Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
HannahFrouk schreef:Als je een programmaatje op iemands telefoon installeert kun je daarna overal de telefoon uitpeilen. Ik fenk dat dat bij jou telefoon gebeurd is.
Zou er even mee naar een telefoonwinkel gaan die weten dat vast wel.
cissy schreef:HannahFrouk schreef:Als je een programmaatje op iemands telefoon installeert kun je daarna overal de telefoon uitpeilen. Ik fenk dat dat bij jou telefoon gebeurd is.
Zou er even mee naar een telefoonwinkel gaan die weten dat vast wel.
Ze heeft toch inmiddels een nieuwe telefoon? Daar kan die ex toch niet bij?
cissy schreef:Kan haast niet joh, als ze kwaad willen, krijgen ze alles voor elkaar, en voor mensen die een beetje weten wat ze doen, is het niet eens moeilijk. Zo slaat iedere iPhone automatisch (behalve als je het uit zet, wat bijna niemand doet, omdat bijna niemand het weet) op waar je geweest bent. Ik geloofde het niet, tot ik naar de gezegde instellingen keek en hij precies aangaf waar ik de afgelopen weken geweest ben, waar ik het meest ben, waar ik 1x geweest ben en dergelijke. ALLES sloeg hij op, tot het enge aan toe.Maar HOE? Dat zou betekenen dat elke willekeurige telefoon heel simpel gehacked kan worden. Hoe moet je dan jezelf beschermen?
cissy schreef:Maar HOE? Dat zou betekenen dat elke willekeurige telefoon heel simpel gehacked kan worden. Hoe moet je dan jezelf beschermen?