Nee, dat vind ik ook zeker niet het belangrijkste in een relatie.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
future_vet schreef:Taucha schreef:Hebben jullie genoeg sex en wordt er veel geknuffeld en gepraat?
Zo ja; dan komt 't vast wel goed.
Zo nee; dan ben je misschien wel terecht aan het twijfelen.
Alsof sex het belangrijkste is in een relatie
Taucha schreef:Hebben jullie genoeg sex en wordt er veel geknuffeld en gepraat?
Zo ja; dan komt 't vast wel goed.
Zo nee; dan ben je misschien wel terecht aan het twijfelen.
Amandavd schreef:Het gaat mij erom dat ze het doet overkomt alsof sex een van de belangrijkste criteria is. En dat vind ik nogal oppervlakkig, een echt relatie gaat veel dieper dan dat. Ik zeg niet dat intiem zijn niet belangrijk is, maar er komt meer bij kijken. En sex is niet het geneesmiddel voor een relatie die niet goed zit.
DatBenIkNou schreef:Volgens mij schreef ze, sex, knuffelen en praten? Dus hoezo oppervlakkig? Intiem zijn samen is toch echt een onderdeel van je relatie?
Collie2008 schreef:Amandavd schreef:Het gaat mij erom dat ze het doet overkomt alsof sex een van de belangrijkste criteria is. En dat vind ik nogal oppervlakkig, een echt relatie gaat veel dieper dan dat. Ik zeg niet dat intiem zijn niet belangrijk is, maar er komt meer bij kijken. En sex is niet het geneesmiddel voor een relatie die niet goed zit.
Je kan er wel mee toetsen of het nog aan je wensen voldoet, wat die wensen ook mogen zijn
En je laatste zin snap ik niet, er is niemand die dat beweerd toch?
Taucha schreef:even lezen mensen: genoeg sex
Dat kan voor de een 1 keer in de maand zijn en voor de ander elke dag.
Daarnaast is het ook belangrijk dat er genoeg lichamelijk contact (knuffelen oid) is en er gepraat wordt. Dat is aan TS om te bekijken of dat in haar ogen voldoende gedaan wordt in haar situatie.
DatBenIkNou schreef:Volgens mij schreef ze, sex, knuffelen en praten? Dus hoezo oppervlakkig? Intiem zijn samen is toch echt een onderdeel van je relatie?
Amandavd schreef:Nee maar het was meer van, ja als je niet genoeg sex hebt dan komt het misschien niet meer goed. Ik vind dat raar. Het allerbelangrijkste in een relatie is blijven communiceren, en daarna komt intimiteit en sex. Maar ik lees haar nieuwe reactie en snap het nu wat beter.

Collie2008 schreef:Amandavd schreef:Nee maar het was meer van, ja als je niet genoeg sex hebt dan komt het misschien niet meer goed. Ik vind dat raar. Het allerbelangrijkste in een relatie is blijven communiceren, en daarna komt intimiteit en sex. Maar ik lees haar nieuwe reactie en snap het nu wat beter.
Ook dat staat er niet, dat maak je er zelf van