Wat bij mij werkt, is inderdaad (zoals eerder vermeld) contact; hand op knie, hoofd op schouder, dat zijn voor mij triggers dat ik misschien toch wat moet doen...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wat bij mij werkt, is inderdaad (zoals eerder vermeld) contact; hand op knie, hoofd op schouder, dat zijn voor mij triggers dat ik misschien toch wat moet doen...
of mensen die in het verleden keihard zijn geraakt door mensen die zo dachten... en dus rustig aan naar vertrouwen en zekerheid zoeken 

' maar je kan toch gewoon vragen hoe hij jullie ziet, want jij vind hem wel leuk.
Sammie schreef:Het is toch triest men dat wijn adviseert want dan is de rem eraf/dat doet wonderen.. En dan afvragen waarom er mensen met comazuipen worden opgenomen of alcoholist worden.. dat soort dingen adviseer je toch niet?? Wijn drinken om remmingen weg te nemen.. 8)
Op de eerste date met mijn vriend gingen we ook eerst even iets drinken en ik was toen heel blij dat ik 3 biertjes op had en het gewoon allemaal lekker ontspannen was en ik niet zo nadacht over wat ik zei. Is een prima tactiek. Niet zo overdrijven
KingYasFenn schreef:Als je zelf al zegt dat je verlegen bent en hij dat ook is,
zou ik zeker niet afschrikken van de reacties hierzo die zeggen 'na zo lang nog geen zoen/contact' dan reken er maar niet meer op!
en diegene die reageerde dat het hem niet ging worden als je nu nog geen seks hebt gehad,
die kent de wereld niet van verlegen mensen
Als ik vier maanden berichten uitwissel is er al een flinke band hoor, maar alles ligt aan de inhoud en frequentie natuurlijk, en die was ook niet bekend.franka75 schreef:Bij drinken heb je grenzen ik heb aan 1 wijn genoeg en neem dan ook niet meer. Comazuipen hoe kom je erop.

En 'wijn moeten nemen om losser te worden' is zeker onnozel.. Toch wordt het hier door meerdere mensen gezegd
Eulogy schreef:Nou, ik snap niet zo goed wat je daarmee bedoelt? Het is namelijk gewoon een feit dat je er losser van wordt, dat is nu eenmaal het effect van alcohol. Dat heeft niets met dat wel of niet moeten te maken?
Kan ook niet. Moet je eerst vaststellen wat 'losser' is. Vrijer, opener? Nee dat wordt niet iedereen. Dat is dus geen feit. Chiave schreef:Het staat iedereen vrij een mening te hebben en het staat ook iedereen vrij een wijntje te nemen om losser te worden, maar kom op, Sammie... Je reageert alsof het hier om een stel alcoholisten gaat.
Sammie schreef:Vind ik ook bizar. Je moet gewoon je zelf willen, maar vooral kunnen wezen. Als je daar alcohol voor nodig denkt te hebben vind ik dat bijzonder spijtig voor je.Eulogy schreef:Nou, ik snap niet zo goed wat je daarmee bedoelt? Het is namelijk gewoon een feit dat je er losser van wordt, dat is nu eenmaal het effect van alcohol. Dat heeft niets met dat wel of niet moeten te maken?
Dat is helemaal geen feit.Kan ook niet. Moet je eerst vaststellen wat 'losser' is. Vrijer, opener? Nee dat wordt niet iedereen. Dat is dus geen feit.