Spinnenangst!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-15 22:43

drawerlover schreef:
_Lisaa_ schreef:
Arme jij :')

Lijkt me wel echt stom als je ook nog eens een zwarte kat hebt. Jij ligt rustig op de bank met je laptop nagelbijtend en met een bak popcorn al die spinnenverhalen te lezen zie je ineens voor je neus een kat door de kamer tegen het raam aanvliegen. Wow dan zou ik echt die hele popcorn over me heen hebben gesmeten en me nagels er helemaal afgetrokken van de schrik _O-

Oke echt constant als ik dit verhaal opnieuw lees schiet ik volledig in de lach :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 22:47

Iris82 schreef:
Argh. Zit ik midden in alle enge spinnenverhalen, springt opeens de kat keihard tegen het raam aan. Gooi ik in een reflex mn laptop bijna op de grond van schrik! Stom beest. _-:(

:= _O-

Hier ook iemand die het niet bepaald op spinnen heeft.. vooral niet als ze hard lopen, brrr!
Ik zo naar mijn pa of broer: 'kun je alsje alsjeblieft een spin weghalen? Brr'
'Stel je niet aan, ze doen niets! Hoe groot is ie?'
*Houdt haar vingers 2 cm van elkaar af..*
'Ooh, das een kleintje!.kun je zelf ook wel!'

Brr, hele gezicht in de onweerstand :P

LoveGlove

Re: Spinnenangst!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-15 22:48

O dat maakte ik vanmorgen ook mee met mijn moeder maar we hadden ook beide ochtendhumeur :')

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 22:50

Ik niet meer in een tentje geslapen sinds dat ik 7 was: ik sliep bijna terwijl er een grote zwarte spin over me heen liep. In paniek toch maar in de caravan geslapen.

Vorig jaar met een festival weer een poging gedaan. Toen we weg gingen en de tent af gingen breken en de bovenste laag eraf haalden kwamen er wel honderden kleine spinnetjes in een snel tempo naar beneden t gras in. Ooooo wat heb ik gegild!! Over 3 weken mag ik weer..... :oo

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 22:52

ohh het was trouwens waarschijnlijk een vliegende spin..

even googlen en het wetenschappelijke bewijs ..
Afbeelding

en foto's in het wild genomen zijn daar
Afbeelding

ze worden ook steeds doortrapter trouwens
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door elenaMM77 op 01-06-15 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 22:52

Wat bij mij super gewerkt heeft ....... O:)

is een kat in huis nemen *\%/*

Sinds we deze hebben heb ik geen spin meer in huis gezien _/-\o_

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-15 22:54

De honden hier zijn er ook nut tegen :)
Maar nouja ze komen nooit boven das minder ideaal -O-

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 22:55

Ik ben schijts benouwd voor spinnen. Als er bijvoorbeeld een spin in de wc zit ga ik daar echt niet naar de wc hoe nodig ik ook moet. Zo lang ze stil zitten vind ik het oke als ze niet te groot zijn en maar ver genoeg bij mij vandaan zijn. Zodra ze ook maar een loop beweging doen ren ik gillend en soms zelfs huilend weg (hangt af van hoe dichtbij ze zijn)

vogelspinnen vind ik dan weer minder eng...die heb ik zelfs wel een keer op mijn hand gehad. Maar die beesten zijn zo groot dat ze niet eens meer zo erg op spinnen kijken

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 22:57

Ik meld me!

Ik ben ontzettend bang voor spinnen, zo erg dat ik me er zelfs aan irriteer ..
die zwarte snelle en hooiwagens vind ik het ergst!
Vogelspinnen ben ik dan weer minder bang voor :')

EDit;
Ik ga precies mee met gydja hierboven. Zo bang ben ik ook :(
Laatst bijgewerkt door _bokworst op 01-06-15 22:58, in het totaal 1 keer bewerkt

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-15 22:57

Ja vanmorgen ben ik dus ook maar gaan tandenpoetsen in plaats van bed opmaken want er wandelde een spin even vrolijk boven mijn bed. Oke spin je bent nu dood dus even 1 seconde herdenken... gedaan nou nu feestje vieren dat hij weg is *\%/* :# Y)(^) :)F

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-15 22:58

_bokworst schreef:
Ik meld me!

Ik ben ontzettend bang voor spinnen, zo erg dat ik me er zelfs aan irriteer ..
die zwarte snelle en hooiwagens vind ik het ergst!
Vogelspinnen ben ik dan weer minder bang voor :')

Hetzelfde hier

Ik ben wel trots op mezelf dat ik er 2 heb vastgehouden _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Btw hooiwagens zijn geen spinnen he, ze lijken er wel op

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 22:58

Hier nog 1 met een spinnenfobie. Dat moet gewoon dood en het liefst Door mijn man.

