Maar achteraf toch enorm blij dat ik het wel heb gedaan! Zelfde geldt voor een aantal dure kleren (jasje, schoenen, etc.), enorm veel geld maar dan toch uiteindelijk wel blij. Geld uitgeven doet altijd pijn, maar toch doe ik het altijd weer
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en het interesseert me echt niet waar ik het aan uitgeef. Als ik aan het einde van de maand van de 400 euro niets over heb, voel ik me wel een beetje schuldig als ik me bedenk hoe veel geld heb uitgegeven aan biertjes op het terras. Maar dat schuldige gevoel gaat snel weer weg, want ik heb wèl genoten van m'n geld dan. 
(Heb ook een kleinere).
Ik durf er nog steeds niets blij mee te zijn. 
Cayenne schreef:Mijn grote voliere(Heb ook een kleinere).
Ik heb echt maanden lopen emmeren of ik het wel of niet moest doen. Ja, het was echt mijn droom maar pfff, wat een geld!
Alleen de vloer leggen was al ruim 1600 euro en de voliere zelf ook nog eens bijna 6000![]()
En we gaan later dit jaar ook nog eens trouwen en je kunt niet in de toekomst kijken en.. en...
Heb er serieuze paniekaanvallen om gehad en mijn vriend werd er helemaal gestoord vanIk durf er nog steeds niets blij mee te zijn.
Heb ook nog nooit zoveel geld aan mezelf besteed en ik ben een echte spaarder. Dat maakt het nog moeilijker denk ik.

Tillie20 schreef:speedfiets_2 schreef:
Zou ik erop mogen wijzen dat er al tientallen jaren cosmetica niet meer op dieren getest word?
Andere dingen zoals medicijen en het gewone paracetemoletje bv wel.
Ik voelde me schuldig dat ik weer eens de primak ben binnen gelopen. Blijft leuk de dingetjes die ze hebben
Ik weet dat heel veel merken hun cosmetica gewoon in het buitenland testen. In China is dat geloof ik zelfs verplicht.

Die heb ik dus niet nodie maarja, de kleur is zo leuk en ze waren zo'n eind afgeprijsd..
), terwijl ik ook net mn collegegeld heb afgetikt en ik al aan t bedenken ben wat ik allemaal nodig heb ik mn nieuwe kamer.
booee, nu kan ik het op zn vroegst zaterdag halen.