Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) alleen heb ik een soort permanente duimafdruk van waar mn duim schuift... Ongelooflijk lelijk, maar het gaat niet weg!
)
Enige nadeel is de korte batterij duur.
. En de batterij gaat heel erg lang mee; als ik hem volledig heb opgeladen, gaat hij 5 dagen mee (als ik er niks mee doe dan he, dus alleen een nood-telefoontje o.i.d.) Karla_1999 schreef:Ik heb een Samsung galaxy mini 2. Een behoorlijk verouderd model dus. Ik merk wel dat hij slechter begint te worden na zijn 3 jaar trouwe dienst. Ik zou graag een andere willen, helaas heb ik hier geen geld voor. Als ik toch een nieuwe zou kunnen kopen, ga ik voor een Samsung s3 mini (of misschien een nieuwe model). Ik heb de s3 mini al vaak in handen gehad en deze bevalt mij goed![]()
Opzich ben ik ook wel blij met mijn huidige telefoon in andere opzichten. Hij is dan wel behoorlijk traag, klein en verouderd. Maar hij is daarentegen niet stuk te krijgen, ik heb hem van de trap laten vallen, op de tegels laten vallen en weet ik veel wat allemaal meer en er zit nog geen barstje in.. En de batterij gaat heel erg lang mee; als ik hem volledig heb opgeladen, gaat hij 5 dagen mee (als ik er niks mee doe dan he, dus alleen een nood-telefoontje o.i.d.)
alice0cullen schreef:Ik heb nu een HTC Desire Z en wat een rotding. Batterij leven van een hamster. Een druppel water, zand of ook maar iets en hij is kapot.
Is vreselijk langzaam, gooit internet er steeds uit. Nee nooit meer een HTC voor mij.
Ik moet trouwens wel zeggen dat het scherm praktisch niet kapot te krijgen is, op beton laten vallen, paard heeft er op gestaan niks.
Heb nu net de Sony Xperia Z2 Aqua besteld ben benieuwd.
Rebeccaa schreef:Karla_1999 schreef:Ik heb een Samsung galaxy mini 2. Een behoorlijk verouderd model dus. Ik merk wel dat hij slechter begint te worden na zijn 3 jaar trouwe dienst. Ik zou graag een andere willen, helaas heb ik hier geen geld voor. Als ik toch een nieuwe zou kunnen kopen, ga ik voor een Samsung s3 mini (of misschien een nieuwe model). Ik heb de s3 mini al vaak in handen gehad en deze bevalt mij goed![]()
Opzich ben ik ook wel blij met mijn huidige telefoon in andere opzichten. Hij is dan wel behoorlijk traag, klein en verouderd. Maar hij is daarentegen niet stuk te krijgen, ik heb hem van de trap laten vallen, op de tegels laten vallen en weet ik veel wat allemaal meer en er zit nog geen barstje in.. En de batterij gaat heel erg lang mee; als ik hem volledig heb opgeladen, gaat hij 5 dagen mee (als ik er niks mee doe dan he, dus alleen een nood-telefoontje o.i.d.)
Ik zou een s3 mini niet meer nieuw kopen, dat is al wel een heel erg verouderd model..