Ik schaam mij voor mijn slaapkamer.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 17:17

Ik had nog paardenbehang... Niet overdreven veel, gewoon een randje.

Destijds niet meer veranderen, want ik zou toch met een paar jaar het huis uit gaan. Helaas werd dat iets langer :=

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 17:17

Haha, herkenbaar! Ik heb twee jaar terug mijn hele kamer opnieuw geverfd, 3 muren taupe en een lavendel omdat ik de gehavende turquoise kleur helemaal zat was... Laat ik nou net begin dit jaar met mijn broertje geruild hebben van kamer. (die is groter :)) ) 3 x raden wat voor kleur de muren hebben.... Juist, ik zit weer tussen de turquoise muren. Ik vind het wel heilig, begin er niet meer aan. :+

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 17:18

Tsja, ik had behang met prinsessen tot ik 16 was. :') Assepoester en sneeuwwitje enzo. Toen maar het behang er maar afgetrokken en een pot verf erover.

Maar knuffels moet je je niet voor schamen hoor, toch juist schattig!

Nils_010

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 17:20

Petrichor schreef:
ruitje schreef:
Ik las de topic titel en dacht heul anders :')

Meer zo van: Hoe breng ik het voorzichtig aan mijn nieuwe date dat ik een SM-kelder heb

:')

Haha iets van Misses Grey? :')

meer iets als 50 shades of penny }> ~~}>

Suusie22

Re: Ik schaam mij voor mijn slaapkamer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 17:26

Ik had tot m'n 14e een paarse kamer (jup incl. allerlei paarse accessoires) :+ Ik was dat toen zo zat dat ik alle paarse dingen de deur uit heb gedaan en een pot verf kocht. Binnen 2 weken m'n hele kamer een makeover gegeven incl. nieuw behang (mooi neutraal taupe icm. fotobehang).
Ik ben nog steeds erg tevreden met het resultaat :D

Over een paar weken een vriendin helpen met haar nieuwe appartement een lik verf te geven en het behang van de muren te halen. Ben benieuwd wat ik daar aan ga treffen :P

lizet_lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 00:21

Vorige zomer moest ik van mijn ouders mijn kamer schilderen... ik had daar toen dus echt geen zin in en vond het wel prima zo, eind van de zomer werd ik mee gesleept naar de verf winkel en moest ik een kleur kiezen... en heb toen besloten om mijn ouders te sarren en heb mijn hele kamer roze/paars geverfd :')
Het is zo lelijk geworden... echt verschrikkelijk, ik vindt de kleur echt lelijk en het past ook totaal niet bij mij :')

Moraal van het verhaal... koop nooit verf tegen je wil want dat gaat mis :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 00:25

Prrrr schreef:
Sababber schreef:
Ik wil graag een keer behangen, maar is dat het waard die laatste jaren?

Echt wel. Al is het maar om te leren behangen...

:D

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 00:27

Ik heb ook nog enkele knuffels.

Onder het bed.. 1 naast het bed (wolf achtig grote knuffel gewonnen op de Kermis.. Had 300 punten te kort maar van de man mocht ik hem alsnog hebben :D)
En een knuffel die ik gekregen heb voor mijn verjaardag.. Nouja gebruik hem als kussen.. Hij is zo 'lenig' en zacht.. Heerlijk :D

En de rest is in de logeerkamer of onder mijn bed.. Ergens :')

Voor de rest niet echt bepaald 'kinderachtige' dingen.. Behalve een dekbed van de kleine zeemirmin.. Maarja zolang hij heel is :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 00:34

Ik ben 14 en heb geen enkele knuffel op mijn kamer. :+
Heb wel zo'n poef/kussen waar ik altijd op slaap. Heb ik gekregen van mijn overleden oma dus die blijft ook bij me. :j

Ik las dat mensen POPPEN op hun kamer hebben?
Na Annabelle is mijn angst voor poppen nog groter geworden. :+

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 00:48

Mijn slaapkamer veranderd mee met mijn vele verhuizingen.... :D Kortom: het is niet meer mijn kinderkamer.

