En dat wou hij wel
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Flower86 schreef:Ik kwam toen ik mijn paard net had ook regelmatig een jongen tegen in het bos, hij werkte daar. Op een gegeven moment zag ik hem in de verte dus ik heb al mijn moed verzamelt, ben erheen gedraafd en gevraagd of hij het leuk leek een keer samen wat te gaan drinken. Gewoon recht op de man af gevraagd, erg spannend maar dan weet je het wel![]()
En dat wou hij wel
Melissa1996 schreef:Daar komt t![]()
![]()
![]()
![]()
ik was met paard aan het zwemmen en twee jongens zaten aan de water kant. We waren al een beetje over en weer aan kijken en hier en daar kwam een knipoog enzo.
Terwijl ik sientje aan het belonen was, en wat oog contact maakte met allebei, vroeg een van de twee of mijn paard een haflinger was.
Waarna ik antwoorden dat dat klopte en de start was gemaakt van t gesprek. Naderhand facebook en nummers uitgewisseld. De zomer daarna gingen we nog wel is met zn 2e of 3e naar het water. Maar nooit iets geworden ofzo![]()
![]()
en die zeiden wel hoi durf alleen nooit wat terug te zeggen hahahah ....van het weekend ging mijn paard ervandoor volgens die jongen omdat hij mijn paard aankeek
nog even met hel gepraat maar toen kon ik uiteindelijk weer opstappen en weggereden.

slap gel*l LadyKantje schreef:Veel mannen die ik tegen kom zijn geïmponeerd door mijn paard van 1.80 hoog![]()
Ik ben zelf zelfverzekerder op een paardenrug dan ernaast, en zal eerder iemand aanspreken terwijl ik op mijn paard zit dan ergens in de kroeg…. Maar ja, mijn paard ontneemt hun hun ego….
Ja, dan zou ik ook wel stil zijn