Agradi 3x webwinkel award?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pien_2010

Re: Agradi 3x webwinkel award?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 15:27

ED → LZP

nathalie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 20:12

Even een vraagje..
Het gaat wel over de stickerkorting, maar hoe werkt dat dan? Wanneer krijg je zo'n sticker?

Ik ga straks bestellen dus ben benieuwd :Y).

mabelbohms

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 20:17

Ik heb goede ervaringen met deze site.
Niet alle prijzen zijn echt met korting maar sommige spullen zijn toch best goedkoop.

nathalie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 20:32

Mijn totaal was net €61,77. Met 2 stickerkortingen (20% en 30%) komt mijn totaal nu uit op €40,44 :j.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 10:51

Wat heb je gekocht?
Google dat eens ergens anders?

nathalie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 10:53

Ik heb een dekje + vliegenmuts gekocht en was €20,- goedkoper uit dan op Divoza!

Pancake93

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 10:53

:( Ik vind het een vreselijk bedrijf. Misleidend met de levertijden en prijzen....

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 10:54

[***] schreef:
Wat heb je gekocht?
Google dat eens ergens anders?

Hoezo? Misschien is het moeilijk te geloven voor sommige mensen, maar soms is agradi wel degelijk goedkoop.
Zo heb ik afgelopen winter bijvoorbeeld een heel mooie Rambo Wug gekocht daar. Voor een prijs waar ik hem nergens anders voor kon krijgen.

nathalie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 10:59

Heb wel in mijn mail opeens dat het nog niet op voorraad is, terwijl dat niet op de sité stond. Gelukkig heb ik er geen haast mee, maar dat is wel meteen een min-puntje.

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 11:02

Hier ook slechte ervaring m.b.t levertijd. Had thermolaarzen van BR besteld helemaal leuk op voorraad. Maar korting was niet berekend oké ik stuur een mail en het bedrag wat ik dus teveel heb betaald werd keurig op mijn rekening gestort dat vind ik super. Alleen...ik had de laarzen december besteld terwijl er stond op voorraad. Dan verwacht ik ze binnen een week te hebben, zeker als er wordt gezegd dat ze levertijd max 2 werkdagen is. Ik kreeg de laarzen eind februari binnen...Ja toen werd het weer al warmer en waren ze niet meer nodig. Erg sonde dus. Ik zou daarom ook niet zo snel meer iets bij Agradi bestellen.

Dat verhaal van de frontriem van een pagina terug vind ik ook niet kunnen. Ik vind het normaal als een bedrijf inderdaad reageert op je mail in plaats van meteen te gaan handelen. Zo kunnen veel fouten zoals het adres worden voorkomen en het is netjes tegenover de klant.

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 11:06

Ik check ook altijd even de prijzen als ik bestel.. maar dat doe ik bij alle winkels.. klopt idd wel dat ze met sticker korting vaak op/rond de normale prijs in andere winkels uitkomen.. ik bestel dan alleen als t goedkoper is.. qua levertijd heb ik nooit echt problemen gehad..
Wel heb ik zeker een jaar vast gezeten aan hun nieuwsbrief.. ik heb echt talloze keren mezelf daarvoor uitgeschreven maar ze bleven maar komen.. spuugzat was k t.. k ben gestopt moeite te doen t op te zeggen en gooide t maar de spambox in en toen is t op den duur vanzelf gestopt.. heb hierdoor wel n beetje n aversie tegen t bedrijf gekregen.. niet dat dat ze boycot of wat dan ook.. maar ik loop niet weg met ze en zou zeker niet stemmen op beste thuiswinkel

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 11:06

Nooit problemen gehad bij Agradi,veel besteld [en nog steeds] altijd op tijd ontvangen. Als er iets niet op voorraad is,staat dat bij de advert. net als de levertijd,die staat er ook bij.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 11:08

Ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen bij Agradi. Snelle levering, en de stickerkorting heeft me best veel bespaard toen ik mn paard net had :)

nathalie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 11:08

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 11:09

nathalie2000 schreef:
Zie hier nergens staan dat het niet op voorraad is, alleen de levertijd staat vermeld.. http://www.agradi.nl/ir-vliegennetje-or ... e-full.htm

Er staat toch de verwachte levertijd? dat betekend dat het wel op voorraad is.Als je de maten aaanklikt,staat erbij of het wel of niet op voorraad is. ;)

Verwachte levertijd: Binnen 2 tot 5 werkdagen

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 11:13

Een paar jaar terug had ik er wat besteld, had het na 2 weken nog niet binnen. Had gebeld en ze deden heel onaardig en zeiden dat het al binnen moest wezen.
Na 4 weken nog niks binnen dus ik eiste mijn geld terug, en dan ligt het wel ineens na 1 dag op de stoep..

Maar heb deze week en BP besteld en die kwam netjes binnen 6 dagen aan ondanks dat ze zeiden dat hij niet op voorraad was :)

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 11:15

Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met agradi. Lang leve de 30% stickers en 10€ korting met m'n verjaardag!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 11:15

SindyKaya schreef:
Een paar jaar terug had ik er wat besteld, had het na 2 weken nog niet binnen. Had gebeld en ze deden heel onaardig en zeiden dat het al binnen moest wezen.
Na 4 weken nog niks binnen dus ik eiste mijn geld terug, en dan ligt het wel ineens na 1 dag op de stoep..

Maar heb deze week en BP besteld en die kwam netjes binnen 6 dagen aan ondanks dat ze zeiden dat hij niet op voorraad was :)

Dan was het miss. niet op voorraad op het moment dat je bestelde? en was het een dag later wel op voorraad?