Afgelopen zomer bij mijn ouders op bezoek, komt mijn moeder aan met een tas. Ze was aan het opruimen. :) Een tas vol met mijn oude knuffels waarvan eigenlijk alles bijna kapotgeknuffeld. :')

Ik heb er twee uitgehaald. Die ik mij kan herinneren. Twee handgemaakte (gehaakt en gevulde) biggetjes. Gemaakt voor mij door een vriendin van mijn moeder. Die hangen nu hier aan mijn spiegel, en ik vind ze prachtig!

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 01:13

Nientsje schreef:
Haha is toch juist leuk!

Ik heb jaren blauw behang gehad met een baan paardenbehang erdoorheen en de muren volgeplakt met pennyposters :=

Nu heb ik aan 1 wand een fotobehang van een bos en en baan daarvan wat over was heb ik op een stukje van een andere muur. Verder heb ik behang van banen beige en grijzig/parelglans. En natuurlijk een heleboel foto's van paardlief :D

Dat fotobehang klinkt gaaf! Zou ik daar misschien een foto van mogen zien?

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 01:41

Ik heb vorig jaar mijn kamer opnieuw behangen van roze bloemetjes behang naar 3 muren grijs met een werkje en 1 muur 'krantenpapier' behang. Het wel nog 4 knuffels op mijn kamer. Waarvan 2 in mijn bed. Eentje heb ik dan mijn overleden opa gekregen en heb ik denk ik al 8 jaar. Eentje kreeg ik vorig jaar van een vriendin uit België. En de andere 2 zou ik niet weten waar die zijn ergens in mijn kamer in ieder geval. Ook staan er 2 barbie poppen op mijn kamer. Bijzondere barbiepoppen, een tante van mij spaart ze (geloof dat haar collectie onwijs veel geld waard is inmiddels) En daar kregen wij heel soms een barbie van, heb een zeemeerminnen Barbie en een hele oude waar je kralen en dingetjes in het haar kan doen. Gewoon voor de sier we mochten hier nooit mee spelen. Vriendinnen weten denk niet eens dat dat op mijn kast staan, en dan die knuffels zegt niemand wat.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 01:44

ruitje schreef:
Ik las de topic titel en dacht heul anders :')

Meer zo van: Hoe breng ik het voorzichtig aan mijn nieuwe date dat ik een SM-kelder heb

:')

HAHAHA, dit dus :')

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 19:38

Zo.. Even een kleine update over hoe mijn chaos er voor staat..

Nog ingericht, met alle rommel incl.
Afbeelding

Momenteel:
Afbeelding

Afbeelding

Ik zeg scheuren! :D

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 22:08

Ik schaamDE me voorheen wel hoor, toen ik net mijn vriend had. Ik was ook het type met veel knuffelbeesten op mijn bed, appeltjesgroene kamer met roze en overal hingen Diddls. Had alle knuffels een veilig plekje gegeven en mijn kamer meer 'volwassener' gemaakt. Twee jaar later veranderde mijn vader mijn kamer met de welbekende grijstint en witte accessoires. Niet voor hem hoor, maar was het zelf ook aardig zat, dat groene :D
Nu na totaal drie jaar, komt dat gevoel van 'schamen' niet meer voor. Heb sommige, leuke, beesten weer een plekje gegeven in mijn bed en heb zelfs een knuffelbeest in zijn bed liggen voor als ik bij hem ben. Het boeit me echt niks meer, zo ben ik nu eenmaal.

Als jij je fijn voelt in je kamer, moet je het zo houden en zeker niet veranderen voor iemand. Dit is wie jij bent.

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 22:15

Ik kan hier voledig in mee gaan.
Toen ik 14 was zijn wij verhuist en wilde ik een uber roze kamer :+
Drie keer raden welke kleur hij nog is haha.
Ik zou heel graag mn kamer een hele andere kleur willen geven maar dan kan alles er wel uit, vloerbedekking, behang, gordijnen en zelfs mijn radiator, deur en vensterbank zijn roze 8)7.
Durf alleen mijn 2 beste vriendinnen uit te nodigen op mn kamer...

