Bijbaantjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 12:29

Toen ik 14 was bij een dierenasiel gewerkt, superleuk werk. Na een jaar weggegaan en bij de c1000 vakkenvuller geweest. Daar was ik echt al heel snel klaar mee en nu werk ik bij een broodjeswinkel waar ik het erg naar mijn zin heb :)

iirrssjjee

Re: Bijbaantjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 12:31

Ik ben op mijn 14e begonnen bij de nettorama bij het vlees. Daarna op mijn 15e bij de c1000 achter de kassa wat ik 3 jaar lang heb gedaan.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 22:27

Van alles, tijdschriften bezorgen heb ik gedaan, en toen ik 17 was kreeg ik mijn eerste echte vakantiebaan in het hoofdmagazijn van Halfords, als orderpicker. Dat heb ik 2 zomers gedaan. Tijdens mijn studie heb ik oa gewerkt bij een magazijn waar cadeau en gebruiksartikelen aan winkels geleverd werden. En ik heb een tijdje achter de lopende band gestaan. Heel motiverend, want als je dat eenmaal gedaan hebt wil je echt wel je studie afmaken. Achter de band werden actieverpakkingen van oa Kruidvat verpakt, zoals je in de winkel wel eens tegenkomt (4 tubes tandpasta in folie bijvoorbeeld). En toen ik eenmaal wat verder kwam in mijn studie kon ik een bijbaantje krijgen in de gehandicaptenzorg, en later ook bij een medisch kleuterdagverblijf. Dat heb ik gedaan tot net na mijn afstuderen.