Wij hadden een mutsy maar helaas liet deze kwalitatief nogal wat te wensen over

Nu in verwachting van nummer 2 en ook op zoek, ik denk dat we voor een bugaboo gaan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

knollentuin schreef:Ik weet niet of hij al genoemd is maat de mountain terrain buggy, superding!! Alles is eraf te halen en te wassen in de machine, zelfs de buitenbekleding van de kinderwagenbak , superstabiel en makkelijk te manouvreren in allerlei terrein, ik heb m tweedehands gekocht toen ik de tweeling kreeg maar had m graag gehad voor de eerste ook toen,

Babette schreef:Maxi cosi mura 4 toppertje veel ruimte en prima over onverhard terrein!
hesterve schreef:Babette schreef:Maxi cosi mura 4 toppertje veel ruimte en prima over onverhard terrein!
Als eerste: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Deze heb ik ook, echt een super fijne wagen om door het land mee te lopen en onverharde paden is zeker geen probleem. Door de 4 redelijk grote wielen super stabiel. (Eigenlijk al mn vriendinnen/kennissen met paarden hebben deze wagen om de reden dat deze samen met de Bugaboo Buffalo het beste met ruwer terrein zijn)
Zelf heb ik me eerst voor laten lichten in een goede baby zaak waarbij de Prenetal me ontzettend tegenviel maar dat kan ook toeval zijn met de verkoopster die helemaal geen zin had om te verkopen, en de babydump die me 100% meeviel , had niet zo'n nette zaak verwacht met zulk klantgericht personeel.
Ben bij een aantal 2 de handse wezen kijken maar vond ze te versleten en stond op t punt een nieuwe te bestellen toen er in de buurt er 1 te koop kwam voor €300 ,toch maar wezen kijken en deze wagen was nagenoeg nieuw om te zien( en heb m dus ook direct meegenomen haha)
Het fijn aan de mura vind ik ook dat je super makkelijk de adapter voor de autostoel maxi cosi klaar voor gebruik hebt. Bij mijn model klik je de adapter om maar bij het nieuwste model hoefde dat zelf ook niet meer, je zit iig niet meer te hannesen met losse adapters. De oudere modellen kan je herkennen aan het feit dat die adapter anders is.
Nog iets anders waar ik super blij mee ben is de luieremmer Diaper champ, geen vieze luchtjes in de babykamer als je een luier weggooid.
Mama3 schreef:Wij hebben een quinny freestyle gehad. Intensief gebruikt met 3 kinderen, 11 jaar oud en niks aan stuk gegaan. Nu maakt een jong stel er gebruik van
Een klein prullenbakje met deksel en voetpedaaltje volstaat voor mij prima! Op tijd legen en ook dan heb je geen last van geurtjes, scheelt je een hoop centen!
)
Muppett schreef:Ik heb voor een paar tientjes via mp een paarse quinny gekocht. Klein opvouwbaar, drie wielen, heerlijk wendbare wagen.
Maar mijn 10 weken oude zoon zit het liefst bij mama in de mei tai draagdoek.