Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wildgirl schreef:Je krijgt alleen een PV mee met een recent uittreksel uit het register, die kunnen ze je overhandigen bij het gemeentehuis; zoiets noemen ze van het kastje naar de muur volgens mij. Ik ben er onlangs een middagje zoet mee geweest.
Simbaa schreef:Wildgirl schreef:Je krijgt alleen een PV mee met een recent uittreksel uit het register, die kunnen ze je overhandigen bij het gemeentehuis; zoiets noemen ze van het kastje naar de muur volgens mij. Ik ben er onlangs een middagje zoet mee geweest.
Een uittreksel uit welk register?
Als je aangifte doet van een verloren identiteitskaart wordt er naar mijn weten gewoon een PV van aangifte opgemaakt.
, dus weer terug naar de gemeente.....
Emmaa_ schreef:Ik ben hem kwijtgeraakt op een besloten studentenfeestje, ga er niet vanuit dat hij gestolen is en aangezien ik er nog nooit iets over gehoord heb ga ik er ook niet vanuit dat dat nog gaat gebeuren. Was inderdaad destijds niet zo slim, maar als ik nu geen aangifte meer hoef te doen dan doe ik dat ook liever niet
Dus dat ga ik maar doen zo. Emmaa_ schreef:Ik ben net naar het politiebureau voor een proces verbaal en die zeiden dat het niet nodig was en dat ik gewoon naar mijn afspraak kon gaanDus dat ga ik maar doen zo.

Miriam91 schreef:Volgens mij een beetje vreemd dat ze al gaten in je oude paspoort hebben gemaakt? Heb ooit eens ergens gelezen dat je je tot 5 jaar na verloopdatum nog mag legitimeren ermee dus dan had je het dit weekend nog kunnen gebruiken
Edit: bij stemmen mag je met een oud paspoort stemmen! Dus daarom lijkt me dat eigenlijk je oude paspoort pas gaten had moeten krijgen als je je nieuwe komt afhalen. Nu heb je helemaal geen identiteitsbewijs en dat mag officieel volgens mij niet eens.
Op die manier kun je je toch niet meer legitimeren?