Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Creatas schreef:Dat bleek het geval en heb ook keurig een automatisch bedankje gehad voor het forwarden.
: klant bij de ING, en dat mailadres is ook nog eens degene die bij hen bekend is (als je je aanmeldt voor bepaalde dingen krijg je dat in de mail namelijk), maar kom op, ze willen je UIT de beveiligde omgeving laten gaan? Ik ben niet stom genoeg er in te tuinen (en laatst nog een mail van een bevestiging gehad van de ECHTE klantenservice), maar er zullen er genoeg zijn die er wel in trappen, en dan met name ouderen of mensen die hier wat minder mee bekend zijn. MarlindeRooz schreef:Ik stuur alles door naar de ING, ga ze bij de volgende mail bellen.
Heb er al een stuk of 5 door gestuurd naar de ING.
Sammie schreef:shilady schreef:
Om mensen te waarschuwen
Enig idee hoeveel e-mails er hier de ronde van doen.. Dat kun je wel duizenden topic's aanmaken met waarschuwingen.
. Het staat overigens wel al op de website van de ING dat deze mail rondgaat

Mars schreef:Toevallig heb ik hem ook weer gehad vanmorgen, blijkbaar vervelen ze zich
Stuur het allemaal door naar ING

Goof schreef:Mars schreef:Toevallig heb ik hem ook weer gehad vanmorgen, blijkbaar vervelen ze zich
Stuur het allemaal door naar ING
Ik vind dat eigenlijk een beetje zonde van de tijd van het personeel bij ING.
ING weet echt wel dat dit soort mails de ronde doet, waarom dan hun personeel lastig vallen met deze emails?
Citaat:Heeft u een phishingbericht ontvangen? U helpt ons de schade van phishing te beperken door het bericht door te sturen naar valse-email@ing.nl. Wij laten de nep website waar de phishing e-mail naar linkt uit de lucht halen.
Mars schreef:Goof schreef:
Ik vind dat eigenlijk een beetje zonde van de tijd van het personeel bij ING.
ING weet echt wel dat dit soort mails de ronde doet, waarom dan hun personeel lastig vallen met deze emails?
Omdat ze daar zelf om vragen?Citaat:Heeft u een phishingbericht ontvangen? U helpt ons de schade van phishing te beperken door het bericht door te sturen naar valse-email@ing.nl. Wij laten de nep website waar de phishing e-mail naar linkt uit de lucht halen.