Vast in relatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PureSG

Re: Vast in relatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-15 18:58

Op dit punt wil ik vooral vrij zijn. Vrij in mijn eigen keuzes zonder rekening te hoeven houden met de mening van een wederhelft.
Terug naar school gaan, een opleiding doen en vooral lekker jong zijn en genieten nu het nog kan.

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 19:03

Weet hij nu dat het uit is/ of gaat?

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 19:58

TS volg je hart.
Volg je vrijheid en je eigen keuzes.
Partner hoort een aanvulling te zijn, het beste in je naar boven te halen.
Niet een blok aan je been.

Fiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 20:20

Herken mezelf heel erg in dit verhaal.
ik had dit ook, had het gevoel dat ik voor hem leefde en niet meer voor mezelf.
Heel de relatie leek echt om zijn geluk te draaien. Hij verdiende dat wel, was echt een super lieve jongen.
Ik heb er ook héél lang over nagedacht, het er heel moeilijk mee gehad.
Uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt, de hele avond samen met hem liggen huilen.
Hij heeft het heel moeilijk gehad voor een aantal weken, maar ik voelde me vrij waardoor het niet zo moeilijk was om hem te negeren.
ik heb dan echt 2jaar van het leven genoten en nu heb ik echt iemand gevonden die wel bij me past.
Was met m'n ex gelukkig, maar nog niet half zo gelukkig als ik nu ben.

Ik hoop dat je er iets aan hebt, en dat je je hart volgt!
Succes alvast! :(:)

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 23:46

Je lijkt me helemaal niet zo verward!
Als je niet blij met je relatie dan is dat meer dan genoeg redenen om het uit te maken.

Je kan je niet laten verplichten door een ander om in een relatie te blijven. Ja, je zal hem pijn doen door het uit te maken maar antwoord eens voor jezelf: Zou jij willen dat iemand anders bij je blijft tegen zijn/haar zin?

Ik zelf weet het antwoord wel hoor, liever break up verdriet dan de leugen van liefde

anyway; succes, het blijft moeilijk

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-15 01:14

Het is uit.
Hij had me een erg lange brief/mail geschreven en gevraagd om een reactie via mail. Op deze manier konden we beiden langer nadenken op een respons en welke woorden te gebruiken.
Deze optie heb ik dan ook aangegrepen om het op die manier te beëindigen. Volwassen? Nee, maar zo heb ik in ieder geval kunnen zeggen wat ik wou zeggen zonder beïnvloed te worden door zijn emoties.
Vandaag belde hij me en ik heb gevraagd of hij er vrede mee wilt hebben, hij zegt dat hij dit heeft.
Vanaf morgen zal ik weer bij mijn ouders intrekken en kunnen we het hopelijk gauw afsluiten.

Ik ben er emotioneel maar toch erg kalm onder. Het doet pijn, maar het is voor een beter leven, voor ons beiden.

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 01:23

Sterkte, maar zo als ik het lees een goede zet....je komt er wel!

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 02:34

Sterkte, hele dappere en wijze beslissing.

het lijkt net alsof ik mijn eigen verhaal zit te lezen...
op vakantie gaan en mijn ex (ja toen nog vriend :') ) niet missen..
bij het uitmaken, huilen omdat hij niet zonder me kon, kado's kopen op het moment ik aangaf niet meer verder te willen, dreigen zich zelf van kant te maken.

en ik kan je vertellen, ik ben zo blij dat ik heb doorgezet! voel me zo ontzettend vrij en gelukkig.
eigen keuzes maken, doen wat ik zelf wil :j

Jamiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 04:24

Herkenbaar verhaal ts. :j
Heb precies hetzelfde gehad met mijn ex..
Eenmaal doorgezet, was het de beste keuze die ik ooit heb kunnen maken! Tuurlijk doet het pijn, t is gigantisch wennen om weer "alleen" te zijn en ik had hem enorm gekwetst waar ik me ook slecht over voelde, maar geloof me! Je komt er zoveel beter, sterker en gelukkiger uit! Alsnog sterkte, weet zeker dat dit ook een goede keuze voor jou was. Over een week voel je je sowieso zooo veel beter en opgelucht! :*

Boomerang

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 06:27

Het is een dubbele strijd: je manipulerende vriend wat je logischerwijs niet trekt.

En je omgeving die hem veroordeeld waardoor jij nog harder zijn kant bent uitgerend. Over dit laatste, mensen maken inschattingsfouten. houd jezelf alsjeblieft niet groot houden, erken die fout want je omgeving staat met open armen.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 08:26

Gefeliciteerd met je keuze en sterkte met de verwerking. Goed dat je voor jezelf gekozen hebt.
Wellicht hoor je nog een paar x wat van hem of onderneemt hij een poging, maar hoe duidelijker jij bent, hoe sneller dat stopt.

Notabene;
Users die pleiten dat het "niks met intelligentie te maken heeft" als je met een half jaar samen woont hebben nog een hoop te leren.
En daar laat ik het bij.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 08:41

BarbaLala schreef:
Gefeliciteerd met je keuze en sterkte met de verwerking. Goed dat je voor jezelf gekozen hebt.
Wellicht hoor je nog een paar x wat van hem of onderneemt hij een poging, maar hoe duidelijker jij bent, hoe sneller dat stopt.

Notabene;
Users die pleiten dat het "niks met intelligentie te maken heeft" als je met een half jaar samen woont hebben nog een hoop te leren.
En daar laat ik het bij.

Leer het ons dan of had het er in de eerste plaats bij gelaten. Dit is nl ook nogal zwak imo.

Sterkte TS, fijn dat hij het nu al bij al toch redelijk volwassen lijkt op te nemen.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 08:55

Veel sterkte, lijkt me toch enigszins lastig na zo'n tijd.
Ik had ooit een week verkering en was hem al beu omdat hij vanaf dag 1 mij al claimde en alles er omheen ook.
Toen Ik het uitmaakte liep hij uit ons huis en ging in zijn auto zitten.
Hij stuurde toen een SMS dat hij compleet over de zeik was en tegen een boom zou rijden als ik niet naar buiten kwam :')
Ik ben mooi blijven zitten en hij leeft nog steeds _O-

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 11:02

Succes met het verhuizen van je spullen.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-15 11:23

Bedankt allemaal voor de lieve reacties.

Ik vind het erg dubbel voelen. Aan de ene kant voel ik me rot omdat ik zijn hart breek, aan de andere kant wéét ik dat het beter is, voor ons allebei zodat we als individu kunnen groeien.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 11:27

PureSG schreef:
Bedankt allemaal voor de lieve reacties.

Ik vind het erg dubbel voelen. Aan de ene kant voel ik me rot omdat ik zijn hart breek, aan de andere kant wéét ik dat het beter is, voor ons allebei zodat we als individu kunnen groeien.

Een relatie verbreken of besluiten bepaalde mensen niet meer te zien is altijd heel dubbel want je hebt toch ook goede tijden gehad. Meestal komen die bovendrijven wanneer een relatie stopt, probeer er realistisch over te blijven, je hebt voor jezelf gekozen en niet voor niks, sterkte en succes.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-15 11:35

Dankjewel bigone. :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 12:03

BarbaLala schreef:
Notabene;
En daar laat ik het bij.

:') Doe niet zo mutserig joh.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 17:45

Sterkte! Knap dat je hebt doorgezet! Het zal vast nog wel een tijdje moeilijk gaan maar iedere dag zal weer een beetje lichter zijn :)