Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Wat heb je gekocht?
Google dat eens ergens anders?
nathalie2000 schreef:Zie hier nergens staan dat het niet op voorraad is, alleen de levertijd staat vermeld.. http://www.agradi.nl/ir-vliegennetje-or ... e-full.htm
SindyKaya schreef:Een paar jaar terug had ik er wat besteld, had het na 2 weken nog niet binnen. Had gebeld en ze deden heel onaardig en zeiden dat het al binnen moest wezen.
Na 4 weken nog niks binnen dus ik eiste mijn geld terug, en dan ligt het wel ineens na 1 dag op de stoep..
Maar heb deze week en BP besteld en die kwam netjes binnen 6 dagen aan ondanks dat ze zeiden dat hij niet op voorraad was
gohya schreef:SindyKaya schreef:Een paar jaar terug had ik er wat besteld, had het na 2 weken nog niet binnen. Had gebeld en ze deden heel onaardig en zeiden dat het al binnen moest wezen.
Na 4 weken nog niks binnen dus ik eiste mijn geld terug, en dan ligt het wel ineens na 1 dag op de stoep..
Maar heb deze week en BP besteld en die kwam netjes binnen 6 dagen aan ondanks dat ze zeiden dat hij niet op voorraad was
Dan was het miss. niet op voorraad op het moment dat je bestelde? en was het een dag later wel op voorraad?
Kala schreef:Het is mij ook een groot raadsel hoe ze aan die awards zijn gekomen. Ze hebben mij als vuil behandeld (tot de directeur aan toe!) toen ik pissig werd dat na 2 weken de spullen nóg niet geleverd waren, terwijl alles op 'voorradig' stond, met dús de belofte dat het de volgende dag in huis zou zijn. Ik bestel er NOOIT meer iets uit principe.
gohya schreef:nathalie2000 schreef:Zie hier nergens staan dat het niet op voorraad is, alleen de levertijd staat vermeld.. http://www.agradi.nl/ir-vliegennetje-or ... e-full.htm
Er staat toch de verwachte levertijd? dat betekend dat het wel op voorraad is.Als je de maten aaanklikt,staat erbij of het wel of niet op voorraad is.![]()
Verwachte levertijd: Binnen 2 tot 5 werkdagen
Sammie schreef:Ik heb meerdere ervaringen met agradi. Een paar goede, maar ook een hele slechte. Ik had een hoofdstel bestel met bling frontriem, maar die steentjes vielen er na 2 maanden uit. Geen gezicht. Dus ik had een klacht ingediend. Via de mail. Na wat heen en weer contact lag er op de mat opeens (zonder overleg of aangegeven dat ze dat gingen doen) een nieuwe frontriem. Leuk, maar het was wel de laatste dag dat ik in dat huis, want stond op het punt te verhuizen. Dus ik heb gemaild dat ik opeens een nieuwe frontriem thuis gestuurd heb gekregen, maar dat dat maar net goed is gegaan en dat even een headsup van te voren wel zo verstandig is. Nooit een reactie opgekregen! Maar je raadt het al ook bij deze nieuwe frontriem vielen de steentjes eruit. Dus ik na 6 maanden weer gemaild en ook gemeld hoe het de vorige keer is gegaan, dus mijn nieuwe adres gestuurd.. Wat denk je.. word ik door de postbode gebeld met de mededeling waar ik nu woon, want op adres X werd het pakketje geweigerd.. Dankzij een hele lieve postbode alsnog mijn frontriem gehad, maar anders had deze dus op de mat van een vreemde gelegen... Ik hierover gemaild dat ik dit geen stijl vindt.. En de reactie terug? Die is er nooit gekomen...(!)
Geen agradi meer voor mij dus. Als je je klanten op deze wijze niet serieus wil nemen en dan ook de klachten niet fatsoenlijk wil afhandelen (al wat het maar een sorry, slordig is iets om beter op te letten) besteed ik mijn geld wel ergens anders.
En die frontriem..die gebruik ik niet meer want die stenen vallen er gewoon uit. is gewoon slechte kwaliteit. Al kan agradi daar niet veel aan doen. Is een BR hoofdstel, maar steentjes zijn gelijmd dus die vallen er op den duur uit. Heb nog een hoofdstel van BR en daar zitten klipjes omheen en die is prima.