Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LadyMadonna schreef:Je kan ook het bedrijf een mailtje sturen dat er een fout staat....
Misselijk bericht...
xxCYNNxx schreef:en nu niet volgende week een topic openen omdat divoza de dazenval niet geleverd heeft voor die prijs en er een advocaat wordt ingeschakeld om toch je 'gelijk' te halen
.
Zwerte schreef:Wauw, mensen oproepen om te profiteren van andermans fouten mag gewoon? Heel bijzonder... Zou men anders reageren als dit zou gaan over het buurtwinkeltje van ome piet? Principe blijft imo precies hetzelfde. Hoe je vol trots kan typen dat iedereen kan profiteren van andermans fouten is voor mij echt onbegrijpelijk. Je zou toch ook niet willen dat anderen dat doen bij fouten die jij maakt??
Bij dit soort dingen hoop ik altijd dat het mislukt. In de voorwaardes staat gewoon dat dit niet mag, dus het lijkt me dat ze wel iets hebben om aan te tonen dat dit een fout is, wat de klant ook kon weten. Het gaat echter weer niet om extreme verschillen natuurlijk, dus er is best kans dat je hiermee weg komt.
Vala schreef:Waar maken we ons druk over? Divoza weet dit vast en zeker prima zelf op te lossen denk ik.
Op de zwarte lijst van LadyMadonna komen ligt niemand wakker van gok ik zo![]()
En dat Bokt er soms wat aparte regels op nahoudt, tja, wie istaat nou echt verbaasd??
Ik zou zeggen, laten we overgaan tot de orde van de dag!