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 22:15

Ik ben op mijn twintigste uit huis gegaan en had tot dan toe nog al mijn knuffels op mijn bed, paardenbehang en gordijnen van Jip en Janneke. Nu en ik bijna 24 en heb paardenkussens, een dekbedovertrek met paarden, een hinnikende paardenklok en een kast vol Smurfen-dvd's :D

Als jij het zo prima vindt, lekker zo houden. Ik heb er echt nog nooit rare opmerkingen over gehad :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 22:19

Melati_vS schreef:
Ik kan hier voledig in mee gaan.
Toen ik 14 was zijn wij verhuist en wilde ik een uber roze kamer :+
Drie keer raden welke kleur hij nog is haha.
Ik zou heel graag mn kamer een hele andere kleur willen geven maar dan kan alles er wel uit, vloerbedekking, behang, gordijnen en zelfs mijn radiator, deur en vensterbank zijn roze 8)7.
Durf alleen mijn 2 beste vriendinnen uit te nodigen op mn kamer...

Foto? :D

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 22:34

Ik heb een studio met hele volwassen meubels en witte (en een grijze) muren. Daarentegen wel een hele hoop minions en disney (knuffels en poppetjes) en ik ben er zeer gelukkig mee <3. En ik heb met mijn 23 jaar afgelopen weekend een grote baymax knuffel gekocht <3. Exvriend vond het allemaal prima en een toekomstig vriendje heeft t er maar mee te doen. Evenals met mijn pyjama's van de Primark met minions of disney haha.

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 22:37

Gittekit schreef:
Ik heb een studio met hele volwassen meubels en witte (en een grijze) muren. Daarentegen wel een hele hoop minions en disney (knuffels en poppetjes) en ik ben er zeer gelukkig mee <3. En ik heb met mijn 23 jaar afgelopen weekend een grote baymax knuffel gekocht <3. Exvriend vond het allemaal prima en een toekomstig vriendje heeft t er maar mee te doen. Evenals met mijn pyjama's van de Primark met minions of disney haha.

Heeeeel herkenbaar, vooral de roze panda pyjama van wol :D

[***] ik zal morgen met goed daglicht en een opgeruimde kamer er is over nadenken, ik zet natuurlijk mijn roze kinder droom niet zomaar op bokt haha

viavialover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 22:43

haha ook ik reageer ff.
ik had tot 1a2 jaar geleden nog paardenposters en knuffels op me kamer.
nu is het een heuse one direction kamer <3.
ik schaam me er niet voor tis een one direction skaters kamer.
ze moeten er maar mee leven . haha <3

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 22:43

Ik had een kamer met 2 paarse en 2 roze muren. Het groene tapijt lag er al een moest blijven liggen van mn ouders :')

Vind t wel slim van de vorige pagina, een volwassen kamer maken, de kosten delen en dan samen klussen. Heeft iedereen een voordeel aan.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 06:46

Ik heb jungle behang :p
Ik heb een huis gekocht en besloten dat de oude kinder slaapkamer mijn slaapkamer werd.
Opknappen kan nog wel even duren ;)
Als aanvulling op het jungle behang had mijn moeder nog gordijnen van toen ik 10 was. Met cheeta's
Dus die hangen er nu ook :D

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 08:09

Ik herken het.. Had tot voor kort een paars/roze kamer met een lamp met allemaal kleurtjes en overal zoet spul. :') Ik ben 22, echt vreselijk haha. Nu heeft 'ie een make-over gekregen en ipv overal kleurtjes heb ik nu overal vliegtuigen met blauw.. Nu lijkt het wel een 12-jarige jongenskamer.. Hmmm.. Ben ik er eigenlijk wel op vooruit gegaan? :')

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 08:24

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 06-02-22 01:39, in het totaal 1 keer bewerkt