Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Naast de stage uren die ik maak waar ik niet betaald voor krijg, red ik het door de blessure ook niet om nog een bijbaan erbij te nemen. Anders had ik het zo gedaan.
Het zou fijn zijn als je vader inziet dat het zielig vinden van je broer hem niet helpt...Robin_S schreef:Klinkt alsof je broer met een game-verslaving kampt. Helaas wordt daar nog veel te weinig aandacht aan besteed. Depressie, lusteloosheid, een apathische houding, geïrriteerd zijn, dagdagelijkse taken niet meer kunnen uitvoeren,... zijn er allemaal gevolg van. Ook dat slimme spelletje van jou te pesten om zelf te kunnen gamen is typisch voor een verslaafde.

Ibbel schreef:Er is een hele andere oplossing: je vader melden dat je een schoonmaker gaat inhuren. Zijn kosten uiteraard, zijn huis, zijn zoon. Misschien vindt-ie het prima, dan heb jij jouw probleem opgelost.
Misschien vindt-ie het niet goed, maar dan heb je misschien wél duidelijk gemaakt dat je het meent.
Kinke schreef:Dit inderdaadEn waarom gaan jullie niet gewoon eens met z'n drieën om tafel zitten om hier over te praten? Stel samen een schoonmaakrooster op. Heeft je vader geen ballen genoeg, dan rest je niks anders dan het te accepteren of het huis uit te gaan.

) etc.