Je kunt jezelf ook gek máken hè.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Palmera schreef:Dus er moet toestemming gevraagd worden om een drankje te doen met iemand van het andere geslacht? Hij heeft het wellicht nog niet doorgegeven om wat voor reden dan ook.
).hannico09 schreef:Gillbo schreef:Draai het eens om, wil jij wel op vakantie met een man waarvan je vermoed dat hij je bedriegt?
Ik wil graag op vakantie. dit is weer de eerste keer in een paar jaar dat ik op vakantie ga...
.
.KPet schreef:Sorry, maar wat zijn jullie voor mensen? TS heeft zonder toestemming in de priveberichten van haar vriend gekeken en zijn vertrouwen geschaad. Daar heeft ze nota bene iets over een borreltje gevonden, niets meer dan dat. Sorry meid, maar als je mijn partner zou zijn en je zou me zoiets flikken zou je per direct op straat staan. Als je hem nu niet vertrouwt ga je dat nooit meer doen en hij jou ook niet als hij dit hoort. En terecht. Schaam je...
Kayleigh_ schreef:Ik vind het echt vreemd dat mensen het maar normaal vinden om in elkaars telefoon te neuzen. Ik deed dit vroeger ook maar nu ik volwassen ben vind ik het echt sneu als dit gedaan wordt.
En dat heeft er niks mee te maken dat ik dingen te verbergen heb. Maar het heeft er wel alles mee te maken dat mensen mij ook wel eens contacteren met dingen die voor hen privé zijn. Daar hoeft niemand van te weten, óók mijn partner niet (die niet bestaat momenteel, maar dat terzijde).
Als mijn partner een naar onderbuikgevoel heeft, hoop ik dat hij comfortabel genoeg is om dat recht af te vragen aan me. Dan kunnen we communiceren en als ik het dan nodig vind, kan ik hem laten zien dat er niks is om zich zorgen over te maken. Maar dan wel met mijn medeweten dus.
TS, ik kan je geen advies geven in deze. Je hebt je gebrand, nu moet je op de blaren zitten. Of deze blaren dan inhouden dat je je vondst inslikt en de situatie verder aankijkt, of een knallende ruzie met vriend... Dat kan jij zelf het best beoordelen.
Sterkte!
Tabaluga12 schreef:Eens, alleen nu de zaken eens omdraaien. Wat zou jij doen met je onderbuikgevoel terwijl vriendlief zegt dat er niets aan de hand is? Ervan uitgaande dat ts er hier eerst over geprobeerd heeft te praten.
Palmera schreef:sadekeshia schreef:
Waar staat dat het klopt? Omdat TS aan een vertrouwens en tevens communicatieprobleem lijd krijgt die vriend nu maar meteen de zwarte piet toegespeeld?
@TS: Als jij eerder het idee had dat je relatie niet goed zit snap ik niet waarom je niet gepraat hebt.
Als je al langer het idee had dat jij gekker op hem bent dan andersom snap ik niet waarom je nog steeds bij hem bent. Blijkbaar maken jullie elkaar niet gelukkig.

Palmera schreef:Dus er moet toestemming gevraagd worden om een drankje te doen met iemand van het andere geslacht? Hij heeft het wellicht nog niet doorgegeven om wat voor reden dan ook.

Tiffany schreef:KPet schreef:Sorry, maar wat zijn jullie voor mensen? TS heeft zonder toestemming in de priveberichten van haar vriend gekeken en zijn vertrouwen geschaad. Daar heeft ze nota bene iets over een borreltje gevonden, niets meer dan dat. Sorry meid, maar als je mijn partner zou zijn en je zou me zoiets flikken zou je per direct op straat staan. Als je hem nu niet vertrouwt ga je dat nooit meer doen en hij jou ook niet als hij dit hoort. En terecht. Schaam je...
Je deelt alles samen en dan is je mobiel ineens strikt privé, zo privé dat je je partner op straat zet als hij of zij daar in kijkt.
Sorry hoor maar als mijn vriend zijn telefoon zo privé vind dat het voor mij absoluut verboden terrein is dan ga ik zelf wel weg.
Gelukkig zitten wij niet in elkaars telefoon omdat het niet nodig is maar als hij raar gedrag gaat vertonen kijk ik ook gewoon hoor.
friendly schreef:Ik vind, dat als ik een partner heb, deze mij moet kunnen vertrouwen. Dat houdt voor mij ook in dat hij de noodzaak niet eens voelt om in mijn telefoon of whatever te kijken. Het is niet dat wat te verbergen heb maar als hij mjj vertrouwt dat overweegt hij niet eens om te kijken. En zodra dat geëist zou worden heb je een slechte aan mij. Ik hoef zelf ook niet te weten wat je op je telefoon uitspookt, ik vertrouw mijn partner volledig. En kan ik dat niet? Dan zou ik er heel erg aan twijfelen of de relatie wel voortgezet moet worden.
Maakt ons echt niets uit, wij vertrouwen elkaar dat er ook correct wordt omgegaan met die openheid. Palmera schreef:Dus iedereen die zijn telefoon aan de partner laat lezen heeft er geen problemen mee dat bv een vertrouwelijke app van de beste vriendin óók door de partner gelezen word?
Daar heb ik dus moeite mee. Als mijn beste vriendin mij iets vertrouwelijks stuurt gaat dat mijn partner niets aan. En daarom noem ik mijn telefoon privé.
Ik hoop dat jullie vrienden/vriendinnen dat ook weten.
hannico09 schreef:Oke, een korte toelichting op het berichtje.
Het kwam erop neer dat hij zich zelf uitnodigde voor een wijntje en toen appte ze: kom dan een keer 's avonds als ik hier alleen zit. Waarop hij stuurde : Doen we (met een knipoog smiley)