Kpn zegt per ongeluk mijn abbo op

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PowerReiner

Re: Kpn zegt per ongeluk mijn abbo op

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 13:25

Fijn dat je kinderen bij zijn gedraaid.

Als je man zelf niet kan/wil bellen mag hij imo geen kritiek leveren op het werk wat jij ervoor doet.

Kabels trekken heeft zo inderdaad wel wat meer voeten in aarde. Ik zou zeggen, zet je vent aan het werk }:) `Die zijn geboren voor dit sort klussen }>

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 14:09

Als je man slechter is in dingen regelen dan jij dan zou ik inderdaad gaan voor jij belt om alles te regelen, hij fixt die kabel :Y)

Maar natuurlijk alleen als er echt geen andere manieren zijn, eerst de reactie maar weer even afwachten..

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-15 14:15

Hahahaha, mijn kerel weegt ongeveer 120 kg,die past echt niet onder de wagen. :=

Als die kabel er al had gelegen was het idd zo gedaan.
Dan was ik al naar Ziggo overgegaan.
Ik heb de klantenservice van Ziggo wel gevraagd of zij die kabel wilde trekken en dat ik dan (mijn man) een gat in de vloer zou maken, maar dat doen ze dus niet.
Jaaaa,het kan wel,maar dan voor 80 euro per uur.
Dat vind ik toch iets te gortig.
Als ze er 20 voor zouden vragen dan had ik erover nagedacht.

En dat gat boren is ook niet simpel,ik heb mijn laminaat met daaronder een vloer van grote platen hout,dan een stuk hol opgevuld met isolatie materiaal en dan de ondervloer.
Dus even "gewoon" een gat boren klinkt makkelijker dan dat het in werkelijkheid is.

Vandaar mijn stress en wil ik liever alles houden zoals het nu is.
Ik hoop dat ze vanavond belt met goed nieuws.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 14:25

hahaha Linda, je bent net zo'n stresskip als ik op dit gebied :D Voor mij is het letterlijk een nachtmerrie om zonder vaste telefoon, internet en tv te zitten. Heb het ook meegemaakt toen ik van kabel (Ziggo) naar glasvezel (KPN) ging, maar ik was gewaarschuwd, ik had de kabel nog niet opgezegd, anders had ik zomaar 3 maanden zonder iets gezeten!

reed een half uur geleden bij je langs en heb even positieve-KPN naar je gestuurd vanuit de auto

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-15 14:34

Hahaha ja,dat lijkt me vreselijk!
Goed dat je de kabel nog had!

Heel t'Gooi heeft trouwens glasvezel, maar ik niet.
Toen ze jaaaaaren terug aan het graven waren en je overal van die oranje kabels uit de grond zag steken heb ik gevraagd wanneer wij aan de beurt waren.
Maar dat waren we dus gewoon helemaal niet.
Het gehele kamp heeft geen glasvezel. (discriminatie noem ik dat)

Ze dachten zeker dat wij nog rooksignalen en postduiven gebruiken of zo.. |o

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-15 18:11

Ze hebben net gebeld.
Het is niet mogelijk om me weer aan te sluiten.
Ik krijg nu een extra digitenne.
Moet ik zelf betalen. Y;(
Maar dat vond ik beter dan die kabel en een andere provider.
Maar goed.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 18:47

dat is balen zeg..... ik zou toch een stel postduiven bestellen voor de zekerheid :P

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-15 19:01

:P

Toch mooi om te weten dat kpn als ict bedrijf reclame maakt om computer problemen bij bedrijven op te lossen, maar dat ze bij zichzelf nog geen aansluiting voor elkaar kunnen maken.

Ach,ik kijk weer digitenne, tot er ooit een andere mogelijkheid komt om weer itv te bestellen.
Ik heb 6 maanden mogen kijken.
Daar kan ik op teren. :\

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-16 19:36

Update!!!

Ik heb gisteren weer eens een postcodecheck op mijn internet snelheid gedaan,en je geloofd het nooit...ik kan weer interactieve tv ontvangen. :D

Ik heb vandaag kpn gebeld en mijn verhaal uitgelegd, en ook zij bevestigde dat mijn snelheid goed was om itv te ontvangen.
Dus ik heb mijn internet en bellen abbo omgezet naar een kpn instap abbo.
Ze sturen een draadloze verbindingsset en een itv ontvanger.
(de mediabox heb ik nog)
Eind Mei gaat het abonnement in.
Ik hoop echt dat het gaat werken. ..
Ik ga dan per maand 45 euro betalen.
(eerste 3 maanden 35 euro)

Ik heb nu 4 digitennes,internet en bellen en ik betaal elke maand meer dan 60 euro, dus het is zeker de moeite waard om het toch weer te proberen.

