. Ik had 2 zwart/witte tamme kleurmuisjes en op een morgen had ik er ineens een bruine bij liggen in het holletje
. Hoe dat beestje erbij is gekomen is me een raadsel. Helaas schrok ze zo dat ze in huis de kooi weer ontvluchtte
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Echt hysterische buien aan de telefoon, of we niet kunnen komen want ze zit op dr slaapkamer en moet naar de wc, maar die muis zit in de woonkamer gewoon rustig te chillen
Iinge_ schreef:Dank jullie wel! Ik ga eens kijken naar een levende muizenval, mag mijn vriend hem uitzettenik wil zo'n beestje ook geen pijn doen en dan lijkt dit me de beste oplossing.
Haha elena ;') ik hoop het niet
) Zal eens kijken welk merk het is.elenaMM77 schreef:Inney schreef:Jullie vragen om spinnen? Nou deze joekel vond ik net
joekel, joekel, ach hmm..
je weet pas echt dat je spin een joekel is, als ze je krant af pakt en achter je aan komt zetten

Gloa schreef:Om een muis te vangen kan je zelf ook muizen gaan houden. Ik had 2 zwart/witte tamme kleurmuisjes en op een morgen had ik er ineens een bruine bij liggen in het holletje
. Hoe dat beestje erbij is gekomen is me een raadsel. Helaas schrok ze zo dat ze in huis de kooi weer ontvluchtte
.
Goof schreef:Gloa schreef:Om een muis te vangen kan je zelf ook muizen gaan houden. Ik had 2 zwart/witte tamme kleurmuisjes en op een morgen had ik er ineens een bruine bij liggen in het holletje
.
Toch bijzonder dat die muis kennelijk door de tralies kon en dat jouw muizen keurig netjes in hun kooitje bleven leven
Oh jee.
Goof schreef:Gloa schreef:Om een muis te vangen kan je zelf ook muizen gaan houden. Ik had 2 zwart/witte tamme kleurmuisjes en op een morgen had ik er ineens een bruine bij liggen in het holletje
.
Toch bijzonder dat die muis kennelijk door de tralies kon en dat jouw muizen keurig netjes in hun kooitje bleven leven