Sterkte TS en anderen in dezelfde situatie!
Mijn vertrouwen in een succesvol leven samen met iemand is overigens weer een stukje gedaald.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
We hebben het allemaal meegemaakt en we weten allemaal hoe erg het aan je vreet. Daar heb je helemaal niks aan dus hier twee handige recepten: 

Een half jaar geleden ging mijn relatie over na 10 jaar. Alles wat jij nu beschrijft is herkenbaar, zo voelde ik me ook, maar het hoort bij het rouwproces en het wordt beter. Al zal voor iedereen dat traject anders lopen.
Heb de indruk dat het zo'n beetje na een half jaar klaar moest zijn, hier heeft het 1,5 jaar geduurd zo'n beetje. (en toen ik mijn ex weer tegenkwam na 2 jaar vroeg ik mij af waarom het in hemelsnaam 1,5 jaar heeft moeten duren voordat ik mijzelf weer bij elkaar had geraapt
)lieveli schreef:Oh meis wat vervelendWe hebben het allemaal meegemaakt en we weten allemaal hoe erg het aan je vreet. Daar heb je helemaal niks aan dus hier twee handige recepten:
http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=235441 triple choc brownies
http://www.smulweb.nl/recepten/1409758/ ... adebrokken zoet zoute chocoladebrokken.
Een halfnaakte meneer
[ Afbeelding ]
En dit...
[ Afbeelding ]
Sterkte!
Normaal zat hij nauwelijs op Whatsapp, en nu iedere tien minuten wel... Zit mezelf heeelemaal gek te maken.
Focussed schreef:Ik zit nu de hele tijd op Whatsapp te kijken of die online isNormaal zat hij nauwelijs op Whatsapp, en nu iedere tien minuten wel... Zit mezelf heeelemaal gek te maken.
Herkenbaar.
) 
Winged schreef:Ik moet zeggen dat ik best wel opgelucht ben dat ik niet de enige ben die er lang over heeft gedaan om een relatie te verwerkenHeb de indruk dat het zo'n beetje na een half jaar klaar moest zijn, hier heeft het 1,5 jaar geduurd zo'n beetje. (en toen ik mijn ex weer tegenkwam na 2 jaar vroeg ik mij af waarom het in hemelsnaam 1,5 jaar heeft moeten duren voordat ik mijzelf weer bij elkaar had geraapt
)
TS: Hoe gaat het vandaag?
Zo herkenbaar!
'
maar die eerste weken en maanden waren wel absoluut veruit het heftigst.Daarna gaat het echt beter 
Eliine schreef:Het is net 2 dagen uit, het heeft mij geloof ik ook wel even gekost om alle gegevens te verwijderen, maar ik moet zeggen het gaf wel rust! Ik bleef maar checken en kijken en maakte mezelf ook compleet gek ermee. Toen ik niet meer kón kijken gaf dat echt lucht. Maar lukte me ook niet na twee dagen hoor.
Ik was er overigens ook niet binnen een paar maanden overheen, integendeelmaar die eerste weken en maanden waren wel absoluut veruit het heftigst.Daarna gaat het echt beter
Focussed schreef:Ben iig blij om te horen dat ik niet de enige ben die zo is
Ik heb een t-shirt van Ralph Lauren, die vond hij afgrijselijk want er stonden teveel logo's op. Dus die droeg ik nooit.... En drie maal raden wat ik vandaag lekker ga dragen