Sonja_vR schreef:Volgens verwachting wel wat negatieve reacties alsof er
"Ik ben lekker anderes nenenene neneh" gezegd word.
Maar ts post dat juist haar omgeving haar keuzes nogal eens bekritiseert, door de omgeving nog al eens als vreemd word bestempeld...
En ja , dat is soms naar, soms boeit het niet , maar het kan wel degelijk een hele flinke impact hebben.
Als er maar genoeg negatief gedaan word over keuzes en gedachtengoed kan dat echt vervelend zijn.
Ik ben mijn hele opgroeien door mijn directe em indirecte omgeving als apart bestempeld en ben daar met mijn 35 jaar nog steeds de brokstukken van aan het opruimen.
Dus als je op vrij jonge leeftijd goed weerbaar tegen bent
Hartstikke goed
"Is't niet heerlijk om schaapies te kijken terwijl wij lekker allemaal een eigen kant op gaan?" klinkt wel degelijk alsof TS zich wat beter voelt dan de rest die zogenaamd niet "anders" is
Maar goed, als je in de illusie wilt leven dat je als een van de weinigen een andere kant op gaat moet je dat vooral blijven doen, als je daar gelukkig van wordt 
Ik heb zo vaak te horen gekregen dat ik "anders/apart/etc" zou zijn. Misschien niet de meest doorsnee interesses op veel gebieden, maar met mij zijn er alsnog honderden anderen
Vroeger als puber vond ik dat ook wel leuk hoor maar moet zeggen dat ik blij ben dat ik daar overheen ben gegroeid want ik kan nu van een hoop "mainstream" dingen genieten waar ik me eerst te goed voor voelde. Veel leuker zo!