Ik ben 16 en 1.80, niet de kleinste dus maar zeker niet de grootste.
En trouwens, ik zou maar stoppen met je rug krom te maken. Omdat ik dat van mezelf ook deed, heb ik een tijdje veel last van mijn rug gehad.
Dus, gewoon lekker rechtop staan! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dus, gewoon lekker rechtop staan!
lieveli schreef:Ja meisjes stoppen vaak na hun 1e menstruatie.
Op de middelbare school was ik altijd de langste. En nu ben ik vaak de kleinste. Ik ben 1,72 dus het komt echt wel goed met jou!
edit: Stuur alsjeblieft foto's naar een bureau. Je bent een prachtige chick!

WildDreams schreef:1,75m is hartstikke mooi!
Ik ben zelf ook lang(er) en krijg af en toe zelfs complimentjes over mijn lengte, wees er trots op en anderen zullen er ook positief op reageren!
Het is niet nodig om je er onzeker over te voelen, jongens hebben (later) liever lange dan korte meiden meestal, als ik het zo opvang bij hun gesprekken![]()
Rechtop lopen en trots zijn! Dan zullen de jongens je zeker op een goede manier na kijkenNiet nodig om onzeker te zijn!
Edit: Lengte weggehaald
Dit is dus precies waarom mensen onzeker zijn.... Samiyah schreef:WildDreams schreef:1,75m is hartstikke mooi!
Ik ben zelf ook lang(er) en krijg af en toe zelfs complimentjes over mijn lengte, wees er trots op en anderen zullen er ook positief op reageren!
Het is niet nodig om je er onzeker over te voelen, jongens hebben (later) liever lange dan korte meiden meestal, als ik het zo opvang bij hun gesprekken![]()
Rechtop lopen en trots zijn! Dan zullen de jongens je zeker op een goede manier na kijkenNiet nodig om onzeker te zijn!
Edit: Lengte weggehaald
Je zegt dat ts zich geen zorgen hoeft te maken over haar lengte maar zegt daarna alsnog dat kleinere meiden minder aantrekkelijk zouden zijn voor mannen?Dit is dus precies waarom mensen onzeker zijn....

Dan ben je waarschijnlijk ook meer 'opgedroogd' om het zo maar even te zeggen. Lang zijn is móoi!!!
Sjolvir schreef:1.75, meid, dat is een prachtige lengte! Niet te lang, niet te klein, precies goed, kan je nog prima kleding in krijgen waarbij je mouwen en broekspijpen niet te kort zijn.
Dus echt perfect! Je kan er mee op pony's en paarden rijden (oke, niet op een shetlander..).
En wees trots! Ben ook zo dom geweest krom te lopen en ben nog steeds zo krom als een hoepel, vroeger durfde ik nooit hakken aan want dan stak ik nog verder uit. En nu!? Als ik het wil loop ik gewoon op flinke hakken. (moet zeggen ben meer van de fastoenlijke schoenen onder spijkerbroek, maar voor de gelegenheid zoals nu met die hitte, rokje, schoenen met hak chique!)

SindyKaya schreef:Sjolvir schreef:1.75, meid, dat is een prachtige lengte! Niet te lang, niet te klein, precies goed, kan je nog prima kleding in krijgen waarbij je mouwen en broekspijpen niet te kort zijn.
Dus echt perfect! Je kan er mee op pony's en paarden rijden (oke, niet op een shetlander..).
En wees trots! Ben ook zo dom geweest krom te lopen en ben nog steeds zo krom als een hoepel, vroeger durfde ik nooit hakken aan want dan stak ik nog verder uit. En nu!? Als ik het wil loop ik gewoon op flinke hakken. (moet zeggen ben meer van de fastoenlijke schoenen onder spijkerbroek, maar voor de gelegenheid zoals nu met die hitte, rokje, schoenen met hak chique!)
Pony's gaan helaas niet meer lukken, boven lichaam is er echt te lang voor
Maar kleine paardjes gelukkig nog wel
Bedankt voor je reactie, vind hem erg motiverend om het zo maar te zeggen![]()

er zijn altijd opties!!
SindyKaya schreef:Ik rij nu op een paardje van net 1,58, mijn been lengte is wel prima, maar mijn bovenlichaam![]()
Maar goed, het past nog
Ik rijdt dus op een 1.44, 1.47 en 1.5? nou ja hangt erom is net E of net paard en ahum.. ben toch echt wel langer dan jij bent, dat van die pony's bij mij is per ongeluk gekomen, wou echt een paard.. maar ja..) Sjolvir schreef:SindyKaya schreef:Ik rij nu op een paardje van net 1,58, mijn been lengte is wel prima, maar mijn bovenlichaam![]()
Maar goed, het past nog
(pssttt.Ik rijdt dus op een 1.44, 1.47 en 1.5? nou ja hangt erom is net E of net paard en ahum.. ben toch echt wel langer dan jij bent, dat van die pony's bij mij is per ongeluk gekomen, wou echt een paard.. maar ja..)

saddledancer schreef:Ik hoop dat al deze reacties je gewoon lekker beter laten voelen, want dat verdien je en je hebt een prachtige lengte!! Maar mocht je je er nou nog steeds heel poedersuiker over voelen he, kun je naar de dokter. Die kan berekenen hoe Lang je ongeveer gaat groeien, en als je echt ongelukkig bent met de lengte die je Dan zou Worden kan je hormonen krijgen Om het groeien Te stoppener zijn altijd opties!!
maar ik hoop natuurlijk gewoon dat je gelukkig word met jezelf
SindyKaya schreef:saddledancer schreef:Ik hoop dat al deze reacties je gewoon lekker beter laten voelen, want dat verdien je en je hebt een prachtige lengte!! Maar mocht je je er nou nog steeds heel poedersuiker over voelen he, kun je naar de dokter. Die kan berekenen hoe Lang je ongeveer gaat groeien, en als je echt ongelukkig bent met de lengte die je Dan zou Worden kan je hormonen krijgen Om het groeien Te stoppener zijn altijd opties!!
maar ik hoop natuurlijk gewoon dat je gelukkig word met jezelf
Bestaat dat echt ? Mijn moeder zei altijd dat het niet bestond. Dan ga ik toch heel graag naar de dokter!
Bedankt!
Zeker niet met zo'n gemiddelde lengte als dat jij hebt (niet banketstaaf bedoeld overigens
)
maar laten uitrekenen hoeveel je nog groeit kan geen kwaad denk ik, dan kan ik mij er op 'voorbereiden'