Kan er nog met de pet niet bij dat ik het nu opeens wel weer kan krijgen.
Mijn snelheid is opeens omhoog gegaan, net zoals het toen ineens naar beneden was gegaan.
Ik snap niet hoe dat kan.
We hebben niks aan de kabel gedaan,niks aan de meterkast en er is geen upgrade geweest.
Rara hoe kan dit vraag ik mij af.
(kpn wist het ook niet)

Dus nu even afwachten tot eind Mei.
Kan niet wachten! !! *\o/*

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 20:17

spannend Linda!
Dat deel van het dorp staat niet bekend om stabiele verbindingen: op mijn werk hebben we dagelijks "het dipje van half 12" bv dan wordt het internet heel traag en na een uurtje trekt het weer bij :+

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-16 21:17

Ja,en bij mij was er een dipje van bijna een jaar. :+

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 22:43

Goh, ik had bij KPN het tegenovergestelde probleem. Ik kwam met geen mogelijkheid meer van mijn abonnement af :D.

Wel fijn dat het nu opgelost lijkt te zijn, ook al snapt niemand eigenlijk hoe en waarom.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-16 08:39

En het rare is, dat ik in Januari vorig jaar 7mb internet snelheid had, in Mei 2015 nog maar 4,en nu 8.
Ik krijg straks 20 mb als ik het interactieve pakket heb.
Hoe raar is dat?

Maaikietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 09:53

Is niet raar, KPN heeft begin dit jaar flink wat werk verricht aan de centrales (uitbreiding etc) Veel klanten hebben een hogere internetsnelheid gekregen en klanten die voorheen geen interactieve tv konden krijgen kunnen dit nu dus wel ;)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-16 11:02

Dan is dat het.
Ik ben er blij mee. :D

Blijf het wel raar vinden dat ik in Januari 7gb had, en vanaf Mei nog maar 4gb.
Heb je daar misschien ook een verklaring voor? :=
Vorig jaar Mei zei de kpn dat ik traag internet had,en dat ik bij wijze van spreken blij moest zijn als ik een youtube filmpje kon afspelen.
En terwijl ik dat via de telefoon te horen kreeg,zat mijn zoon op de tv via de wifi op Netflix een film te kijken, zat mijn dochter op de wifi op facebook,en was mijn man via de wifi youtube op zijn tablet aan het kijken.
Tegelijk dus.Zonder haperingen,vloeiend beeld.
Toen ik dat vertelde aan de kpn medewerkster zei ze dat dat niet kon. :+
Maar het kon toch.
Rara hoe kan dat?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 13:28

We denken dat we zoveel weten en alles onder controle hebben, maar eigenlijk snappen we nergens een snars van....dat is de verklaring :P

Wel super dat het nu weer lijkt te gaan lukken, zou fijn zijn zeg +:)+

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 14:03

Tinkerloos schreef:
En het rare is, dat ik in Januari vorig jaar 7mb internet snelheid had, in Mei 2015 nog maar 4,en nu 8.
Ik krijg straks 20 mb als ik het interactieve pakket heb.
Hoe raar is dat?

Dat wat er in het contract staat is het maximum wat geleverd wordt...niet het minimum.Houd daar rekening mee.

Hier hebben ze ons al heel vaak interactieve TV aan willen smeren,dat is niet mogelijk omdat de snelheid te laag is.Bij velen van de helpdesk gaat dat er niet in... (eens in de zoveel tijd hebben we daar regelmatig contact mee omdat onze recorder van digitenne dan weer de geest heeft gegeven :P )

Mijn vriend heeft uitgelegt...

Internet snelweg....wij zitten (letterlijk) op de buitenroute,kunnen ze de boel ophogen wat ze willen,maar meer gaat er simpelweg niet door het draadje :o

Wij hebben wel een oplossing aangedragen voor dit probleem,wij weten dat er nog mogelijkheden zijn om een extra aansluiting te koppelen.
Nou...nee daar kunnen ze niet aan beginnen want stel je voor dat er nog nieuwe abbo's komen...uhm het gemiddelde maïsveld hier blieft geen internet en alle adressen zitten al bij de KPN omdat er geen andere optie is :+ .Ze zitten qua abbonnee's al aan de max.

