Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Banjer schreef:Als door dit soort testen/onderzoeken het testen op dieren zou kunnen stoppen, dan zou ik het gelijk doen... maar ik lees in dit topic dat medicijnen eerst op dieren worden getest... beetje jammer...
Banjer schreef:Om op de OP terug te komen... ik zou het zelf nooit doen... ik ben bang voor bijwerkingen en risico's... en het helpt niet mee om het testen op proefdieren te stoppen, dus ik zie er ook geen echte meerwaarde aan.
femo schreef:Grappig topic. mijn vader heeft zo'n onderzoeksbureau. maar naar mijn weten heeft nooit iemand last ondervonden van dergelijke medicatie
Sleeper schreef:femo schreef:Grappig topic. mijn vader heeft zo'n onderzoeksbureau. maar naar mijn weten heeft nooit iemand last ondervonden van dergelijke medicatie
Tuurlijk wel. Het zou te mooi zijn om te stellen dat het helemaal veilig is en je er in de toekomst, of jouw kinderen, lichamelijk voor 100% zeker niets aan over houdt. Dat weten ze namelijk helemaal niet
Sleeper schreef:femo schreef:Je hebt echt geen idee hoe streng alles is
Ik heb daar wel enig idee van hoorHeb aan genoeg studie's meegedaan om iets van de achtergronden te weten.
Banjer schreef:Er zijn mensen die het willen doen voor het geld.. .en anders zitten de gevangenissen vol met moordenaars en pedo's... maar goed... dat is een hele andere discussie.
Om op de OP terug te komen... ik zou het zelf nooit doen... ik ben bang voor bijwerkingen en risico's... en het helpt niet mee om het testen op proefdieren te stoppen, dus ik zie er ook geen echte meerwaarde aan.