Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Goof schreef:Cinderella schreef:Als dit niet het soort relatie is, wat jij wilt, dan moet je ermee stoppen.
Je vriend wilt niet slechts alleen met jou seks, maar ook met anderen. Dat kan natuurlijk, maar alleen als beide partijen ermee instemmen.
Dat dus.
Je moet hem niet dumpen omdat 'jij beter verdient', jullie hebben allebei andere wensen binnen jullie relatie en dat zou WEL een goede reden zijn om ermee te stoppen.
Hij heeft deze wensen in het begin keurig bespreekbaar gemaakt, jij hebt aangegeven dit niet te willen, je kan niet verwachten dat zijn wensen dan ook ineens weg zijn.
Als zijn wensen jou niet aanstaan moet je weg gaan.
Goof schreef:Ja, heb je ook gelijk in, hij speelt het helemaal niet netjes nu.
Het heeft voor TS echter geen zin om slachtoffer te spelen nu, ze wist van zijn wensen en moet niet aannemen dat als zij 'nee' zegt zijn wensen daarmee verdwijnen.
diiamondds_ schreef:Urgh nu hebben we gisteren gepraat en is het toch weer goed gekomen.
Toch heb ik nu iets van had ik misschien maar beter niet gedaan , anderzijds heb ik
het moeilijk mee om alleen te zijn. Ik heb geen vriendinnen waar ik eens mee kan praten en
mijn hart kan opluchten. Ik heb gewoon geen idee hoe het nu verder moet..
diiamondds_ schreef:Bedankt allemaal voor de reacties.
Ik wil helemaal geen slachtoffer spelen maar als hij belooft zulke sites niet meer
te bezoeken dan vertrouw ik hem daar op. Toen hij tegen mij zei dat hij geen betere
seks relatie kon wensen met mij vertrouwde ik daar ook op. Ik wist wat zijn wensen waren
maar ik heb hem de keuze toen gegeven van als jij een open relatie wil dan stoppen we er mee.
Zijn reactie was toen van ; jij bent de enige die ik wil en ik sms of zit op die sites voor de verveling.
Hij huilt er soms van en hij lijkt van slag , ik vraag me gewoon af wat er eigenlijk in zijn
Soms denk ik dat ik hem in het begin misschien teveel vrijheid heb gegeven waar door
nu alles zo mis loopt. Anderzijds weet ik diep in mijn hart dat hij nooit is vreemd gegaan.
Ik denk niet dat hij daar zelfs het lef voor heeft..
Citaat:Urgh nu hebben we gisteren gepraat en is het toch weer goed gekomen.
Toch heb ik nu iets van had ik misschien maar beter niet gedaan , anderzijds heb ik
het moeilijk mee om alleen te zijn. Ik heb geen vriendinnen waar ik eens mee kan praten en
Poiuytrewq schreef:Hij heeft de fantasie om sex te hebben met meer dan 1 persoon?
Ik zou dat als eerst niet gelijk als belediging opvatten. Het is aan jou of je in zijn wensen mee gaat en anders moet ie het bij dromen laten.
Zou het pas echt uitmaken als hij echt met anderen wilt afspreken sneaky achter je rug om. Mensen kunnen zo veel zeggen maar het gaat dr uiteindelijk om wat ze doen.
diiamondds_ schreef:Nu een week terug zat ik opnieuw op zijn laptop en zag ik twoo opstaan met een lang
gesprek met een ander meisje. Daarin stond dat hij een vriendschap zocht en misschien wel meer.
Hij vroeg haar gsm nummer en blijkbaar begonnen ze te chatten.
diiamondds_ schreef:Urgh nu hebben we gisteren gepraat en is het toch weer goed gekomen.
sallandval schreef:Poiuytrewq schreef:Hij heeft de fantasie om sex te hebben met meer dan 1 persoon?
Ik zou dat als eerst niet gelijk als belediging opvatten. Het is aan jou of je in zijn wensen mee gaat en anders moet ie het bij dromen laten.
Zou het pas echt uitmaken als hij echt met anderen wilt afspreken sneaky achter je rug om. Mensen kunnen zo veel zeggen maar het gaat dr uiteindelijk om wat ze doen.
Als ik dit lees:diiamondds_ schreef:Nu een week terug zat ik opnieuw op zijn laptop en zag ik twoo opstaan met een lang
gesprek met een ander meisje. Daarin stond dat hij een vriendschap zocht en misschien wel meer.
Hij vroeg haar gsm nummer en blijkbaar begonnen ze te chatten.
Dan heeft hij toch al iets gedaan wat over de schreef ging? Hoe moeilijk is het om tijdens een erotische chat 'nee' te zeggen als ze zijn adres vraagt en ineens voor de deur staan? Volgens mij zouden daar maar weinig mensen toe in staat zijn. De kunst is om dat soort situaties niet op te zoeken.
het is niet echt lang en het is imo belangrijk dat je alles met elkaar kunt delen waaronder ook je gevoelens. Het komt op mij over dat dat niet echt gebeurt.Poiuytrewq schreef:Misschien vindt hij het gewoon spannend om met andere meiden over sex te praten ofzo, dat weten wij toch helemaal niet .. Dat weet ts zelf niet eens als ik dat lees. Afspreken is nogal een stap als je een goede relatie hebt.
Goof schreef:Ja, heb je ook gelijk in, hij speelt het helemaal niet netjes nu.
Het heeft voor TS echter geen zin om slachtoffer te spelen nu, ze wist van zijn wensen en moet niet aannemen dat als zij 'nee' zegt zijn wensen daarmee verdwijnen.
diiamondds_ schreef:Bedankt allemaal voor de reacties.
Ik wil helemaal geen slachtoffer spelen maar als hij belooft zulke sites niet meer
te bezoeken dan vertrouw ik hem daar op. Toen hij tegen mij zei dat hij geen betere
seks relatie kon wensen met mij vertrouwde ik daar ook op. Ik wist wat zijn wensen waren
maar ik heb hem de keuze toen gegeven van als jij een open relatie wil dan stoppen we er mee.
Zijn reactie was toen van ; jij bent de enige die ik wil en ik sms of zit op die sites voor de verveling.
Hij huilt er soms van en hij lijkt van slag , ik vraag me gewoon af wat er eigenlijk in zijn
hoofd speelt ? Hij blijft ook beweren dat hij nooit een stap verder zou gaan.
Soms denk ik dat ik hem in het begin misschien teveel vrijheid heb gegeven waar door
nu alles zo mis loopt. Anderzijds weet ik diep in mijn hart dat hij nooit is vreemd gegaan.
Ik denk niet dat hij daar zelfs het lef voor heeft..
Urgh nu hebben we gisteren gepraat en is het toch weer goed gekomen.