Als je man zelf niet kan/wil bellen mag hij imo geen kritiek leveren op het werk wat jij ervoor doet.
Kabels trekken heeft zo inderdaad wel wat meer voeten in aarde. Ik zou zeggen, zet je vent aan het werk
`Die zijn geboren voor dit sort klussen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
`Die zijn geboren voor dit sort klussen
Voor mij is het letterlijk een nachtmerrie om zonder vaste telefoon, internet en tv te zitten. Heb het ook meegemaakt toen ik van kabel (Ziggo) naar glasvezel (KPN) ging, maar ik was gewaarschuwd, ik had de kabel nog niet opgezegd, anders had ik zomaar 3 maanden zonder iets gezeten!
.

Tinkerloos schreef:En het rare is, dat ik in Januari vorig jaar 7mb internet snelheid had, in Mei 2015 nog maar 4,en nu 8.
Ik krijg straks 20 mb als ik het interactieve pakket heb.
Hoe raar is dat?
)
.Ze zitten qua abbonnee's al aan de max.
Dus jullie kunnen niet leveren wat jullie in het contract zetten,maar als wij dat wel willen moeten we dubbel betalen
NOT!
)
Ook daar hadden ze niets van verteld in de winkel.Weer klachtenbrief en ook dit werd daarna "netjes" opgelost.