Ik ga op vakantie en kan niet zonder...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 18:53

Iris92 schreef:
M'n hond.... Word wel ff een ding zegmaar. Wist niet dat ik Zo gehecht ben aan haar.

Hier hetzelfde! Hem 2 jaar geleden naar het pension gebracht voor de vakantie, m'n hemel wat een drama! Nooit meer! Nu alleen nog maar vakanties dat hij mee kan :D

Boemklatsch

Re: Ik ga op vakantie en kan niet zonder...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:34

Boeken & mijn hardloopgear.
Tegenwoordig ga ik met e-reader op pad en lees gemakkelijk een boek per 1a2 dagen uit.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:45

Contactlenzen/bril. B-)

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:51

Mijn telefoon, daar staan fotos op van mijn paard. Daar kan ik niet zonder.
Ook vind ik mijn kussen heel erg fijn.
Maar dr is geloof ik verder Niets dat perse mee moet

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:53

Mn lenzen vloeistof en mn bril.. 1 keer mee gemaakt nou ik was niet blij :')

ikkebenmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:57

M'n kussen. Slaap sinds een aantal jaar ook op zo'n gevormd kussen, hoe noem je die?
Met de auto neem ik mijn eigen kussen mee. Bij een aantal kennissen en familie weet ik dat ze er zo een hebben liggen, dat scheelt weer.
En heb ooit bij de xenos zo'n kussen in reisformaat gekocht. Past precies een hoofd op. Die gaat mee in de koffer als we gaan vliegen :)
Zonder krijg ik echt last van m'n nek en dus vaak ook spanningshoofpijn. Ik kan niet meer zonder O:)

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 22:03

Nu ga ik echt nooit op vakantie, dus ik hoef me er gelukkig ook helemaal niet druk om te maken.
Maar als het dan toch moet, mijn kussen en bril. Door nekklachten krijg ik van die zachte donskussens onwijs veel pijn en zonder bril ben ik na 3 uur zo scheel als een kraai. B-)

Verder is alles wel zo'n beetje vervangbaar.

ikkebenmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 22:08

Zo een :)

Afbeelding

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-15 10:06

Emmaa_ schreef:
Ik slaap ook met een knuffel hoor, ook als er mannelijk bezoek blijft slapen ligt die gewoon in m'n bed. De eerste beste die er een opmerking over maakt mag ook zo m'n bed weer uit :=

Als ze bij mij thuis komen stel ik ze vriendelijk aan elkaar voor haha. Nee zonder gein ik heb vriendjes gehad die er niks van moesten hebben, maar m'n huidige vriend vind het echt geen probleem. Die vind het ergens wel schattig.

Wat nemen er veel mensen kussens mee zeg!! Ik twijfel altijd aan wat ik voor kleding mee moet nemen, waardoor m'n halve kast in m'n koffer verdwijnt. Ik zou geen plek hebben voor m'n kussen haha.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 10:10

MevrouwtJ schreef:
Ik twijfel altijd aan wat ik voor kleding mee moet nemen, waardoor m'n halve kast in m'n koffer verdwijnt.

En je uiteindelijk de helft niet gebruikt en de hele vakantie in twee setjes loopt. Zeer herkenbaar. :')

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 10:21

Chiave schreef:
MevrouwtJ schreef:
Ik twijfel altijd aan wat ik voor kleding mee moet nemen, waardoor m'n halve kast in m'n koffer verdwijnt.

En je uiteindelijk de helft niet gebruikt en de hele vakantie in twee setjes loopt. Zeer herkenbaar. :')

Dit dus haha.. Met autovakanties nam ik altijd mijn eigen kussen mee. Nu met het vliegtuig hecht ik alleen veel waarde aan mn telefoon en goede shampoo en dergelijke. Als ik mijn haar voor mijn gevoel niet goed zit voel k me echt niet prettig.

