sallandval schreef:Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt (zeker als je een netwerk hebt -bokt bv-. Nieuwe jurk op ebay.com, bij het boeket bestellen niet zeggen dat het voor een bruiloft is, auto van een kennis lenen (wij gingen op de motor met motorclub begeleiding), taart laten maken door een hobby-taartenmaker, hobbybandjes heb je ook veel die het voor weinig doen, trouwen op de gratis dag van het gemeentehuis en het feest bij een sportclub/ zalencentrum. Versiering vond ik zelf niet zo nodig (heb het niet gemist, al zat er wel wát bij onze accomodatie).
Amerikaanse fuif/potluck zou ik niet doen omdat je van mensen eigenlijk niet kunt vragen om eten mee te nemen én een kado http://www.beatrijs.com/je-eigen-eten-meebrengen/. Ook zou ik je aanraden om geen mensen tijdelijk weg te sturen voor het diner oid (ik ken meerdere mensen die dit hebben meegemaakt en het is nooit leuk om weg te moeten en zelf iets te eten te moeten zoeken).
Dat is ook zeker niet de bedoeling. De ceremonie en diner zijn in kleine groep, enkel familie en goede vrienden. De kerkdienst en het feest voor grotere groep!
In mijn netwerk heb ik zeker wat mensen, maar vind het lastig om ze allemaal te vragen. De fotografe is een familielid, kan ik daarvan wel verwachten dat ze foto's maakt? (In overleg uiteraard).
. Nieuwe jurk op ebay.com, bij het boeket bestellen niet zeggen dat het voor een bruiloft is, auto van een kennis lenen (wij gingen op de motor met motorclub begeleiding), taart laten maken door een hobby-taartenmaker, hobbybandjes heb je ook veel die het voor weinig doen, trouwen op de gratis dag van het gemeentehuis en het feest bij een sportclub/ zalencentrum. Versiering vond ik zelf niet zo nodig (heb het niet gemist, al zat er wel wát bij onze accomodatie).

worden erbij gezet!