Hoe klacht indienen bij Pieces

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 19:20

Dit is waar veel mensen over vallen, de klantonvriendelijkheid van veel winkelpersoneel. Ik ben een stuk ouder dan jou ts en heb dit soort zaken ook wel eens meegemaakt. Was eens in een grote stad in een winkel waar Vanillia/Fred en meer van dat soort merken verkocht worden. Ik ben een buitenmens, gebruik geen make - up en mijn haar mag wel eens wat vaker door de kapper onder handen genomen worden. En de twee dames daar lieten dat ook zeker merken, mijn zus was bij me (net zo'n type) en op een gegeven ogenblik was ik het zo straal zat dat ik nogal luid aan mijn zus vroeg of mijn credit card nog in haar tas zat. Pats, als een blad aan de boom, ineens was er aandacht. Fijntjes een hint naar zuslief gegeven dat we naar de Bijenkorf gingen want daar was meer keuze in het hogere segment }>

beatje

Re: Hoe klacht indienen bij Pieces

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 19:38

Ik denk ook vaak dat ik een klacht moet indienen en heb het nog nooit gedaan :oo .Uiteindelijk scheelt het winkels toch klanten zulk onbeschofd gedrag.
Ik wilde ooit eens afrekenen bij de pipoo's.Ik sta bij de kassa en heb mijn spullen op de toonbank gelegd.Maar de winkeljuf was diep in een privé gesprek wat ik dus ook woordelijk kon volgen ,het ging over de schoolresutaten van haar zoon en ze had haar moeder aan de andere kant aan de lijn.Ze bleef maar tetteren,dus ik vraag mag ik afrekenen?Nadat ik overigens al eventjes had staan wachten.Snauwt ze me toe ,ik ben in gesprek.Ik heb de spullen op de toonbank laten liggen en ben de winkel uit gegaan.Zoek het uit denk ik dan ook.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 11:49

Dribbel schreef:
Anoeska schreef:
Lijkt me typisch iets om je schouders over op te halen en door te gaan met winkelen. Om daar nou helemaal een klacht over in te gaan dienen. Lekker belangrijk de dames in de winkel zich gedragen. Jij kwam voor onderbroeken en die heb je. Mission accomplished :D

Vind ik wel, want als elke klant dit doet, dan wordt dit normaal gevonden door het personeel. Dat is iets wat imo niet moet. Dus gewoon een klacht indienen, dan kunnen deze dames erop aangesproken worden door een leidinggevende.

Ben ik het mee eens. Denk ook dat veel mensen die moeite niet nemen maar ja dan kan er ook niets veranderd worden. Die meiden worden echt niet ontslagen na 1 klacht dus gewoon lekker doen dan kan het bedrijf zelf verder stappen ondernemen als er meerdere klachten zijn.