Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Junia schreef:Haha geniaal dit! Ik ben erg benieuwd hoe het afloopt.
Besef je wel dat het gedrag hierdoor ook kan verergeren. Ik heb een keer met van die plastic oranje pijltjes geschoten naar de jeugd die kwam belletje trekken bij het studentenhuis waar ik toen woonde. Dat vonden ze alleen maar super vet dus toen kwamen ze nog vaker...
Besef je wel dat het gedrag hierdoor ook kan verergeren. Ik heb een keer met van die plastic oranje pijltjes geschoten naar de jeugd die kwam belletje trekken bij het studentenhuis waar ik toen woonde. Dat vonden ze alleen maar super vet dus toen kwamen ze nog vaker...
vuurneon schreef:Collega heeft door even onder een straal van de hoge druk spuit langs te gaan zijn een doorkijk gegeven in zijn hand. Pezen lagen bloot brrrr
Maar vooruit, hij had wel zijn les geleerd
vuurneon schreef:Moet er wel bijzeggen dat het een professionele hogedruk reiniger was met een flink hoge bar. Zag er echt gruwelijk uitwel een goede voor een lesje anatomie!
(En voor de huisarts een k*t klus om te hechten, wond stond ver open)
Gelukkig hebben wij de foto's nog
KimD schreef:"The Situation explained!"
Nou, ontmoet onze vier wilde tijgers, v.l.n.r. Pim, Barney, Pom & Smoes
(foto's van de katen voor de raam)
Ze liggen, zoals jullie kunnen zien, graag achter het raam te bakken. In het begin hadden we nog niks op het raam hangen, maar de hangbejaarden en toeristen gingen op de ramen kloppen en tikken, en met ringen tikken etc. Gevolg, de honden slaan aan, de katten uit hun humeur en de baasjes stijf op de bank. Want ja, ze tikken er ook gerust om 23.00 's avonds op.![]()
We hebben dus een A4'tje opgehangen of mensen SVP niet meer op de ramen willen tikken of kloppen. Nu gaat dit erg goed en gelukkig respecteren veel mensen dit.MAAR, een paar jonge gozertjes vinden het natuurlijk sport om één keer hard op het raam te kloppen en dan weg te rennen. Waar ze geen rekening mee houdt is dat ik door de lichtinval aan de luxaflex kan zien welke kant de aanvaller op rent, en ik aan twee kanten een raam heb en ze dus zie wegrennen.
![]()
Aangezien de zomer komt, gaan we er een briefje onder hangen in Comic Sans, "Beware of consequences", uiteraard is dat dé aanval.![]()
![]()
![]()
Edit: Ik voel een waterpistool-meeting opkomen.