Waar zijn mijn lenzen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 22:45

Plantenbak? Dat vond ik van de week nog wat terug.

Ik vind wel dat je dit topic net zo lang up to date moet houden tot we het weten!

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 22:45

TE leuk topic! Weet je vriend ook wat jij hebt uitgespookt tijdens het slaapwandelen? Een kennis van mij start altijd haar dagroutine of doet alsof ze net uit haar werk komt. Heb je je handelingen op die manier nagelopen ( bestekbak/pannen/schoenen/schoenenkast/jaszak/boodschappentas/of heb je een laatje waar belangrijke papieren e.d liggen?

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 22:46

Haha geweldig topic! Nouja, natuurlijk niet leuk dat je je lenzen kwijt bent, maar de reacties met de meest gekke plekken zijn wel erg leuk :p

Op/in nachtkastje, in de douche, heb je een kast met handdoeken in de badkamer waar die in kan liggen? In de magnetron? :')

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-15 22:57

har166 schreef:
TE leuk topic! Weet je vriend ook wat jij hebt uitgespookt tijdens het slaapwandelen? Een kennis van mij start altijd haar dagroutine of doet alsof ze net uit haar werk komt. Heb je je handelingen op die manier nagelopen ( bestekbak/pannen/schoenen/schoenenkast/jaszak/boodschappentas/of heb je een laatje waar belangrijke papieren e.d liggen?

Ja nou daar begint de ellende al: mijn dag start met het indoen van mijn lenzen. Ik stommel uit bed met mijn ogen dicht naar de badkamer, doe mijn lenzen in en dan weet ik dat ik nog besta :j. Zal nog even kijken bij de sleutels en het rommelhoekje maar ik heb zoveel plekken inmiddels al gehad...

Vadrouille

Re: Waar zijn mijn lenzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 22:59

Ik zou zeggen geef het op voor vandaag ga slapen en dan zal je zien dat je ze morgen in 1 x vind op een plek waar je misschien nu al 100,x hebt gekeken

Jet4You

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 23:06

Haha dit is grappig, komt me bekend voor dat dingen opeens spoorloos verdwenen zijn. Al komen ze wel altijd terug.
Ik ben erg benieuwd of en wanneer en waar je ze vindt :)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 23:11

'Op' je douchekop :') ?

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 23:13

Dit topic verdient echt een prijs :')
Succes nog! Je hebt ons wel laten lachen met het maken van dit topic, was het toch nog ergens goed voor :P

Dionnetjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 23:21

Ik slaapwandel zelf (ook) dus ik snap je frustratie :o Ik doe 's nachts echt de meest vreeemde dingen :')

Kijk vooral op de meest random plekken mogelijk. Sommige slaapwandelaars (niet dat je regelmatig slaapwandelt of dit weet, no judging here) doen namelijk dingen die ze dromen of doen een soort van 'opdracht' die ze uit de droom meekrijgen (goh, ik ben er zo een :+ ). Op de kledingkast, achter de wasmachine, in de afwasser, in de la/kast met servies, in een mandje met kaarsjes, boekenkast, echt anywhere.

Succes met zoeken, ik ken je struggles!

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 23:49

Zie ik het doosje zitten in dat potje wattenstaafjes? :p of lijkt dat maar zo...
Je zegt dat je vloeistof in het bakje deed, is de vloeistof ook zoek? Leuke puzzel dit!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 00:01

MDJ schreef:
Fruitschaal? Ik heb nogal de neiging om dingen daar "kwijt" te raken. :+

Jup hier ook :')

Vind ook altijd van alles in mijn tassen en broekzakken

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 00:24

Heb even hard gelachen, sorry!
Enige waar ik dan aan kan denken na alles wat je hebt verteld is dat je ze Door de wc hebt gespoeld met bakje en al.

Ik heb een aantal keer slaap gewandeld volgens mijn man en heb ook dingen zoek gemaakt.
Eerste wat ik doe smorgens is de hond uitlaten na het aankleden.

Zoals de riem van de hond.die ligt op de trap maar ik had hem in de prullenbak gegooid.

Ook een keer mijn telefoon in de onderbroekenlade gelegd.

Majolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 00:35

ik heb die van mij een keer terug gevonden in de zak van mijn ochtend jas.

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 00:40

Ik wilde ook de onderbroekenlade voorstellen, daar vond ik ze een keer, maar die heb je al gehad begreep ik. Kan je het doosje omgestoten hebben, dat ze ergens onder geschoten zijn in de badkamer? Onder het kastje oid?

