Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Liezel1 schreef:Ik denk persoonlijk dat als jij een punt a hter je relatie wilt zetten, je dit moet doen... zónder N.
Ga daar weg, praat met je man en neem een beslissing. N heeft hier niets mee te maken...
Storm schreef:Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat jij ook daadwerkelijk de nachten weg bent. En je kinderen dan? Als ze 's nachts wakker worden en hun mama willen? Wat zegt hun vader dan? 'Die ligt bij een andere vent in bed na te denken over wat ze wil'.
Ik moet er niet aan denken dat ik niet bij mijn kinderen ben, ze niet in hun bedje kan leggen, ze 's morgens niet wakker kan kussen en aan kan kleden. Ze niet tegen me aan kan houden als ze bang wakker worden in de nacht.
De relatie tussen mij en mijn man gaat ook niet altijd lekker, maar als ik ooit een time-out nodig zou hebben, dan blijf ik bij mijn kinderen. Ik ben moeder op de allereerste plaats. De rest, inclusief ikzelf, is minder belangrijk. Mijn kinderen zouden hier nooit de dupe van mogen worden.
sanowa schreef:Moeilijk allemaal en iedereen heeft wel een mening.
Waarom ga je zelf niet werken? dan laat je je man wat minder werken zodat ie ook wat meer tijd voor zichzelf heeft, mss heeft hij dat juist nodig!
Jij komt dan ook weer in een hele andere wereld, met weer meer mensen om je heen, altijd maar thuis en zorgen voor de kids doet je mss ook wel niet goed.
Wens je veel sterkte want het zal niet meevallen!
Ik moest op lastige tijden werken omdat we onze dochter niet in de opvang wouden hebben.Quellian schreef:Ik heb ontzettend te doen met de kindjes in dit verhaal... mijn gód, hoe sneu... mama kan ons niet in bed leggen, want die vindt het belangrijker bij een andere kerel in bed te liggen. Onverteerbaar.