Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
secricible schreef:Mijn ouders hebben een dyson, wat een slecht apparaat zeg. Besloot eerst er mee uit te scheien toen hij gebruikt werd in een verbouwing, terwijl dat nou juist de kracht zou moeten zijn van dyson en ze verzekeren dat het ding ook fijnstof aan kan.
ding is nu een aantal jaar oud en hangt met tape aan elkaar om fatsoenlijk te zuigen.
Toen ik 2 weken bij mijn ouders woonde met 2 honden beloofde ik iedere dag te zuigen. Ben dag drie mijn eigen stofzuiger uit de opslag gaan halen.
heb wel een 'speciaal' model, die is maar heel kort te krijgen geweest. Heb hem gekocht omdat mijn ouders er zo blij mee waren (zijn)
de DC20 Exclusive. Deze heeft namelijk een stang die in 3'en uitschuifbaar is ipv uit 2'en. 
en eentje voor harde vloeren. Die tweede komt heel goed overal onder en in hoekjes
én met verhuizen hebben we bij de bouwmarkt een industriele gehuurd.
Mocht ik wat missen kan ik dat altijd nabestellen inderdaad. ingedebruijn schreef:secricible schreef:Mijn ouders hebben een dyson, wat een slecht apparaat zeg. Besloot eerst er mee uit te scheien toen hij gebruikt werd in een verbouwing, terwijl dat nou juist de kracht zou moeten zijn van dyson en ze verzekeren dat het ding ook fijnstof aan kan.
ding is nu een aantal jaar oud en hangt met tape aan elkaar om fatsoenlijk te zuigen.
Toen ik 2 weken bij mijn ouders woonde met 2 honden beloofde ik iedere dag te zuigen. Ben dag drie mijn eigen stofzuiger uit de opslag gaan halen.
Er zit 5 jaar garantie op.. Waarom gaan ze daar dan niet mee terug? Als de mijne zo doet krijgen ze hem gewoon terug.
Sonja_vR schreef:Maar in ee documenteatie die ik bij mijn dyson heb staat duidelijk dat dat dus niet kan ...geen idee wat ze tegen winkeliers zeggen... ik heb hem online besteld, maar ik ga sowieso niet blind op wat een verkoper zegt. Ben ik te eigenwijs voor
Kijk/onderzoek zelf wel wat wel en niet kan
Nessa schreef:Dyson... wat een verschrikking.
hebben we op mijn werk. Ding heeft slechte zuigkracht. En na elke stofzuigbeurt moet het filter schoon gespoeld worden. Anders doet ie helemaal niks meer.
De opvangbak is inmiddels ook al stuk. Moet die voorzichtig eraf halen, anders gaat ie direct al open.
Thuis heb ik een Philips. Met een hepa 13 filter. Zou 100% van een harde vloer opzuigen. En dit kan ik beamen. Wat een fijn ding!
Heb 2 katten thuis.

geniet er van ts