Ik heb trouwens precies dezelfde tangle teezer :P

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 00:48

zoekt en gij zult vinden! misschien in je bh?( daar heb ik ooit een lens teruggevonden)

vrees niet dat je ze niet zal vinden.
ik ben ooit samen met mijn man 4 uur buiten op straat gaan zoeken naar een lens die was uitgevallen.
de zoektocht was in het donker( 12u s'avonds) met zaklampen op een kiezelstenen weg.
na 4 uur zoeken in de kou waren we het beu. na ongeveer een half uur binnen opgewarmd te zijn ben ik wederom naar buiten gegaan en binnen een minuut vond ik, jawel, mijn lens.
en dat terwijl ik - 12 heb kwa sterkte met een bril die - 4 achterloopt..

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 00:53

Ik heb van de week precies hetzelfde gehad!! Zelfs nog gedacht dat ik m'n lenzendoosje misschien op de wasmachine had gezet en dat ie eraf getrild was bij het wassen.. Nou, nergens te vinden!! Heb maar een nieuw doosje gepakt en nieuwe lenzen.. Denk dat ik het doosje nog wel vind met verhuizen..

Ben ook een keer m'n telefoon kwijt geweest.. Bleek dat ik mijn telefoon bij het verschonen van m'n bed tussen matras en laken had gelegd.. En in dit topic te lezen, is het nog niet eens zo'n gekke plek, haha!

Ik denk dat je je lenzen pas weer vindt als je er niet meer naar op zoek bent... Dat is meestal met die dingen..

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 07:50

Ik was ooit op mijn werk mijn telefoon kwijt (wel in de zorg). Snapte er niets van. Overal gezocht, alles overhoop gehaald. Geluid stond uit, dus bellen ging niet. Na een uur vond ik hem, ik had een cliënt een pyjamapak (een dichtgenaaide) aangedaan, deze heeft pijpjes die onderaan bij het been nauw aansluiten. Kennelijk is toen mijn telefoon uit mijn zak gegleden, zo het pak in.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 08:38

Dionnetjuuh schreef:
Kijk vooral op de meest random plekken mogelijk. Sommige slaapwandelaars (niet dat je regelmatig slaapwandelt of dit weet, no judging here) doen namelijk dingen die ze dromen of doen een soort van 'opdracht' die ze uit de droom meekrijgen (goh, ik ben er zo een :+ ). Op de kledingkast, achter de wasmachine, in de afwasser, in de la/kast met servies, in een mandje met kaarsjes, boekenkast, echt anywhere.

Succes met zoeken, ik ken je struggles!

Hahahaha herkenbaar :)) Nu ben ik als ik wakker ben ook al een sloddervos zo nu en dan dus.... Reken uit je winst _O-

xLillith

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 09:00

Wat een geweldig topic. :')
Heb je de wasmachine al gecheckt? Daar vind ik regelmatig spullen terug.
Ik ben m'n lenzen al vaak kwijtgeraakt maar het hele bakje is nieuw voor me. _O-

femke_harley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 09:07

Niet getreurd! Ik heb na twee weken ineens mijn nagellakremover gevonden (terwijl ik 100% wist dat ik het de dag ervoor nog had gebruikt) in het kastje in de douche waar ik al 100 keer had gekeken. :+

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 09:09

Heb je ze al gevonden?

Mijn gedachten:
In de tas die mee moet naar het werk
in een kuipje boter (ja ik was vroeger een heel goede slaapwandelaar)
In de glazen met kwasten, make up, wattenstaafjes
in je haarborstel (kan die open? )
In een van die potjes (crème en gel ofzo)

eestheer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 09:10

Misschien vind je vriend je gewoon leuker met bril en heeft hij je contactlenzen verstopt! En zegt hij, om zichzelf niet verdacht te maken, dat jij hebt slaapgewandelt!!

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 13:09

Plien91 schreef:
Maar het blijft wel een enorm wazig gebeuren :')

Mooie woordspeling in deze context! :))

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 13:14

Prullenbak? Afvalbak? Container? Handtas? Bureaulade?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 13:17

dwaallicht schreef:
Zie ik het doosje zitten in dat potje wattenstaafjes? :p of lijkt dat maar zo...
Je zegt dat je vloeistof in het bakje deed, is de vloeistof ook zoek? Leuke puzzel dit!

Het zou kunnen! Lijkt wel iets in te zitten maar de foto kan vertekenen natuurlijk.