Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ayasha schreef:Klopt, maar het zou niet fair zijn wanneer jij bij mijn man komt bv en hij dan moet veranderen. Dat heeft niets met respect te maken (want dat mes snijdt aan twee kanten als dat wel zo zou zijn). Je bent met iemand om wie hij (of zij) is, niet om wie je er van kan maken...En dat is waar TS nu tegen aan loopt vrees ik.
Overigens ben ik me er vaak niet bewust van dat ik het doe en mijn man al evemin.M'n kerel is gewoon een charmeur.
Dat maakt "veranderen" dan ook moeilijk indien je gewoon zo in elkaar zit. Je bent je er vaak niet van bewust en zelfs als je er op let zal er vast regelmatig nog wat uit glippen. Juist de reden dat je dat niet aan elkaar moet willen veranderen.
Dat bedoel ik met: het mes snijdt aan twee kanten.
het geldt gewoon voor beide... De vriend "mag" niet eisen dat TS dit pikt, andersom "mag" TS eigenlijk ook niet eisen dat hij veranderd. Als de verschillen dusdanig zijn dat ze elkaar niet tegemoet kunnen/willen komen.. Dan houdt het op.. 
Sunrise19 schreef:Ik vind dat zijn gedrag juist wantrouwend overkomt. Waarom de behoefte aan flirt contact met andere vrouwen? Doe dat lekker op straat in het openbaar...
Ayasha schreef:Het is ook hoe je ingesteld bent. Manlief en ik zijn allebei flirters. Onschulig geflirt (puur met woorden) maar ik zou mijn man voor geen goud willen inruilen en als ik hem mag geloven hij mij (wonderbaarlijk genoeg) ook niet.
Dan ben je toch ook een banketstaaf
PowerReiner schreef:Ayasha schreef:Het is ook hoe je ingesteld bent. Manlief en ik zijn allebei flirters. Onschulig geflirt (puur met woorden) maar ik zou mijn man voor geen goud willen inruilen en als ik hem mag geloven hij mij (wonderbaarlijk genoeg) ook niet.
Het ligt eraan hoe je met elkaar om gaat. Ik ben ook een echte flirter, ik zou dan ook geen problemen hebben als ik een vriend zou hebben die flirt. De manier waarop je flirt echter....
Ik ben chronisch ziek (word dus niet meer beter). Toen we 9 maanden samen waren kwam er een ziekte bij die chronisch is en best intensieve behandeling eist (medicatie ziekenhuis opname enz). Er zijn absoluut vrouwen met minder bagage maar dat boeit hem niet.
Gezondheid is voor niemand een garantie, iemand die dat niet mee wil dragen met jou ... tsja, hoe gaat dat dan over 50 jaar gaan? Gaat ie je dan proberen inwisselen voor een jonger en gezonder exemplaar? Percella schreef:Ik heb ook geen moeite met leuke vriendschappelijk appjes, maar hij flirt gewoon echt. Hij heet het zelf toegegeven dat dit gewoon te ver ging. Dus dat is gewoon zo vreemd, hij weet het en hij weet hoeveel het me kwetst maar hij doet er verder niks mee.. Hij kon mij de hele dag niets laten weten maar haar wel berichtten tijdens werktijd en dan niet eens de pauzes maar echt werktijd.
Sunrise19 schreef:Succes vanavond! En wees vooral begripvol en niet verwijtend of beschuldigend. Dan heb je sowieso kans dat het op ruzie uitloopt.
Wat ik mij nu afvraag? Mijn man en ik delen alles met elkaar, naast mijn partner is het ook nog eens mijn beste vriend.
Ik heb geen behoefte om met derden privé dingen te delen en hij ook echt niet.
Hoe zien jullie je relatie dan, als er blijkbaar behoefte is aan andere personen?
Je deelt je leven toch met diegene en ik mag hopen dat ik mijn hele verdere leven met mijn man mag delen.
Ik vind dat zijn gedrag juist wantrouwend overkomt. Waarom de behoefte aan flirt contact met andere vrouwen? Doe dat lekker op straat in het openbaar...
Percella schreef:Ik ben hier dan ook heel erg boos om geworden. Ik heb zoiets van ja vriend ik zit met een reden thuis eh.. Ik zit echt niet voor mijn lol thuisZijn piemel geeft hij de schuld dat hij aandacht nodig heeft.. Ik heb hem mooi even verteld dat er genoeg mannen zijn die genoeg hebben aan een vrouw en alleen oog hebben voor diegene..
Percella schreef:En als ik dus aan hem vraag wat hij mist in onze relatie en wat hij bij dat geflirt wel krijgt, krijg ik geen duidelijk antwoord. Hij weet het niet.
Citaat:Ik heb hem ook gezegd dat als hij dat wilt doen hij misschien maar gewoon vrijgezel moet zijn, dan kan ie doen en laten wat hij wilt.
Ayasha schreef:Overigens TS, om te bewijzen dat het ook anders kan;
Als het mij dwars zit dat ik niet mag werken van de dokters dan zegt mijn man "schat, toen je nog werkte had je geen leven, was je niet gelukkig en ging het nog minder goed met je gezondheid, dat wil ik niet. Het lukt ons zo ook wel."
Percella schreef:Wat wil ie dan nog van iemand anders horen?