Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
har166 schreef:TE leuk topic! Weet je vriend ook wat jij hebt uitgespookt tijdens het slaapwandelen? Een kennis van mij start altijd haar dagroutine of doet alsof ze net uit haar werk komt. Heb je je handelingen op die manier nagelopen ( bestekbak/pannen/schoenen/schoenenkast/jaszak/boodschappentas/of heb je een laatje waar belangrijke papieren e.d liggen?
. Zal nog even kijken bij de sleutels en het rommelhoekje maar ik heb zoveel plekken inmiddels al gehad...
? 
Ik doe 's nachts echt de meest vreeemde dingen
). Op de kledingkast, achter de wasmachine, in de afwasser, in de la/kast met servies, in een mandje met kaarsjes, boekenkast, echt anywhere. 
Dionnetjuuh schreef:Kijk vooral op de meest random plekken mogelijk. Sommige slaapwandelaars (niet dat je regelmatig slaapwandelt of dit weet, no judging here) doen namelijk dingen die ze dromen of doen een soort van 'opdracht' die ze uit de droom meekrijgen (goh, ik ben er zo een). Op de kledingkast, achter de wasmachine, in de afwasser, in de la/kast met servies, in een mandje met kaarsjes, boekenkast, echt anywhere.
Succes met zoeken, ik ken je struggles!
Nu ben ik als ik wakker ben ook al een sloddervos zo nu en dan dus.... Reken uit je winst