Gelukkig vangt onze stafford ze wel als ik alleen thuis ben

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 22:59

Wat zijn hooiwagens dan? Ze hebben acht poten en they freak me out :+

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-15 23:02

_bokworst schreef:
Wat zijn hooiwagens dan? Ze hebben acht poten en they freak me out :+

ja klopr maar ze hebben maar 1 lichaamsdeel en trilspinnen (ja die lijken daar dys heel veel op) hebben 2 lichaamsdelen. en een spin heeft altijd 2 lichaamsdelen. Kijk weer wat geleerd :)

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 23:03

Lang poten vind mij moeder ook geen echte spinnen..... nou ik vind ze eng en vies en llelijk en raar en eng en heel erg eng!

Vorige week na stage in het fietsenhok was er een spinnen nest op mijn fiets gevallen. No way dat ik mijn fiets daar nog binnen zet.

Ben trouwens ook best bereid om mijn ouders midden in de nacht wakker te maken om een spin te vermoorden :+ anders slaap ik wel op de gang

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 23:08

Gydja schreef:
Lang poten vind mij moeder ook geen echte spinnen..... nou ik vind ze eng en vies en llelijk en raar en eng en heel erg eng!

Vorige week na stage in het fietsenhok was er een spinnen nest op mijn fiets gevallen. No way dat ik mijn fiets daar nog binnen zet.

Ben trouwens ook best bereid om mijn ouders midden in de nacht wakker te maken om een spin te vermoorden :+ anders slaap ik wel op de gang

Bahbahbah!
Ik had ook een keer een spin op mijn stuur bij de bushalte, ik had toen mijn vader gebeld, die vond dat ik me aanstelde..
Ben lopend naar huis gegaan :j

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 23:09

Bij de fietsenstalling op t station moest ik ook niet savonds rondlopen overal grote spinnen!!

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-15 23:10

Hebben jullie ook wel eens dat je bijvoorbeeld ergens loopt en je ziet niks. 5 seconden later loop je er weer en dan zit daar opeens een spin. Dat is echt raar, ik schrik me dan kapot

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-15 23:10

laughterline schreef:
Bij de fietsenstalling op t station moest ik ook niet savonds rondlopen overal grote spinnen!!

Om 4 uur in de ochtend in spanje dan. Das pas erg :oo

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 23:11

_bokworst schreef:
Gydja schreef:

edit er is zo te zien wat mis gegaan met de quote o.o komt denk ik dooe mijn mobiel.

Ik geef je groot gelijk :')
Ik heb de spinnen met een baksteen (ja een baksteen) van mijn fiets af gehaald. Het waren nog baby's anders had ik het nooit gedaan! Dan had iemand het van stage moeten doen of ik zou hopen dat iemand me kwam ophalen xD
Bahbahbah!
Ik had ook een keer een spin op mijn stuur bij de bushalte, ik had toen mijn vader gebeld, die vond dat ik me aanstelde..
Ben lopend naar huis gegaan :j

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 23:12

Mijn vorige bericht is echt vreemd met de quote, sorry. Komt Door mijn mobiel denk ik. ...

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 23:35

Wat ik trouwens al super lang doe (ruim 10 jaar) elke avond voordat ik m'n bed in stap, wapper ik met de lakens en kijk eronder. Ooit als kind kwamen we terug van vakantie en ik wilde in bed, dus gooi de lakens aan de kant. Komt er echt een huuuge fatty spin onderuit! Nooit meer vergeten en check dit dus elke avond weer opnieuw :')

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 23:51

Spinnen... Vreselijk! Collega dacht een keer grappig te zijn... "Ik heb wat voor je"... En hij zette een spin op mijn bureau... Ik gilde en huilde het hele kantoor bij elkaar... En mn collega had niet gezien dat er een klant aan de receptie stond... Later heeft hij wel excuses aangeboden...

Heb het ook een keer gehad dat er een spin aan een draadje naar beneden kwam op kantoor... Terwijl er een llant in bedpreking zat met een collega... Niet grPpig... Klsnt zat tegen het p,afond van mijn gekrijs...

En een andere topper: kwam een keer terug uit de kantine en toen zat er op de muur achter me een hele dikke spin... Gelukkig kwam er een dappere leverancier net binnen... En hij heeft voor mij de spin buiten gezet...

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 07:43

Dat met lakens doe ik ook! Elke avond weer trouw onder mijn dekbed en kussen kijken :) en ik vind helaas nog best vaak een spin er onder :(

kunamosity

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 10:57

Ik heb ook ontzettende spinnenangst! Maar ik heb nu een afspraak met de spinnen voor ons huis. Ze mogen daar zitten (en beestjes opeten), als ze maar niet binnen komen of op mij gaan zitten, want dan zijn ze dood (stuur ik de kat op ze af). En dat werkt heel goed :o Ben een stuk minder bang.