Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
saddledancer schreef:@chiave haha ach, bedenk maar hoe erg je het Dan waardeerd als je weer thuis komtik woon al een eeuwigheid hier in England, en als ik naar Nederland kom voor vakantie kan ik mijn geluk niet op met al het eten dat ik mis
Delicia schreef:Een CD van Marco Borsato

Silly1972 schreef:En welk eten mis je dan van de UK als je in NL bent?
English muffins, crumpets, alles eigenlijk hahahaha maar Andersom is erger want ik ben vaak maar Kort weg van England en Lang Lang Lang weg van nl
yvje86 schreef:Verse haring met uitjes.....alleen weet ik niet of ze de geur kunnen waarderen.
Vliegtuig (neem ik aan) gaat van kamertemperatuur naar heel erg koud en zo een paar keertjes heen en weer. Haring blijft niet in de goede conditie. saddledancer schreef:Nee pindakaas hebben we hier ook wel hahaha (en gouda cheese ook trouwens) pindaSAUS daarintegen kennen ze niet hier
Chiave schreef:yvje86 schreef:Verse haring met uitjes.....alleen weet ik niet of ze de geur kunnen waarderen.
Niet doen hoor.Vliegtuig (neem ik aan) gaat van kamertemperatuur naar heel erg koud en zo een paar keertjes heen en weer. Haring blijft niet in de goede conditie.
Visboerinnetje gaat weer terug in de meeleesmodus.