Koppels waarbij de man/jongen kleiner is

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Chiave

Re: Koppels waarbij de man/jongen kleiner is

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 17:00

Mijn vader is best wat kleiner dan mijn moeder, maar een onwijs lief, mooi stel! Wat maakt lengte uit? Gaat om het hart en de liefde. :)

ninietje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 17:03

ik vind jongens die kleiner zijn dan ik helemaal niet aantrekkelijk, en vind het daarbij ook echt geen zicht. maar wie weet, zou kunnen, maar iig niet bij mij :+

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 17:04

Ik zie liever een gelukkig koppel waar de man kleiner is, dan een 'perfect' koppel (naar de maatstaven van onze maatschappij) dat ongelukkig is. :)
Maar zelf vind ik het heel fijn dat mijn vriend een stuk groter is, ieder zijn ding.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 17:04

Ik vind het vooral handig dat mn vent langer is, maar een must is het niet voor mij. Je valt voor iemand, en die past bij je ongeacht lengte :)

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 17:05

Kan makelijk voor het plaatje is het idd mooier als een man langer is.

Maar liefde is liefde en vind het ook niet raar staan als de vrouw langer is. Is met paardrijden toch oom zo een bepaalde maat is mooi voor het plaatje maar betekend niet dat de rest niet kan.

Ik ben 185 en draag graag laarzen met hak. Mij maakt het niet uit wie er groter is. Vind ik 2 meter mannen wel aantrekelijker, innerlijk gaat voor

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 17:09

Mijn vriend is 1cm groter dan mij, als ik hakken draag ben ik groter :=
Maar ik word alsnog door hem kleintje genoemd :') Ik ben 174, ben helemaal niet klein! Hij is klein voor een vent!

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 17:22

Ik heb gedate met een jongen die heel iets kleine dan mij was viel bijna niet op :+
Kennisen van mij zit ook best lengte verschil in, zij is groot en stevig, hij is klein en wel normaal postuur. maar die 2 passen gewoon bij elkaar. Ze zijn tijdje terug ook getrouwd. het is wel grappig stel als je het zo ziet, maar ik ken ze al langer en dan is het gewoon normaal.
Ik vind dat hetniet veel uit moet maken.
Als het maar goed zit toch

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 17:24

Ik heb onlangs mijn rentree weer gemaakt in de zwemsport en daar zie ik dagelijks toch ook het een en ander voorbij komen wat niet echt schoonheid idealen zijn.
Zowel bij de vrouwen als bij de mannen......

Nu gaat het om de lengte, maar wat te denken met mannen die zwaar behaard zijn???
Al dan niet met buiken en borsten????
Veel of weinig gezichtshaar????

En ook bij de dames ( waar ik ook niet ongezien mee weg kom) zie je heel veel minder plezante kanten voorbij komen.
Dikke buiken, dikke knieën, zadeltassen, zwabber armen.......

Als ál die mensen om hun uiterlijk maar langs de kant moesten blijven staan dan kon het zwembad wel sluiten.
Dan was het probleem van overbevolking meteen opgelost.......want als er alleen gepaard kan/ mag worden tussen mensen die álles in hun uiterlijk mee hadden dan werden er nog maar weinig kindjes geboren.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 17:33

RaafSmits, dat is toch beside the point?

Het gaat er om of je met iemand zou daten die kleiner is dan jou..
Er staat nergens in geen enkele post dat die kleine mannen dan maar aan de kant moet blijven staan.
Het is puur persoonlijke smaak.

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 17:41

friesiszwart schreef:
Het stomste wat je kunt doen een man selecteren op zijn lengte.

... :+

Man groter dan de vrouw vind ik mooier, maar mij maakt het niet zo veel uit. Is ook wel vrij moeilijk met mijn lengte. :P

loeloemoekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 17:53

Ik ben zelf 1.60 en mijn vriend is 1.83, dat vind ik prima maar veel langer hoeft ook niet perse.

Mijn zus is 1,80 en haar vriend rond de 1,77. Ik vind het er niet raar uit zien, maar als het echt een groter verschil wordt dan is het een ander verhaal :')

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 17:58

Mijn vriend is even groot als ik ben, en dat vind ik echt heerlijk! Lekker makkelijk overal bij :D Haha en ook hand in hand lopen is heel fijn zo.

