Bewustwording en acceptatie van jezelf is zeer belangrijk om je te ontwikkelen tot een wijs en liefdevol mens, vergeef jezelf voor je fouten en deel wijsheid met de intentie om een ander te helpen!
I'm beautiful in my way cause god makes no mistakes - lady gaga
ook de heb je niks aardigs te zeggen hou dan je mond dicht heb ik vanaf jongs af aan gehoord ,,
wees je zelf er zijn al genoeg anderen
Hhilde
Geplaatst: 31-07-15 14:35
Free2 schreef:
"Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind."
Deze vind ik trouwens ook een goede reminder voor af en toe.
Ik kende 'm al, maar blijf 'm prachtig vinden. Want zo waar!
Iriscope
Geplaatst: 31-07-15 14:58
furtje schreef:
Dit zijn er een paar;
Be who you are and say what you feel. Because they who mind don't matter and they who matter don't mind.
Supermooi!
Tabaluga12
Geplaatst: 31-07-15 15:09
* Als je denkt dat alles tegenzit zit, denk dan opnieuw
* Drie simpele regels in het leven 1) Als je niet nastreeft wat je wil hebben, dan zul je het nooit krijgen 2) Als je nooit iets vraags, zal het antwoord altijd nee zijn 3) Als je niet naar voren stapt, zul je altijd op dezelfde plek blijven staan
* Het lot is een excuus om te verklaren waar we terechtkomen
* Als de moed je in de schoenen zakt, ga dan op je kop staan
* Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden
* Keep your face to the sunshine and you cannot see the shadow"
* Luisteren kan zoveel zeggen.
* Op het punt waar we de meeste angst voelen, ligt waarschijnlijk onze grootste schat begraven.
* Het maakt niet uit waar je naar kijkt, het gaat er om wat je ziet.
* Als je niets leert van het verleden, zul je in de toekomst telkens nieuwe lessen krijgen.
* Het karakter van een mens is kenbaar aan het soort grappen die hij kwalijk neemt.
* Omstandigheden maken de mens niet; ze onthullen hem.
* Beoordeel je medemens zoals hij is, niet zoals jij hem ziet.
* Mensen schreeuwen meestal naar elkaar als ze ver van elkaar verwijderd zijn.
* Daadwerkelijke aandacht kenmerkt de oprechte mens.
Een paar leuke van internet
Laatst bijgewerkt door Tabaluga12 op 31-07-15 15:21, in het totaal 2 keer bewerkt
Noeps
Geplaatst: 31-07-15 15:13
Anoniem
Geplaatst: 31-07-15 15:15
You're not a bad person. You're a good person, who bad things have happened to. The world isn't split into good people and death-eaters. We all have got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That's who we really are.
- Sirius Black.
Goed, het is dan wel uit Harry Potter, maar ik vind hem prachtig. Niemand is slecht geboren, en er is dus geen reden om mensen te verafschuwen om wie ze zijn. Iedereen kan veranderen als ze dat willen.
vuurneon
Geplaatst: 31-07-15 15:18
Gister werd er paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog.
Meer stuk bewustzijn op professioneel gebied maar ook voor thuis gebruik erg handig om er stil bij te staan hoe je op een ander overkomt en daarmee geen onnodig paniek te creëren.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 31-07-15 15:20, in het totaal 1 keer bewerkt
"Er is geen weg naar geluk, het geluk is de weg" - Dalai Lama
bakkabouter
Geplaatst: 31-07-15 15:22
Mensen met een zuiver geweten hebben een slecht geheugen.
Deeks93
Geplaatst: 31-07-15 15:23
Momenteel moeten wij onze winkel sluiten en dit werd mij vandaag nog gezegd:
- Als het schip aan het zinken is zorg dan dat je op tijd het schip verlaat voordat je een nat pak hebt.
Vond hem heel wijs en passend!
xGoldenHero
Geplaatst: 31-07-15 15:27
- You are not alone in life.
Ookal zit voor je gevoel alles tegen in je leven, heb je voor je gevoel helemaal niemand om mee te praten, sta je er helemaal alleen voor. Iedereen heeft wel eens een moment in zijn of haar leven dat het gevoel van helemaal alleen zijn heel sterk is.
Maar vergeet dan niet dat er altijd iemand is bij wie je terecht kunt. Een dier, een uit het oog verloren vriend, voor sommige God, die lieve over buurvrouw die altijd oprecht vraagt hoe het met je gaat, etc.
Niemand is echt helemaal alleen en dat gevoel vind ik heel fijn.
Een stukje uit 'Flares' van the Script vind ik ook heel gaaf! Je bent nooit alleen, ook al zit alles tegen en voel je je ontzettend rot en heb je nergens zin in. Er is altijd iemand die om je geeft.
But did you see the flares in the sky? Were you blinded by that light? Did you feel the smoke in your eyes? Did you? Did you? Did you see the sparks filled with hope? And you are not alone. 'Cause someone's out there, sending out flares.
Soms moet je je leven ondersteboven houden, om te zien of er nog meer in zit
UhNee
Geplaatst: 31-07-15 15:34
Ik ben totaaaaal niet van die cliché tegeltekstjes, maar ik kreeg ooit de tip om te doen alsof je enorm zelfverzekerd bent. Uiteindelijk raak je eraan gewend en ga je je ook echt zelfverzekerd door voelen.
DaisyDarling
Geplaatst: 31-07-15 15:35
Deze:
Yonker
Geplaatst: 31-07-15 15:36
Always be yourself unless you can be a Unicorn then always be a Unicorn!!!!