Profiteren van divoza fouten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 11:39

Daar zijn mensen zelf bij als ze dit soort acties gaan proberen te ondernemen.
Verder verandert er weinig en krijg je, net als altijd, het verkeerde, de verkeerde maat of niks opgestuurd en moet je lang wachten op je geld terug na ellenlan gesteggel. Dat zijn nl mijn persoonlijke ervaringen met Divoza!

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 11:41

LadyMadonna schreef:
Je kan ook het bedrijf een mailtje sturen dat er een fout staat....
Misselijk bericht...

Dit idd...zijn we nu werkelijk zo diep gezonken dat we bij een fout van iemand (in dit geval een bedrijf) er direct bovenop springen en anderen inlichten in de hoop dat zoveel mogelijk mensen hier misbruik van maken?

Mioux

Re: Profiteren van divoza fouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 11:45

Misbruik kan er toch niet gemaakt worden, zie ander topic met dit zelfde gebeuren.

Je krijgt gewoon de spullen niet tot je het juiste betaald, of je kiest voor je geld terug.

Bedrijf weet dus al van de fouten in verband met eerder, geloof nog geen maand terug, bestelling die dus ook door dit niet goed ging.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 11:46

Furrow schreef:
Echt erg dat je tegenwoordig een moraalridder bent als je niet moedwillig profiteert van fouten van anderen :')
Nou, inderdaad... _/-\o_

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 11:53

en nu niet volgende week een topic openen omdat divoza de dazenval niet geleverd heeft voor die prijs en er een advocaat wordt ingeschakeld om toch je 'gelijk' te halen :+

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 11:55

Ja zoiets inderdaad, of "ik had besteld voor 49,00 en nu moet ik in ene nog eens 25 betalen want ik heb te weinig betaald".

Ja als een hoevenkrabber bij wijze van eerst 10 euro is en je betaald 5 euro aan t eind, dan klopt er iets niet nee... maar dat heeft men dan niet door natuurlijk want niemand kijkt wat die betaald aan het eind en eist wel de hoevenkrabber...

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 11:58

Ik snap dat ook niet, iemand maakt een fout en je gaat mensen oproepen daar misbruik van te maken? I.p.v. gewoon een fatsoenlijk mens te zijn en een mailtje te sturen dat het ergens mis gaat?

He, what goes around comes around, enjoy your Karma.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 11:58

xxCYNNxx schreef:
en nu niet volgende week een topic openen omdat divoza de dazenval niet geleverd heeft voor die prijs en er een advocaat wordt ingeschakeld om toch je 'gelijk' te halen :+

:')

Vind het ook een beetje kinderachtig/flauw worden. Ja, divoza draait op software. Echter wordt die software nog steeds onder handen genomen door jawel; mensen... Maar blijkbaar is het héél moeilijk om je in te leven dat fouten gemaakt kunnen worden, óók bij Divoza. :roll:

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 12:00

De mensen die het meeste roepen van, ze maken al zoveel fouten, doen zelf nooit wat fout ;).

Elk bedrijf heeft mensen in dienst en elk mens kan fouten maken, ook computers kunnen storingen krijgen waardoor dingen mislopen. Beetje begrip daarvoor zou fijner zijn en beter als misleidende informatie geven.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 13:28

En van bokt mag het, want bokt is niet verantwoordelijk voor fouten die divoza maakt..... Aldus de reactie op mijn tem....
Maar neeeeee, bomt meet niet met twee maten....

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 13:31

LadyMadonna schreef:
En van bokt mag het, want bokt is niet verantwoordelijk voor fouten die divoza maakt.....

Nou precies. Dat je überhaupt de moeite neemt om te temmen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 13:34

Ik vind het terecht dat bokt hier niets mee doet, t is idd niet hun verantwoordelijkheid :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 13:53

Er zijn topics over bedrijven om minder gesloten.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 13:56

Er worden ook moorden gepleegd om minder. Leven en laten leven.
Misschien heeft TS een mazzeltje, misschien ook niet, ik zal er niet van wakker liggen (of temmen).

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 13:56

Ik snap wel wat LadyMadonna probeert te zeggen. Van mij mag op dit soort topics ook een slotje, maar als Bokt graag bekend wilt staan om gebruikers die misbruik maken van bedrijven....