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 10:29

Een extra setje lenzen is op vakantie onmisbaar, maar dat heeft niks met emotionele waarde te maken. Dat gaat hier ook om een knuffel. :D Vaak gaan er zelfs twee (of meer :x) mee op vakantie. Eén waar ik thuis ook elke nacht mee slaap en één kleintje. Met die kleine slaap ik eigenlijk nooit, maar op de een of andere manier moet hij wel altijd mee op vakantie. :))

Blue_Eyes schreef:
Duimen of een speen zijn dan in ieder geval nog niet bevorderlijk voor je gebit, wat een goede reden is om te zorgen dat je er vanaf bent. Een knuffel heeft geen gezondheidsrisico's (tenzij je weerstand bizar laag zou zijn) en is vooral 'voor de gezelligheid' - ik neem aan dat TS de knuffel vanzelf naar het nachtkastje verbant als haar vriend bij haar in bed slaapt. Dan heeft ze immers een veel knuffelbaardere knuffel in bed :+

Nou... := Ik ga 's nachts met mijn rug tegen mijn vriend aanliggen om met mijn beertje te knuffelen. :=

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-15 10:31

Chiave schreef:
MevrouwtJ schreef:

Hahaha precies dit inderdaad en het gebeurt mij elk jaar weer :')

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 10:43

Paisano schreef:
Een extra setje lenzen is op vakantie onmisbaar, maar dat heeft niks met emotionele waarde te maken.

Die doe ik ook maar de volgende keer, dag 1 op m'n vakantie scheurde m'n lens en ik had geen zonnebril op sterkte -.-

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 11:11

Hahaha Inge, is dat dat schaap wat bijna uit elkaar valt :D :P

Ik heb zelf eigenlijk niet echt iets wat emotionele waarde heeft wat perse mee moet. Wel dingen die onmisbaar zijn zoals mn bril (voor als mn lenzen scheuren), bodylotion (daar ik een hele droge huid heb) en mn nintendo DS :D

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-15 12:35

Suuskipje schreef:
Hahaha Inge, is dat dat schaap wat bijna uit elkaar valt :D :P

Ik heb zelf eigenlijk niet echt iets wat emotionele waarde heeft wat perse mee moet. Wel dingen die onmisbaar zijn zoals mn bril (voor als mn lenzen scheuren), bodylotion (daar ik een hele droge huid heb) en mn nintendo DS :D

Ja hij is er nog steeds haha :))

Tooeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 13:00

Hihi, wat grappig.

PUROL!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 20:32

Kussen :j , ik ga niet weg zonder kussen .

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 20:37

Ben ik nou de enige die niet zonder camera op vakantie kan :oo ?
Nu doe ik dan ook niet de standaard reisjes en strandvakanties, dus kan me wel voorstellen dat met een weekje strand een telefoon ook genoeg dienst doet hoor, maar ik zou absoluut terug naar huis rijden als ik erachter kom dat ik mijn camera ben vergeten :j.

Verder paspoort, tickets en pinpas en sigaretten.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 20:50

De kwaliteit van de camera van mijn telefoon was één van de eisen. Uiteindelijk de doorslaggevende reden geweest om 150€ meer voor de telefoon neer te leggen dan gepland. Maar ik zou wel ontzettend balen van mijn camera vergeten, denk ik, als ik echt interessante foto-objecten ga bezoeken. Maar eigenlijk doe ik het meeste niet meer met camera. Ik kijk ernaar, geniet ervan, probeer nog een keer iemand te charteren om mij met iets leuks op de foto te zetten en dat is het dan. De meeste vakantiefoto's zijn van de lokale mussen, duiven en zwerfhonden (en daar is een telefooncamera van 20MP zat voor).

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 20:50

Mijn katten.
Verder telefoon plus oplader, ID, medicatie en hoortoestellen plus batterijtjes.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 20:51

Mijn kussen, bril en medicijnen. Kussen gaat meestal mee, ligt eraan hoe lang ik wegga. Voor 2 nachten in een hotel laat ik hem thuis. Voor 3 of meer nachten neem ik hem altijd mee. Medicijnen zoals anticonceptie en pufje zijn de dingen die ik altijd 10 x check voor ik vertrek.

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 11:31

Ik heb helemaal niets wat ik perse mee moet nemen op vakantie wat betreft persoonlijke spullen. Ik maak er een sport van om zo min mogelijk mee te nemen. Mijn man wil wel altijd zijn kussen meenemen, ook wanneer we met het vliegtuig gaan. Mijn dochtertje neemt het een en ander aan speelgoed mee. Dus met twee koffers ( a 10 kilo per stuk) en drie stuks (klein) handbagage kunnen wij makkelijk met drie personen acht dagen naar het buitenland.

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 11:41

medicatie, boeken, oplader(universeel voor telefoon en mp3), kleding.

renate85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 13:20

Chasey schreef:
Tampons :')

edit. Onee, dat is niet persoonlijk.
'Mijn roze' schatje kan ik niet zonder. Dat is mijn knalroze notebook. :D

het is maar goed dat je hier note book achter hebt getypt :') :')