Tinkerloos schreef:En het rare is, dat ik in Januari vorig jaar 7mb internet snelheid had, in Mei 2015 nog maar 4,en nu 8.
Ik krijg straks 20 mb als ik het interactieve pakket heb.
Hoe raar is dat?
Dat wat er in het contract staat is het maximum wat geleverd wordt...niet het minimum.Houd daar rekening mee.
Hier hebben ze ons al heel vaak interactieve TV aan willen smeren,dat is niet mogelijk omdat de snelheid te laag is.Bij velen van de helpdesk gaat dat er niet in... (eens in de zoveel tijd hebben we daar regelmatig contact mee omdat onze recorder van digitenne dan weer de geest heeft gegeven
)
Mijn vriend heeft uitgelegt...
Internet snelweg....wij zitten (letterlijk) op de buitenroute,kunnen ze de boel ophogen wat ze willen,maar meer gaat er simpelweg niet door het draadje
Wij hebben wel een oplossing aangedragen voor dit probleem,wij weten dat er nog mogelijkheden zijn om een extra aansluiting te koppelen.
Nou...nee daar kunnen ze niet aan beginnen want stel je voor dat er nog nieuwe abbo's komen...uhm het gemiddelde maïsveld hier blieft geen internet en alle adressen zitten al bij de KPN omdat er geen andere optie is
.Ze zitten qua abbonnee's al aan de max.
Maar ja...ze wilden wel eventueel kijken maar dan moesten we wel een dubbel abbo afnemen
Dus jullie kunnen niet leveren wat jullie in het contract zetten,maar als wij dat wel willen moeten we dubbel betalen
NOT!
Kreeg de tip van de helpdesk om degene die de glasvezelkabels aanleggen aan te schrijven...uiteindelijk wordt iedereen daar op aangesloten.Ik heb hem vriendelijk bedankt en gezegt dat die glasvezel hier pas komt als mijn kiezen geen zeer meer doen
Maar goed...wel mooi wonen hier