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 14:19

LadyMadonna schreef:
En van bokt mag het, want bokt is niet verantwoordelijk voor fouten die divoza maakt..... Aldus de reactie op mijn tem....
Maar neeeeee, bomt meet niet met twee maten....

:+ Dat vind ik wel bizar eigenlijk, ik had echt wel een slotje verwacht.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 15:05

Wauw, mensen oproepen om te profiteren van andermans fouten mag gewoon? Heel bijzonder... Zou men anders reageren als dit zou gaan over het buurtwinkeltje van ome piet? Principe blijft imo precies hetzelfde. Hoe je vol trots kan typen dat iedereen kan profiteren van andermans fouten is voor mij echt onbegrijpelijk. Je zou toch ook niet willen dat anderen dat doen bij fouten die jij maakt??

Bij dit soort dingen hoop ik altijd dat het mislukt. In de voorwaardes staat gewoon dat dit niet mag, dus het lijkt me dat ze wel iets hebben om aan te tonen dat dit een fout is, wat de klant ook kon weten. Het gaat echter weer niet om extreme verschillen natuurlijk, dus er is best kans dat je hiermee weg komt.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 15:08

Ik ben zelf ondernemer en zou ts dit bij mijn toko flikken gaat ze gelijk op "de zwarte lijst" :j

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 15:17

Volgens mij was er laatst nog een topic waarin Divoza aangaf aan een klant een fout in het systeem te hebben gehad en werd de klant toch verzocht om het resterende bedrag nog over te maken of de koop te annuleren.

Ga er dus maar vanuit dat je een mailtje krijgt of je nog wil betalen.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 15:18

Zwerte schreef:
Wauw, mensen oproepen om te profiteren van andermans fouten mag gewoon? Heel bijzonder... Zou men anders reageren als dit zou gaan over het buurtwinkeltje van ome piet? Principe blijft imo precies hetzelfde. Hoe je vol trots kan typen dat iedereen kan profiteren van andermans fouten is voor mij echt onbegrijpelijk. Je zou toch ook niet willen dat anderen dat doen bij fouten die jij maakt??

Bij dit soort dingen hoop ik altijd dat het mislukt. In de voorwaardes staat gewoon dat dit niet mag, dus het lijkt me dat ze wel iets hebben om aan te tonen dat dit een fout is, wat de klant ook kon weten. Het gaat echter weer niet om extreme verschillen natuurlijk, dus er is best kans dat je hiermee weg komt.

Je komt er niet mee weg, divoza heeft dit al vaker gehad en verhaalt gewoon t bedrag wat t moest zijn op de klant, als die niet betaald prima kan die kiezen tussen geld retour of spullen niet geleverd.

Is al eens topic pas over geweest. Snap alleen niet dat TS dit zo adverteert....

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 15:22

Waar maken we ons druk over? Divoza weet dit vast en zeker prima zelf op te lossen denk ik.
Op de zwarte lijst van LadyMadonna komen ligt niemand wakker van gok ik zo :+
En dat Bokt er soms wat aparte regels op nahoudt, tja, wie istaat nou echt verbaasd??

Ik zou zeggen, laten we overgaan tot de orde van de dag! :D

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 15:29

Vala schreef:
Waar maken we ons druk over? Divoza weet dit vast en zeker prima zelf op te lossen denk ik.
Op de zwarte lijst van LadyMadonna komen ligt niemand wakker van gok ik zo :+
En dat Bokt er soms wat aparte regels op nahoudt, tja, wie istaat nou echt verbaasd??

Ik zou zeggen, laten we overgaan tot de orde van de dag! :D

Wat doe jij nu dan? Een betere wereld begint bij jezelf... Ik lig ook nergens wakker van en het zal me worst wezen of en hoe divoza dit oplost. Ik vind het in principe gewoon verkeerd, punt. En dat mag gezegd worden.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 15:33

Nee zwerte, dat mag niet, want dan gen je een heilig boontje, of een moraalridder....

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 15:39

Herinnert iemand zich nog het debakel met het speelhuisje van Bol.com?
Doet mij heel erg aan dit topic denken... (en dat vond ik ook zo kansloos van al die mensen -O- )

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 15:41

mairead schreef:
Herinnert iemand zich nog het debakel met het speelhuisje van Bol.com?
Doet mij heel erg aan dit topic denken... (en dat vond ik ook zo kansloos van al die mensen -O- )

Dat is al genoemd hier :))