Maar ja...ze wilden wel eventueel kijken maar dan moesten we wel een dubbel abbo afnemen :? Dus jullie kunnen niet leveren wat jullie in het contract zetten,maar als wij dat wel willen moeten we dubbel betalen >;) NOT!

Kreeg de tip van de helpdesk om degene die de glasvezelkabels aanleggen aan te schrijven...uiteindelijk wordt iedereen daar op aangesloten.Ik heb hem vriendelijk bedankt en gezegt dat die glasvezel hier pas komt als mijn kiezen geen zeer meer doen :P

Maar goed...wel mooi wonen hier :D

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-16 14:09

Tinky :')

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 14:33

Fijn dat het bij jou gelukt is zeg. Maar overstappen naar kpn wat een drama. Er was bij ons eerst al onaangekondigd een monteur langsgekomen voor internet meting nouja prima en die meneer had ook gezegt dat in het stopcontact wat omgezet moest worden door een monteur voordat we kpn zouden kunnen gebruiken nou prima. Maar op de dag zelf krijgen we ineens een mail met dat we het zelf gingen doen, terwijl we gevraagd hadden om een monteur. Dus kpn bellen ja de eerste kon pas over 4 weken komen dus een maand geen internet of tv (en ook geen telefoon want die van ons werkt op wifi) dus dat kon niet, maar dan moesten we zelf maar proberen als dat niet lukte moesten we terugbellen. Nouja werkte natuurlijk niet. Dus weer terugbellen. Moesten we volgens kpn maar een dongel nemen o.o eerst maar gebeld toen met mijn vader die vroeger monteur is geweest en die kon het de volgende dag gelukkig voor ons oplossen dus het toen maar bij gelaten, maar nu de grootste grap de dag dat het inging was de laatste dag van de maand. Die dag hebben we geen tv of internet gehad maar die ene dag hadden ze gerekend als een kortingsmaand. Toen toch maar even een hele boze klachten mail gestuurd. Na veel werk alles wel geregeld maar als we een andere optie hadden gehad waren we zo weer bij kpn weggegaan.

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 15:49

Hihi...KPN kan het bont maken hoor...wij hebben hier digitenne.Vriendlief onderzoek gedaan...naar KPN-winkel geweest.
Geen probleem maar recorder was niet mogelijk...ok.

Dus 2x digitenne....abbo afgesloten,komt hij er achter dat er wel recorders van digitenne zijn.Hij opbellen met de klantenservice...

KS: Jawel meneer dat is zeker mogelijk.
Vriend:Nou fijn,dan wil ik graag een gewoon abbo omzetten naar een recorder.
KS:Dat kan niet meneer,u moet er een abbo bijnemen of wachten tot andere afgelopen is.
Vriend: ben ik het niet mee eens,mij was verteld dat het niet mogelijk was,daarom gewoon genomen.
KS: Dan had u beter moeten informeren.
Vriend: Ik ben verdorie naar een KPN-winkel geweest,mag ik vanuit gaan dat daar capabel personeel staat en dat dat resurch genoeg is.Of is jullie winkelpersoneel incapabel om klanten te informeren?
KS: Wij kunnen hier niets aan veranderen.

Mail gestuurd waarbij beloofd werd,indien dit niet opgelost zou worden,alle KPN-abbo's per direct opgezegt zouden worden.(En dat waren er best wat incl mobiele telefoon :P )

Zo geregeld hoor...netjes kastje omgeruild en klaar.

Alleen ging die kast snel stuk...kregen we van de helpdesk te horen dat wij geen recht hadden op ontvagstservice omdat we buiten het ontvangstgebied zaten |o Ook daar hadden ze niets van verteld in de winkel.Weer klachtenbrief en ook dit werd daarna "netjes" opgelost.

Je moet alleen even de juiste route weten he :+

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 17:02

Telfort is niet veel beter, wàt een gehannes zeg met het oplossen van problemen, heb de helpdesk het afgelopen jaar denk wel een keer of 40 aan de lijn gehad en uiteindelijk nog geen oplossing van hen uit -O-

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-16 17:21

Ik denk dat er overal wel wat mis gaat.
Het is maar net hoe het bij jou gaat.
Bij de een is alles goed en bij de ander niet.
Ik had vorig jaar ook geen klagen over de kpn,TOT ze mijn abbo hadden opgezegd.
Toen begon de ellende.

Ze krijgen nu een tweede kans.
Hopen dat het nu wel goed gaat.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-16 17:23

Update:
Vandaag alles geïnstalleerd, en het werkt.
Ik kijk weer itv. :+

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 18:53

*\o/*