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 11:16

Hier ook alleen maar vol lof over agradi. Ja soms duurt het wat langer, nog nooit meegemaakt dat het langer duurde dan aangegeven stond, toch ook zeker wel 15 x besteld.

Kortingen soms ook even checken maar meestal toch echt wel wat goedkoper uit. :j

Deze week nog besteld:

Thermometer kerbl
Frontline spray
Ontwormingspasta honden exil
Ontwormingstabletten exil
5 prikpaaltjes van 110 cm

Dat alles bij elkaar voor 44 euro, met name de prikpaaltjes waren erg goedkoop (1,55 per stuk) daarvoor kan ik ze niet bij de welkoop/boerebond kopen. :D Daarbij had ik nog een kortingscode via de mail gekregen van 10,- scheelt ook weer. ;)

Alleen maar positief. :)

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 11:17

gohya schreef:
SindyKaya schreef:

Dan was het miss. niet op voorraad op het moment dat je bestelde? en was het een dag later wel op voorraad?

Nope, want er stond duidelijk dat het op voorraad was, toen ik het bestelde en tijden de bestelling... :)

QueLee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 11:20

Ik bestel daar ook uit principe niet meer.. Vanwege idd de misleidende kortingen en ook vanwege de bar slechte levertijden.. Tot nu toe nog geen een keer mijn bestelling binnen de gestelde levertijd ontvangen..
Mijn gevoel bij deze webwinkel is daardoor gewoon slecht.. En zoals ik hier lees ben ik daar niet de enige in ;)

Volgens mij is het een grote poppenkast al die awards.. Er zijn er zoveel die claimen de beste blabla te zijn haha!

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 11:21

Kala schreef:
Het is mij ook een groot raadsel hoe ze aan die awards zijn gekomen. Ze hebben mij als vuil behandeld (tot de directeur aan toe!) toen ik pissig werd dat na 2 weken de spullen nóg niet geleverd waren, terwijl alles op 'voorradig' stond, met dús de belofte dat het de volgende dag in huis zou zijn. Ik bestel er NOOIT meer iets uit principe.

Ik heb hetzelfde meegemaakt. En geen excuses, alleen botte mails dat ik nog even geduld moest hebben. Geef gewoon toe dat je fout zit...

nathalie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 11:22

gohya schreef:
nathalie2000 schreef:
Zie hier nergens staan dat het niet op voorraad is, alleen de levertijd staat vermeld.. http://www.agradi.nl/ir-vliegennetje-or ... e-full.htm

Er staat toch de verwachte levertijd? dat betekend dat het wel op voorraad is.Als je de maten aaanklikt,staat erbij of het wel of niet op voorraad is. ;)

Verwachte levertijd: Binnen 2 tot 5 werkdagen

Maar als ik naar Mijn Bestellingen ga, krijg ik in beeld dat mijn bestelling niet compleet is omdat het niet op voorraad is.

Ach, ik wacht het wel af!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 11:28

Sammie schreef:
Ik heb meerdere ervaringen met agradi. Een paar goede, maar ook een hele slechte. Ik had een hoofdstel bestel met bling frontriem, maar die steentjes vielen er na 2 maanden uit. Geen gezicht. Dus ik had een klacht ingediend. Via de mail. Na wat heen en weer contact lag er op de mat opeens (zonder overleg of aangegeven dat ze dat gingen doen) een nieuwe frontriem. Leuk, maar het was wel de laatste dag dat ik in dat huis, want stond op het punt te verhuizen. Dus ik heb gemaild dat ik opeens een nieuwe frontriem thuis gestuurd heb gekregen, maar dat dat maar net goed is gegaan en dat even een headsup van te voren wel zo verstandig is. Nooit een reactie opgekregen! Maar je raadt het al ook bij deze nieuwe frontriem vielen de steentjes eruit. Dus ik na 6 maanden weer gemaild en ook gemeld hoe het de vorige keer is gegaan, dus mijn nieuwe adres gestuurd.. Wat denk je.. word ik door de postbode gebeld met de mededeling waar ik nu woon, want op adres X werd het pakketje geweigerd.. Dankzij een hele lieve postbode alsnog mijn frontriem gehad, maar anders had deze dus op de mat van een vreemde gelegen... Ik hierover gemaild dat ik dit geen stijl vindt.. En de reactie terug? Die is er nooit gekomen...(!)

Geen agradi meer voor mij dus. Als je je klanten op deze wijze niet serieus wil nemen en dan ook de klachten niet fatsoenlijk wil afhandelen (al wat het maar een sorry, slordig is iets om beter op te letten) besteed ik mijn geld wel ergens anders.

En die frontriem.. :+ die gebruik ik niet meer want die stenen vallen er gewoon uit. is gewoon slechte kwaliteit. Al kan agradi daar niet veel aan doen. Is een BR hoofdstel, maar steentjes zijn gelijmd dus die vallen er op den duur uit. Heb nog een hoofdstel van BR en daar zitten klipjes omheen en die is prima.

Sorry maar ik vind je reactie heel onredelijk.

Verder hier al vaker besteld bij agradi en alles netjes geleverd, soms zit je aan levertijden vast maar daar kunnen zij weinig aan doen. Verder wat prijzen betreft vergelijk ik altijd alles netjes dus ook daar nooit problemen mee gehad.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 11:37

Wij krijgen normaal onze spullen op tijd en dat in Belgie. Ik heb soms wat langer moeten wachten maar voor de rest bespaar ik toch een paar euro per producht met de sticker korting.
Ben benieuwd wanneer m'n bestelde hoofdstel komt, tweedagen geleden besteld dus zal vast deze week ergens komen :)