Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
minikatje schreef:Koop een opblaasbad en een asielhond.
Klaar.
Jij en je broer klinken niet echt als mensen die nu doordachte keuzes kunnen maken.
Denk dat de ouders lekker pappen en nathouden, maar er komt nooit wat.
Babbelientje schreef:minikatje schreef:Koop een opblaasbad en een asielhond.
Klaar.
Jij en je broer klinken niet echt als mensen die nu doordachte keuzes kunnen maken.
Denk dat de ouders lekker pappen en nathouden, maar er komt nooit wat.
Een asielhond kan zomaar evenveel nodig hebben als een aussie hoor, en if not dan is het niet veel minder. Dus raad dat alsjeblieft niet aan TS aan. Neem liever gewoon een teddybeer ofzo.
PowerReiner schreef:TS je bent 15 en klinkt als een 8 jarige die een snoepje wilt en het niet krijgt.
Waarom wil je een aussie? Ik betwijfel namelijk of je wel weet waar je aan begint.
Daarnaast, jij wilt graag een hond, maar laat je vader het grootste gedeelte ervoor opdraaien? En jij vind het raar dat je ouders erover na moeten denken?
Realiseer je je ook wel dat je niet een hond neemt voor een half jaartje? Jij gaat het namelijk de komende jaren alsmaar drukker krijgen met school, dan is vaak een paard daarnaast al teveel. Laat staan ook nog een hond.
Als ik jou was zou ik mijn keuze lekker bijstellen naar een Jacuzzi.
pompidou2602 schreef:Zoe_97 schreef:een week geleden wilde je nog een hamster, nu wil je ene hond...
Een hamster kan je echt niet vergelijken met een hond!

pompidou2602 schreef:PowerReiner schreef:TS je bent 15 en klinkt als een 8 jarige die een snoepje wilt en het niet krijgt.
Waarom wil je een aussie? Ik betwijfel namelijk of je wel weet waar je aan begint.
Daarnaast, jij wilt graag een hond, maar laat je vader het grootste gedeelte ervoor opdraaien? En jij vind het raar dat je ouders erover na moeten denken?
Realiseer je je ook wel dat je niet een hond neemt voor een half jaartje? Jij gaat het namelijk de komende jaren alsmaar drukker krijgen met school, dan is vaak een paard daarnaast al teveel. Laat staan ook nog een hond.
Als ik jou was zou ik mijn keuze lekker bijstellen naar een Jacuzzi.
In STW (tso-richting) krijg je in het 6e minder huiswerk dan in het 3e. Als ik dit moet uitleggen via bokt, ben ik morgen nog bezig!
en zelfs al zou ik beiden kunnen bekostigen, zou ik nog geen jacuzzi willen hebben
Mayling27 schreef:Ik zou denken als er een Jacuzzie van 10.000 vanaf kan, kan die hond er ook nog wel bij. Dan maar even een iets minder duur merk Jacuzzi, dan zijn jullie beide gelukkig![]()