Hiervoor alleen maar jongens van echt 20 cm langer dan ik gedate, en ik voelde me telkens alsof ik met mijn vader over straat liep. Even snel een kusje is er ook niet bij, je moet eerst een paar tellen vragend met je hoofd in je nek hobbelen voor ze door hebben dat je een kus wil :+

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 18:06

Hahaha ik vind het persoonlijk echt een afknapper :'):')

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 18:07

ik ben zelf 1,58 dus mannen zijn moeilijk kleiner te vinden :D en toch krijg ik het ook nog wel voor elkaar thuis te komen met mannen van 2,08 meter en 1,98 meter _O-

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 18:10

Ik ben 1.86 mijn vriend 1.88 .

Perfect dus :)

Als een stelletje ongeveer even lang is is het geen probleem toch ? 5 cm verschil moet kunnen .

Maar ik zie ook vaak meisjes van 1m60 met een kerel van 2m. Dat vind ik ook echt geen gezicht... alsof die jongen net een kind loopt :o

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 18:43

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:33
RaafSmits, dat is toch beside the point?

Het gaat er om of je met iemand zou daten die kleiner is dan jou..
Er staat nergens in geen enkele post dat die kleine mannen dan maar aan de kant moet blijven staan.
Het is puur persoonlijke smaak.
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.

Nee, het staat nergens......maar als je tussen de regels doorleest zie je toch duidelijk enige selectie op uiterlijk in de reacties staan.
Ik denk dus dat alles we alles op uiterlijk zouden gooien we het hele daten wel kunnen afschaffen.
Er mankeert gauw wel 'wat "aan iemand........uiterlijk gezien, dus óók grote vrouwen kleine mannen.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 18:44

Degene waar ik momenteel mee date is 1.95 m. Ik ben 1.66 m. Dat vind ik ook niet echt een aanrader, als ik het zo mag zeggen.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 18:46

@Raafsmits:
Natuurlijk worden er selecties op uiterlijk gemaakt.

Ik denk persoonlijk dat het zo'n onzin is dat mensen zeggen ik val op innerlijk. Kijk naar het internetdaten.. iedereen wil een foto zien of niet?

Als je ergens in een bar of club of weet ik waar staat, stap je niet op iemand af die in jouw perceptie lelijk is omdat ie misschien een mooi innerlijk heeft.
Je stapt af op iemand die jij knap/mooi/aantrekkelijk vind.
Voor mij zijn dat niet mannen die klein zijn. ;)

Andere mensen vinden die mensen dan wel weer mooi.. uiteindelijk past op ieder potje een dekseltje denk ik dan.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 18:47

Nagini schreef:
Andere mensen vinden die mensen dan wel weer mooi.. uiteindelijk past op ieder potje een dekseltje denk ik dan.

En anders afdekfolie. :j

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 18:51

@RaafSmits: dat ben ik eigenlijk niet met je eens. :)

Al zou iedereen zijn/haar date op uiterlijk baseren: zelfs dan gaat dat nog naar persoonlijke smaak. Dus zo komen groot en klein, dik en dun, zwart en wit nog steeds allemaal aan bod.
De één bij jou, de ander bij mij, en ga zo maar door. Het zou pas vervelend worden als we allemaal op een en hetzelfde type man/vrouw zouden vallen.

Artimes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 18:52

och ik ben 5 cm langer dan mijn vriend, lekker boeiend :D
Ik heb er echt totaal geen problemen mee.

mijntje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 18:54

Ik ben even lang als mijn vriend, gezellig hoor om op dezelfde hoogte te zitten! Geen nekpijn bij kus geven enzo haha ;)
Wel nadeel dat je met hakken meteen groter bent, ik vind dat zelf niet zo prettig..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 18:56

Met mijn 1,50m ga ik geen kleinere man vinden maar moest ik groter zijn zou het me geen jota uitmaken. Mensen die daar wel over vallen zijn imo behoorlijk oppervlakkig. Ja, mijn man is dus ook een 30tal cm groter dan mij. Ze hebben me nog nooit met z'n kind verward. :+ vind heerlijk m'n stoere kerel langs me. :D

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 18:57

Ik zou 'm er niet om laten staan, maar toch vind ik t fijn als hij langer dan mij is.
Ik heb ooit een scharrel gehad die n cm of 10 kleiner was, dat knuffelde gewoon niet zo fijn als een langere vent.
Mijn vriend is 10cm langer dan ik en ik kan heerlijk in mn wegkruipen, maar zelfs als hij een lilliputter was zou ik m nog leuk vinden.

Dus; geen prio, wel fijn. :D

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 19:05

@Aysha: waarom is het hebben van een voorkeur voor een bepaald type man/vrouw direct oppervlakkig?
Bij een relatie komt ook seksuele aantrekkelijkheid kijken. Normaliter slaapt men namelijk ook samen binnen een relatie. Dan is het toch niet raar dat je dat doet met iemand die jíj seksueel aantrekkelijk vindt?