik 23 jaar oud en denk ik er met gemixte gevoelens aan terug :) Gelukkig is de kleptomaan in mij vertrokken :P

lastig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 08:00

Op basisschool heb ik eens van die gelpennen gestolen van een vriendin. Vervolgens voelde ik mij zo schuldig en slecht dat ik ze nooit heb durven gebruiken. Na jarenlang verstopt te hebben gelegene heb ik ze maae weggegooid

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-15 08:30

Miryamk schreef:

_O- Briljant!

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 08:33

Ik heb als klein meisje de roze Labello van een vriendinnetje gestolen want die stond mij uiteraard beter dan haar.
Toen ik thuis kwam kon ik aan mijn moeder gaan uitleggen hoe ik eraan kwam.
Toen heb ik verteld dat ik hem op straat had gevonden.
Mijn moeder zei dat dat echt heel vies was en dat je nooit kon weten wat ermee gebeurd isdus moest ik hem weggooien....
Al die moeite voor niets _O-

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 09:05

MarlindeRooz schreef:
Ik heb ooit een konijn ontvoerd bij een school. := :')

vertel :j

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 09:07

Hihi geweldig die confessions.

Als jonge kinderen logeerden we vaak bij oma en opa in een tent in de tuin. Hun buurvrouw had net drie jonge katjes in huis gehaald en die vonden we super leuk. We hebben onszelf toen half wijsgemaakt dat die arme katjes helemaal aan hun lot overgelaten werden in de tuin en ze toen maar meegenomen en verstopt in de tent. Buurvrouw natuurlijk over haar toeren omdat haar katjes weg waren en mijn oma not so happy toen ze ze vond in de tent :+

We moesten de katjes teruggeven, maar hebben toen gedaan alsof we ze gevonden hadden (ipv gestolen :') ) en toen kregen we als bedankje voor het vinden en terugbrengen nog snoepjes van de buurvrouw. Te erg :')

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 09:09

Solleke_Noah schreef:
Hihi geweldig die confessions.

Als jonge kinderen logeerden we vaak bij oma en opa in een tent in de tuin. Hun buurvrouw had net drie jonge katjes in huis gehaald en die vonden we super leuk. We hebben onszelf toen half wijsgemaakt dat die arme katjes helemaal aan hun lot overgelaten werden in de tuin en ze toen maar meegenomen en verstopt in de tent. Buurvrouw natuurlijk over haar toeren omdat haar katjes weg waren en mijn oma not so happy toen ze ze vond in de tent :+

We moesten de katjes teruggeven, maar hebben toen gedaan alsof we ze gevonden hadden (ipv gestolen :') ) en toen kregen we als bedankje voor het vinden en terugbrengen nog snoepjes van de buurvrouw. Te erg :')

Dit is dus onder andere te reden dat mijn katten niet buiten komen :') :')

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 09:39

Miryamk schreef:

En nu vragen mijn collega's zich af waarom ik mijn thee over mijn beeldscherm gesproeid heb. :')

Bedankt voor dit topic TS!

Maaikietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 10:11

Mijn broertje had ooit van zijn 1e spaargeld een mooie rode werphengel gekocht toen hij nog erg jong was.
Helemaal trots op dat ding.

Ik vond uiteraard, omdat ik 2 jaar ouder was, dat ik beter kon vissen en dat ik hem best mocht gebruiken zonder toestemming.
Ik ben gaan vissen bij een watertje, even de hengel weggelegd omdat ik aan de andere kant iets zag, toen ik terug kwam...

Hengel weg.... :')

Ik heb me nog nooit zo rot gevoeld! Hij miste gelijk zijn hengel die opgeborgen lag in de schuur, maar ik was erg overtuigend dat ik het niet was geweest. :o (dat ze dat geloofd hebben snap ik nog steeds niet, net of er iemand alleen een hengel weghaalt uit een schuur waar veel meer dingen liggen :roll: )
Hij weet tot op de dag van vandaag nog steeds niet dat ik degene ben geweest die dat ding is kwijtgeraakt. :=

horselover22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 10:37

leuk topic hihi

alleirbag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 10:46

xLoki schreef:
Wat een fantastisch topic dit :')

Voor nu heb ik er even twee:

1. Als klein kind haalden mijn beste vriendin en ik graag kattenkwaad uit. Letterlijk. :+ We hebben haar kat in een doos gestopt en hem van de trap geduwd, want we wilden hem leren surfen... Ik heb haar moeder

Hoe zielig ook, ik heb hier zo vreselijk hard om gelachen. En iedere keer dat ik de zin "want we wilden hem leren surfen" lees, ga ik weer.... :')

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 10:50

Ik heb een keer samen met een vriendin stiekem een konijn voor haar gekocht en in een grote tas verstopt terwijl we bij haar ouders in de auto naar haar huis reden. Haar ouders waren boos maar gek genoeg mocht ze hem houden :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 11:10

Oh bij de dierenwinkel brokjes uit de grote bakken pikken , in zakken stoppen en buiten opeten :x

evengeennaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 11:12

Rebecca schreef:
Oh bij de dierenwinkel brokjes uit de grote bakken pikken , in zakken stoppen en buiten opeten :x

hondbrokjes ? := :r _O-

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 11:15

Hahaha geweldig om dit te lezen zeg!

Bij ons op het vmbo hadden ze een dierenverblijf. Nadeel was dat ze erg slecht verzorgd werden en niemand er naar om keek. Om een lang verhaal kort te maken, in totaal heb ik 4 hamsters, een cavia en een muis gejat onder het mom van een nieuw leven :')
Niet allemaal in 1 keer mee genomen hoor. Uiteindelijk heel veel plezier van die beestjes gehad en school heeft het nooit door gehad. Zo erg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 11:39

Ik heb bij de apotheker eens een tube van 1 of ander verzoringsoroduct mee genomen want ik dacht dat het een staaltje was. De bak met staaltjes stond daar altijd maar blijkbaar was dat veranderd. Zag het pas de keer erop dat er een prijs bij stond. Heb het niet durven zeggen. Was nog jong en had geen persoonlijk geld bij mij.