chillse schreef:jaime_andrea schreef:Dus...ik moet de wens van het bruidspaar accepteren, en verder shut up, maar mijn mening word hier hysterisch aangepakt in de zin van...stel je niet aan ...je kind is geen vleesboom..zit je aan je kind geplakt etc etc.
Chill mensen..Zoals TS een idee/mening heeft over kids op bruiloft..zo heb ik er ook 1.
Ik respecteer je mening wel hoor, ik vraag juist om meningen van ouders om proberen in te zien hoe het voor ouders zou zijn. Denk dat je mijn post verkeerd begrepen hebt. Ik heb niets tegen kinderen maar ik vraag naar ervaringen met chique dineren icm kinderen die al een dag vol spanning hebben gezeten.
Denk gelukkig niet dat mijn broers dan überhaupt niet zouden komen.
Ik begrijpt je post absoluut niet verkeerd en het gekke is of het typische in dit geval er word gequote wat ze willen lezen.
Ik zei ook..mensen/ouders kunnen vaak ook wel inschatten of ze een kind een plezier doen nee te nemen naar een bruiloft. Het ene kind kan een hele dag aanwezig zijn en je niet horen en de ander gaat na een uur jengelen .Een ouder die weet dat je kind er geen ruk aan vind zal automatisch een oplossing proberen te vinden in de zin van idd een oppas oid want als ouder zit je ook niet op een jengelend of vermoeid kind te zitten wachten